Ken guru
Oi, kiva nimi!Jes !
Oi, kiva nimi!Jes !
Pöh, mäkin haluun pokaalin, arvasin tuon ekana :snotty:Julistakaamme voittajaksi Safiren!
Yksi noista on oikein, mutta nimeni on kaksosainen joten en ihan täysiä pointseja voi antaa.
Niin on, aivan ihana nimi.:heart:Oi, kiva nimi!
Pirjo?Ei ollut kukaan keksinyt mun etunimeä mutta se on todella tavallinen nimi 70-luvulta.
Pirjo tai Sirpa?Ei ollut kukaan keksinyt mun etunimeä mutta se on todella tavallinen nimi 70-luvulta.
Niin on, samoin kuin LisbethOi, kiva nimi!
Ei kumpikaan.Pirjo tai Sirpa?
Siis 70-luvulla annettu nimi? Minna, Katja, Piia, Sari oli ainakin yleisiä oman ikäluokan keskuudessa.Ei ollut kukaan keksinyt mun etunimeä mutta se on todella tavallinen nimi 70-luvulta.
Mutku se mun nimen eka osa oli ihan siinä muodossa kuin pitää, tuossa Safiren viestissä.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29699785:Eikä riitä enää mitkään donitsipokaalit kun tällä tavalla sorsitaan
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29699616:Tai sit se on vaan niin selkee ku Lisbeth
Ei mikään noista.Siis 70-luvulla annettu nimi? Minna, Katja, Piia, Sari oli ainakin yleisiä oman ikäluokan keskuudessa.
Teija, Tuija, Mirja, Sari, Anna?Ei mikään noista.
Sitä en täällä kerro.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29699804:Missäpäin suomea ammattivalittaja asuu?
Ei.Teija, Tuija, Mirja, Sari, Anna?
Lisbeth on todella kaunis nimi mutta ei oo minun nimen kummassakaan osassa Lisbethiä.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29699808:
Piia?Mun nimi on mainittu ketjussa! Ei osunu kyl arvaukset muhun
Terhi, Kaija, Marja, Seija, Arja, Tarja, Kati, Leena?