Känni on pahasta.Aamua. Pp nukku heräämättä öähes kellon ympäri. Omatkin unet oli onnistuneet, tosin kännifacessa käyty keskustelu oli sangen sekava koska en saanut itsekään selvää mitä olin yrittänyt kertoa kun meinasin nukahtaa sitä kirjoittaesanni
Tänne vaan, täällä on jo yksi raivari saatu tänä aamuna. Pienempi ei tykännyt aamupalasta ja siitähän voi pistää kirkumiskonsertin päälle.Tylsä sunnuntai. Kuka ottaa meidät kylään tänään?
Niin että loppuu se tylsyys mulle on ihan uutta lapsen raivarit kun mulla on mököttäjiä. Paitsi kerran tyttö huusi ja paiskaisi oven kiinni ihan voimalla ja mä olin et wau!Tänne vaan, täällä on jo yksi raivari saatu tänä aamuna. Pienempi ei tykännyt aamupalasta ja siitähän voi pistää kirkumiskonsertin päälle.
Muuten kyllä mut meen huomenna töihin ja siivoan tänään ja varpaan kynnet pitäs leikata ja...Täällä on tällainen vauvasta asti ollut erittäin herkästi tunteensa näyttävä tapaus. Kaikki siirtymät on erittäin vaikeita. Vaatii pitkää pinnaa meiltä. Vaihto yhteen mököttäjään pariksi päiväksi?
Kiitos. Mää alankin tässä etsimään saksia.. Mut ajattele positiivisesti. Sun lapsesta ei tule kenenkään tossupuolisoaOnnellista varpaankynsienleikkauspäivää vaan sulle. Eri reilua...
eli tulossa pirttihirmu niinkö äitisäVoin sanoa, että on äitiinsä tullut :ashamed:
jaahans, sirahvi unohti ottaa aamulääkkeettOnko tuon yhden hiihtäjän nimi oikeasti Risto-Liisa Roponen?
Seikkaileehan täällä palstan jutuissaki aina se Nico-JessicaNo kuulosti ihan siltä kun juontaja selosti :O
tosiaan, ja toimittajat skannaa keskustelupalstoja kun ne ettii aikansa kuluksi jutun juurtaSeikkaileehan täällä palstan jutuissaki aina se Nico-Jessica