Shori she oli fiimeinen... *mussuttaa posket pullollaan*Paas pussi kiertää, nami maistuisi
Shori she oli fiimeinen... *mussuttaa posket pullollaan*Paas pussi kiertää, nami maistuisi
Eri reilua :stick:Shori she oli fiimeinen... *mussuttaa posket pullollaan*
Shori.. Fittu nhää on shitkeitä...Eri reilua :stick:
ohhoh opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29697700:...Taidanpa tänään vetästä ihan perus palstapöhnät
ohhoh opcorn:
Laitatko myöhemmin tissikuvia ja teet tunnustuksia? *tarjoaa lisää juotavaa* opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29697786:
Kolmas menossa. Hieman janottaa
Hah! Tissikuvia, mistäköhän suunnalta katottuna No onhan nuo nyt jo paremmassa kuosissa treenien ja painonnousun seurauksena, mutta ei ny ihan vielä kuitenkanLaitatko myöhemmin tissikuvia ja teet tunnustuksia? *tarjoaa lisää juotavaa* opcorn:
Mä alan kuvernaattorin kainaloon viettämään leffa/parisuhde lääbä lässyn aikaa, niin ei mitään mielenkiintoista kun en palstaile, kiitos (jos on jotain ni sano NYT)Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29697830:Hah! Tissikuvia, mistäköhän suunnalta katottuna No onhan nuo nyt jo paremmassa kuosissa treenien ja painonnousun seurauksena, mutta ei ny ihan vielä kuitenkan
Mitä paljastuksia kaivattais ? :xmas:
Retu, oliko ne sellaiset ruskeat vakosamettitossut?muistan ton kesän kun eilisen päivän
satoi usein eikä mummo antanu mun hyppiä lätäköissä retukengissä
Aika kesyä. Otahan vielä hömpsyt!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29697858:Niin ja mähän en oo paljastanu täällä palstalla julkisesti kuin mun mahakuvan. Tunnistetaan siitäkin helposti, johtuen tatuoinnista. Toki sekin paljastus oli edellisellä nikillä.
sä muistat :heart:Retu, oliko ne sellaiset ruskeat vakosamettitossut?
Toki, itsellä ei kyllä ollut omissa kesätossuissa oli aina kukkia varvissandaaleita myöten.sä muistat :heart:
Sillon kun ite aloin päättää pukeutumisesta, mulla oli alkuun aina paskahousut jalassa ja kamala määrä kettinkejä, päänahka kaljuna puoliksi ja kauluspaidasta muokattu versio.. elin niinkuin ite tahdoin, poissa siitä muodista. Tänään viimeksi naureskelin kun kuvia kattelin omille vaatteilleni, oli ne aikasta karseita.Toki, itsellä ei kyllä ollut omissa kesätossuissa oli aina kukkia varvissandaaleita myöten.
Mekin tehtiin korviin reikiä jollain rintaneuloilla tai hakaneuloilla. Ja ite aina tukkaa leikeltiin, tosinkin vain siksi vettei tarvii lähtiä sukujuhliinPääasiahan on oman identiteetin toteuttaminen nuorena. Voi kääk, yläasteen meikkikokeilujen jälkeen lukio ja itseleikattu lyhyt tukka tummana ja kasa korviksia. Äiti ei ikinä puuttunut ja antoi kokeilla. Vaihe meni ohi aika nopsaan.
Mä oon teinivuosien jälkeen laittanu umpeen kaikki muut paitsi nuo yhdet ja yhden rustossa olevan.Mulla on vaan yhdet reiät korvissa. Kaverit paineli lisäreikiä jääpalalla ja neulalla, en uskaltanut. Käytin sellaisia korvalehteen puristettavia koruja.