minä itte -KUVAKETJU. ruuminosa vapaa mutta pakollinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Määki tahtoisin jonnekin palmujen joukkoon, mutta en millään viittis lentää...

Miksi semmoista star trek -siirtäjää ei ole vielä keksitty? Menis vaan ja sädettäis ittensä jonnekin.
Mäkin inhoan lentämistä, mutta pikkuhiljaa siihenkin tottuu. Tämä oli neljäs reissuni Floridassa ja olen mennyt sinne eri reittejä. Jatkossa menen ehdottomasti New Yorkin kautta, koska se lento on noista Atlantin ylityksistä lyhin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29695971:
Reissu meni hienosti. Yksi parhaimmista reissuistani. Vähän jo takaisin tullessa työkaverin kanssa mietittiin, että taidetaan lähteä ensi keväänä uudelleen. Säät suosi: vain yhtenä päivänä satoi, muuten oli sellainen 25-30 astetta lämmintä. Ruoka oli tajuttoman hyvää, ihmiset ystävällisiä, shoppailu halpaa ja rentoa meininkiä.

Meinaatko, että kävit Miamissa, etkä käynyt pulahtamassa meressä? Vesi on ihanan lämmintä tähän aikaan vuodesta.

Meinaatko, että kävit Miamissa, etkä käynyt pulahtamassa meressä? Vesi on ihanan lämmintä tähän aikaan vuodesta.

Yksi päivä vietettiin South Beachillä. Vesi ei tosiaan ollut kylmää.

beach1a.jpg

beach2b.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Saara";29695576]olet säälittävä.[/QUOTE]

Ei pidä leikistä suuttua.=)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29730884:
huijari.
sun piti olla vanha akka. :O

:D

Palsta on täynnä huijareita.

Himputti. Mulla oli taannoin jakosessa foto keski- ikäisestä kaljamahasta, mut sitä fotoa ei enää ole olemassa. Ja olen niin laiska, että en uutta viitsi ottaa.

Ptruu tammaseni, siin kuvassa ei taatusti ollut lihaksia, koska mä en tee lihaksilla mitään, koska osaan käynnistää moottorin.

Tarttisko mun ottaa uus kaljamasukuva?

Yhteistyössä