en minäkään|Osen takia sulle sitä nakitin. nakitamme siis ruutiksen tekee sen homman:xmas:Mää en kyllä tykkää yhtään mattojen tamppaamisesta. Hyh
en minäkään|Osen takia sulle sitä nakitin. nakitamme siis ruutiksen tekee sen homman:xmas:Mää en kyllä tykkää yhtään mattojen tamppaamisesta. Hyh
Se vain sopii mutta hoitele ne matot ekana :xmas:piiskaan teidän pyllyt :stick:
eiköhän sekin järjestySe vain sopii mutta "hoitele" meidät sitte sen jälkeen kunnolla :xmas:
just niin,ensin työ ja sitten huvi.Se vain sopii mutta hoitele ne matot ekana :xmas:
mahdatko jaksaa Mää vaadin aika paljon:saint:eiköhän sekin järjesty
Vähän niinkuin minun pää tänään :xmas:Noin, nyt on kone tyhjä.
on sulla kerkiävä poikaVoi tuota lasta taas. Karkasi ulko-ovesta ja meni painamaan naapurin ovikelloa. Oli möys ottanu auton avaimet joille koitti päästä naapuriin sisälle, ja heittäny auton kaukosäätimen piiloon. Vitriinin alta onneks löyty pienen etsimisen jälkeen.
Pari rumaa sanaa kävi kyllä mielessä.
eipä taida tämmösestä ikakupesta enää olla paljokkaallemahdatko jaksaa Mää vaadin aika paljon:saint:
Muistais vaan sitä porakonetta lainailla niin sais asennettua ketjulukon kun sellanen kuitenki löytyy. Sit vielä jos joku keksis parvekkeeni oveen semmosen tsydeemin että sen sais aukimyös ulkopuolelta, eikä puolikas mahtais mua sinne teljetä, niin olisin onnellinen.on sulla kerkiävä poika
turvaketju ovessa saattas olla paikallaan
Saa tulla nuijanukuttamaan puolikkaan ja käydä mun kanssa päikkäreilleNOIN! Nyt on kaikki hommat tehty. Mitäs sit? vois vaikka ruveta panee...mut tyhjästä on paha nyhjästä
en kyllä määkään panis pahakseni jos sais lykkiä paljaalla takaapäinNOIN! Nyt on kaikki hommat tehty. Mitäs sit? vois vaikka ruveta panee...mut tyhjästä on paha nyhjästä
jos nyt lähen niin kerkeen ehkä iltaviekkuunSaa tulla nuijanukuttamaan puolikkaan ja käydä mun kanssa päikkäreille
eläpä kiusaa,muutenkin vaikee olo.en kyllä määkään panis pahakseni jos sais lykkiä paljaalla takaapäin
Lähetään ottaa yhet:xmas:Hittoku tuntuu päivä ihan loputtomalta kun vaan kotona hengaa. Vois päikkäreitten jälkeen mittailla kuumetta ja kattoa sit viittiikö sitä lähtee porukoille vielä tänään.
Tervetuloa vainjos nyt lähen niin kerkeen ehkä iltaviekkuun