olis varmaan eukko tiinennä vähän päästä......Mutta. Entäs semmonen yhtälö, että nainen ei voi syödä pillereitä (eivät käy) eikä käyttää kierukkaa (ei käy kumpikaan tapaus - hormonaalinen saati kupari) ja kumillekin on altistunut. Ja mies ei suostu vasektomiaan. Että tantraseksiä vaan kehiin ja rai rai rallaa ?
Voi apua, niin kait tuo kiekuis sekin homma tekijäänsä mutta mä laistan sitä vielä aivan suosiolla. Meillä on torppa hiljaksiin palautumassa normitasolle eli mukulat parantumaan päin kun heti aamusta on toi älämölötys kyllä semmoisissa lukemissa että :snotty:...morjens vaan naapurit ja ohikulkijat . Tosin nyt näyttää olevan niin hiljasta jopa naapurissakin ja liikettä täällä nyt ei näy tähän aikaan kenenkään muun toimesta kuin meijenKutittelisi tuo kevätsiivous taas. Mies puistaa päätä. Aloitin kyllä jo aamulla touhuamisen eli kylppäri on kuurattu ja pesukone on päällä. Flunssa kele vähän hidastaa mun vauhtia.
onko tepsuttimella menny taas koko yö valvoskellessa?
...onkohan tämä tilanne sitten kuitenkin kaiken sen lestadiolaisuuden takana :snotty:...mänen nurkkaan kun noin jumalattomasti rupesin ajattelemaanolis varmaan eukko tiinennä vähän päästä...
se se vasta mahtava tunne on kun saa roiskia sisään tietäen että voi tärpätä
niin ja huomenta :flower:
No kerropa tuokin tilanne kolmella..ja toisinaan neljällä... Tosin toi neljäs liikkuu tätä nykyä niin omituisiin aikoihin, että hiukanko on saanut meikäläisen säikäytettyä huolella lähes pissipöksyiseksi saakka, kun yhtäkkiä ilmaantuukin henkilömäärään. Ainakin ääniefektinäytteet saa aikaiseksi juuri silloinOtamma kolmannen kupin kaffetta. Ajattelin kyllä tehdä kevyempää kaappien penkomista tänään. Jätän ikkunanpesut myöhemmälle.
Täällä on vain yksi älämölö vai voiko miehen laskea samaan kastiin? Vain kahdesti on pinna kärähtänyt tänä aamuna meteliin ja siihen, että mun selän takana hiippaillaan. Laitan pyykkejä koneeseen, niin metrin mittainen onkin takana ja tulee törmäys.
Oi wauuu...mä olen vain mielessäni pyöritellyt moistakin asiaa ja varmaan se sinne mieleen jääkin...Irma :heart: kuule meillä on jonkun aikaa ollut jo pesutorni kylppärissä. Niin, modernisoiduin sitten viimeinkin. Enää en vaihtaisi laitteita pois. Pitäisikö tuo torni nimetä, on se niin ihana ja kätevä?
Lauantaitapa hyvinkin :wave:Oho, mäkin hereillä suht' aikaisin. Hui. Tosin valvoin taas jostain neljästä seitsemään ja torkuin tunnin, puolitoista. Jos sitä päikkärit sitten vetäisi.
Alkoi yhtäkkiä tehdä mieli laivan buffettia. Siis siellä se ruoka harvoin on mitään kovinkaan hyvälaatuista, mutta voi vitsi kun maistuisi mäti ja smetana ja hakattu sipuli - ja sit napoleon-leivoksia ja suklaamoussea jälkkäriks. Ei sitä muuta tartteiskaan näin lauantain kunniaksi.
Aurinkoista lauantaita! :wave:
Haha, meillä menee vielä niin että esikoiselle on aamiaista valmiina (tänään purkissa eilistä salaattia) tai sitten se vaan ottaa itse jotain jogurttia tai leipää ja nukutaan miehen kanssa huomattavasti pidempään kuin se kello kuusi, jolloin lapsi herää. Tosin, kesäkuussa taitaa muuttua "leppoisat" yksilapsiset aamut ihan joksikin muuksi. Eskariaamuina tosin jompikumpi meistä nousee aikaisin ja sitten lapsen omasta aamiaisen otosta huolimatta tehdään vielä reilumpi annos jotain ravitsevaa niin neiti jaksaa lounaalle asti riekkua sitten päiväkodissa. Täytyy vielä nauttia kun jälkikasvua on vain yksi kappale.Lauantaitapa hyvinkin :wave:
..ja todellakin päikkäreitten kautta, näin mä ainakin lähden toivomaan, että saisin ainakin yhden kokoonpanosta urvahtamaan toviksi. Luxusta olisi jos oikein kaksi . Nämä valoisat aamut kun ovat yhtä myrkkyä näiden aamuvirkkujen kanssa, eka kun kömpii ylös himpun kissanpierun jälkeen, joten :kieh:....aikainen lintu ja /&%¤/&%#/%#/¤...
No jos haluu sohii ilman niin mikäettei mutta sitten saa sohia kyllä ihan yksinään.Turha tulla mua pamputtaa! ja tää nimenomaan sinkkuilussa,parisuhteessa sitten asia voi olla ihan erilainen. Se ohut kumi on pieni vaiva jollei haluta tautii tai mies saa ykskaks oven taakse maha pystyssä olevan muijan vaatimassa elareita. Se on niin eri asia olla suhteessa tai sinkku et ei näitä kumijuttuja voi oikeen vertailla keskenään. Mut ennenkun rupee taas kiristää päästä niin lopetan tähän.Huomenta! Tinkkuliini on viisas tyttö kumiasiassa. Kyllä se vituttaa kuppa persiissä olla jälkiviisas..