sori...lankomiehellä oli pikkusen jämerämpiäkin perusteita mutta ei tullu painettua mielleen mitä ne oli
yhtä kaikki, meillä aika hoitaa kohta ongelman pois eli mulla ei seiso enää kauaa
no onneks et oo mun muikkelisori...
Kyllä mä ainakin haluisin tietää koska jos mulla olis mies ja tulis tilanne niin kyllä se olis mies joka sais nippasta,mä en pilsuja söis vuositolkulla saatikka tunkis alakertaani mitään muuutakun munaa.
Hei kiitos vaan :vampire:no onneks et oo mun muikkeli
noh, kyllä mulle tulis paha mieli jos vaimo alkas vaatimaan multa vasektomiaaHei kiitos vaan :vampire:
Musta on kiva että viimenen päätäntävalta mahdolliseen lisääntymiseen on itellä, niin en haluais kumppanin nippasevan.sori...
Kyllä mä ainakin haluisin tietää koska jos mulla olis mies ja tulis tilanne niin kyllä se olis mies joka sais nippasta,mä en pilsuja söis vuositolkulla saatikka tunkis alakertaani mitään muuutakun munaa.
ei vaadita vaan keskustellaan. mut mitäpä mä tälläsiä mietin kun ei helvetti oo äijääkään niin sama kai se on,kortsua se on käytettävä.noh, kyllä mulle tulis paha mieli jos vaimo alkas vaatimaan multa vasektomiaa
en tiiä mikä siinä on mutta mulle osa seksin nautintoa on se että roiskii ehtaa tavaraa naisen pimppaan
jaa-a, mun tekoselekosten mies ei gummituppea tolohosa päälle venytäei vaadita vaan keskustellaan. mut mitäpä mä tälläsiä mietin kun ei helvetti oo äijääkään niin sama kai se on,kortsua se on käytettävä.
no sulla onkin eri asia kun oot ukkomies. en mä sinkkuna ilman kumia touhuu vaikka kuinka vedettäis ulos,kun ei se pelkkä raskaus ole se miksi sitä kumii tulee käytettyä.jaa-a, mun tekoselekosten mies ei gummituppea tolohosa päälle venytä
etpä tainnu täällä kertoaKerroinko jo et löysin facesta sen harjottelijatyypin mikä lopetti nyt tällä viikolla? Se on kiva
mulla menee parhaat viilikset sen kumin kanssa + se psykolookinen vaikutusMää en oo koskaan tajunnu mitä hankalaa siinä kumin käytössä on, ei ainakaan mun värkki oo niin puutunu tohjo ettäkö tunto ja halut menis semmosesta
korvien välissä toi kyllä on. ohut kumi niin ei tunnu missään.mulla menee parhaat viilikset sen kumin kanssa + se psykolookinen vaikutus
varmaan niinkin, en ole montaa kertaa kumia elläissäni koittanu joten ongelmat tulemisessa saattaa olla muuallakinkorvien välissä toi kyllä on. ohut kumi niin ei tunnu missään.
Meinaako se sitä että vaikuttaa mieskuntoon vai ettei meinaa kuti lentää?mulla menee parhaat viilikset sen kumin kanssa + se psykolookinen vaikutus