The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tuo minun eka lapsi on testi kappale. Sillä on hyvä kokeilla mitä lasten kanssa ei kannata tehdä. Toisen kanssa on päässyt jo helpomalla :D
Mää oon ihan synnynnäinen äiti, ei oo ollu ipanan kaa oikein mitään ongelmia tai tenkkapoita. No mitä nyt toi nukkuminen, mutta nyt senkin on alkanu taas sujua taas paremmin :heart:

Meikä harjotteli exnaapurin kolmella vekaralla :D

mää olen teinistä asti harjotellut muiden lapsilla,oon ollut naapuruston lapsenvahti "iäisyyden". Sit aikuisiällä tietysti kans. että luonnistuu se naperoiden hoito multakin vaikka tietysti sitä aina on varovaisempi kun on muiden mukelot kyseessä. veljen lapsiin olen saanut "täydet oikeudet" eli jos tarve vaatii niin saan olla "pahis" mut harvemmin on tarvinnut:)

mää olen teinistä asti harjotellut muiden lapsilla,oon ollut naapuruston lapsenvahti "iäisyyden". Sit aikuisiällä tietysti kans. että luonnistuu se naperoiden hoito multakin vaikka tietysti sitä aina on varovaisempi kun on muiden mukelot kyseessä. veljen lapsiin olen saanut "täydet oikeudet" eli jos tarve vaatii niin saan olla "pahis" mut harvemmin on tarvinnut:)
oot kyllä hyvin reenannu, sut uskaltais sen puoleen huoletta puskea paksuksi

kahvikirahvi
[QUOTE="vieras.";29695114]Terveisiä saunasta ja toinen tsih kuten täällä on tapana sanoa :)[/QUOTE]

Oi sauna! Mäkin haluan. Onneks huomenna pääsee porukoille ja saunomaan, mikäli puolikkaan kuume helpottais eikä nousis enää huomenna. Vois ottaa kans yhen tsihhin sitten :p

[QUOTE="vieras.";29695114]Terveisiä saunasta ja toinen tsih kuten täällä on tapana sanoa :)[/QUOTE]

Noh, jospa mieki sitten.=)
Ja humpatkin vois laittaa soimaan.
[video=youtube_share;PTsSk0r_Tq8]http://youtu.be/PTsSk0r_Tq8[/video]

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
[QUOTE="vieras.";29695165]Kylmä tsihi saunassa :)
Toivotaan että kuume laskee :)[/QUOTE]

Oli se tälle päivälle laskenu jo puoli astetta eilisestä, niin eiköhän se siitä kun vaan juottaa tarpeeks ja välillä antaa särkylääkettä :)

kahvikirahvi
mä kun en ole lääkäri niin en osaa sanoa mutta lankomies joka on todella viisas lääkäri pitää vasektomiaa riskialttiina toimena

mut siis mä en ymmärrä asiasta mitään ja fru krut luottaa veljeensä kuin peruskallioon
Suoli24.ssä sanottiin että "Kuulema
kuohituille tulee kimeä ääni , rinnat kasvavat ja saattaa tulla maitoa, en kyllä suosittelis pahimmalle vihamiehellekkään."

Ymmärrän täysin ettei se suosittele.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä