kahvikirahvi
Tässä kohtaa varmaan voin kiittää korkeita voimia hyväunisesta lapsestasynnytäppä lapsi
Tässä kohtaa varmaan voin kiittää korkeita voimia hyväunisesta lapsestasynnytäppä lapsi
tarvikko apua?no ei oikein onnistu.
No, toi avo"hoidon" toimivuus lie nähty.Kotihoito on muuttumassa tulevaisuudessa. Sitä mukaa kun "mielisairaalat" puretaan, siirtyy kotihoitoon asiakkaaksi mt- ongelmaisia ja päihdeasiakkaita. Kyllähän heitä hoitaa sairaalassa ja työ on mielenkiintoista, mutta illalla yksin skitsofreenikon juopon kämppään.. Niin, siellä voi odottaa ihan millainen vastaanotto tahansa.
erittäin hyvä pointti...Mä en enää semmoiseen hommaan lähde mis yksin tarttis mennä toisen kynnyksen yli.
ai sulta vaiarvaa?
Kotihoito käy yksin, ellei kohteessa satu jotain milloin saa luvan siinä asunnossa kaveriin. Eli ensin pitää sattua... Meitä koulussa opetettiin esim. Jättämään auto aina nokka lähtösuuntaan....No, toi avo"hoidon" toimivuus lie nähty.
Mut missään tapauksessa kohteeseen ei mennä yksin. Ihan peruskauraa niin poliiseilla, ensihoitoväellä tai vaik verotarkastajilla. Jos ei muuta, niin tarttee todistajan.
Mä olin aikanaan ihan vaan talkkarina ja sain ihan tarpeekseni siitä, et milloin yhden mummun kämpän piironginlaatikosta oli kadonnu satatonnia, tai milloin liesituletin jo ennen syntymääni oli vaihdettu ääntä pitävään malliin. Ei o kiva kerran kuussa istua kuulusteluissa, vaik kyseessä ei o mikään vakava juttu.
Mä en enää semmoiseen hommaan lähde mis yksin tarttis mennä toisen kynnyksen yli.
Voi käyttää. Ei niit tartte luukuttaa.viran puolesta mä toivon että kaikki kansalaiset käyttäs 10kW ämyreitä mahollisimman taajaan
alkaa käymään lompsalle nämä lauhat talvet
en tunnusta mitään mutta mulla olis mitä siihen vaaditaanai sulta vai
Bopitan sängyt on hyviä.
tunnusta vaan pois ottaisin heti avun vastaan jos vaan olis mahollisuus.en tunnusta mitään mutta mulla olis mitä siihen vaaditaan
nooh, sanosin että on hyvät näytöt siitä että saa naisen raskaaksitunnusta vaan pois ottaisin heti avun vastaan jos vaan olis mahollisuus.
Oliko näyttökoe? Teitkö näyttösuunnitelman ensin?nooh, sanosin että on hyvät näytöt siitä että saa naisen raskaaksi
ei tullu tehtyä suunnitelmaa, säntäsin suoraan käytännön toteutukseenOliko näyttökoe? Teitkö näyttösuunnitelman ensin?
lienee siis hyvät suositukset olis tiedossanooh, sanosin että on hyvät näytöt siitä että saa naisen raskaaksi
Niin malttamaton..ei tullu tehtyä suunnitelmaa, säntäsin suoraan käytännön toteutukseen
Eeeeeeei vielä. Keksi joku hyvä provo?Tylsää. Laittaiskohan nukkumaan kohta?
eipä tuota ollu riittävää osaamista kummallakaan lapsentekoon, sitte ku semmonen päätettiin tehä niin ei auttanu muu kuin yrittääNiin malttamaton..
mittään nukkumaan mennä,ei mua väsytä.Tylsää. Laittaiskohan nukkumaan kohta?