tekopitäjässä kehotettas ihqua menenään ukkosa kanssa salavokseen
:ashamed:No siehän nyt oot vauhdissa, kaikille ehdottelet tommosia hommia
Mies on iltavuorossa, pääsee tunnin päästä ja miust tuntuu että oon siinä vaiheessa jo nukkumassa. Ollu hirween väsyttävä ja stressintäyteinen viikko : /
Useimmiten kyllä :|.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29691359:Kakka haisee
ei me niistä käryttäjistä varsinaisesti tykätä mutta monet lajitoverit tietää että ne on naaraille merkityksellisiä ja siksi osataan pitää niitä hyvänä enteenä tulevasta :heart:Tykkääks miehet kynttiläjutuista? Kannattaako polttaa vai onko se karkotusta?
Ääääh, ei uskois et ollaan tunnettu neljä vuotta eikä neljä päivää kun jänskättää!!
Tykkääks miehet kynttiläjutuista? Kannattaako polttaa vai onko se karkotusta?
Ääääh, ei uskois et ollaan tunnettu neljä vuotta eikä neljä päivää kun jänskättää!!
No mikäs mies se sinä oot olevinas?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29691411:Mä vihaan kynttilöitä
:hug: Lasten sairastelu on niin ikävää.Voi mun lapsi rakas. Se yskii niin mahoton että oikein tekee pahaa Heräskin äsken kun yskitti niin kovasti. Osaispa helpottaa toisen oloa jotenkin.
Anna lusikallinen hunajaa tuohon yskään. Hunajan on todettu olevan yhtä tehokasta kuin useimmat yskänlääkkeet.Voi mun lapsi rakas. Se yskii niin mahoton että oikein tekee pahaa Heräskin äsken kun yskitti niin kovasti. Osaispa helpottaa toisen oloa jotenkin.
oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29691490:Anna lusikallinen hunajaa tuohon yskään. Hunajan on todettu olevan yhtä tehokasta kuin useimmat yskänlääkkeet.
Niin on. Odottelukaan ei mitään suurta herkkua ole.:hug: Lasten sairastelu on niin ikävää.
Täytyy varmaan huomenna antaa. Toivottavasti se särkylääkkeen voimin jaksais yön nukkua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29691490:Anna lusikallinen hunajaa tuohon yskään. Hunajan on todettu olevan yhtä tehokasta kuin useimmat yskänlääkkeet.
jos mää veisin sut föriristeilyllemää tahon laivalle|O tai jonnekin. loma lähestyy eikä mitään ideaa mitä puuhastelis.