M
"Manna"
Vieras
Tuossa otsikossahan se oleellisin jo onkin. Eli lapseni on hoidossa 10 pv/kk ja uusi tyttö (reilu 2v myös) aloitti hoidossa tammikuussa. Tyttö siis raapii ja lyö ja aina kohteena on poikani. Muita lapsia (3) tyttö ei kiusaa. Hoitajan mukaan mitään "ärsyttämistä" ei edes tarvita. Kysymys kuuluukin miten puuttua tähän? Hoitaja on koittanut keskustella tytön kanssa ja tytön vanhemmillekin on asiasta kerrottu. Pistää vihaksi, kun oma lapsi on rauhallinen, enkä halua, että alkaa pelkäämään hoitoa tai muita lapsia. Ymmärrän toki, että tyttökin on vielä pieni, mutta kiusaamista en hyväksy!