Aina valmiina niinkö partiolainenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29679779:Sie oot reipas poika .
Aina valmiina niinkö partiolainenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29679779:Sie oot reipas poika .
No se on oltava jos meinaa naisten kanssa joskus onnistaa :snotty:Aina valmiina niinkö partiolainen
Viisaasti pohdiskeltu. Saattaisi muuten saada samanlaisen paluupostina :saint:.Läpsäseminen vaan on ehken hyväksyttävämpää sieltä takaa.
:O se on muuten aika vetreen olosessa vedossa ikäsekseen...Josko se yritti vihjata että vaikka vanha onkin niin selkä taipuu vielä.
Ei mikään ole oikein, jos oot nopia niin siitä valitetaan ja nyt kun ei ole nopea niin siitäkin valitetaan.no kyllähän takaa on aika makia lykkiä mutta ei nyt tämmösellä vanhemmalla jäärällä sentään ihan hetkessä paukaha
Ja kuka väittää, että ikääntyminen ois pahasta .no kyllähän takaa on aika makia lykkiä mutta ei nyt tämmösellä vanhemmalla jäärällä sentään ihan hetkessä paukaha
Ei mikään ole oikein, jos oot nopia niin siitä valitetaan ja nyt kun ei ole nopea niin siitäkin valitetaan.
Pappa pitää kivaa iteksiään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29679800::O se on muuten aika vetreen olosessa vedossa ikäsekseen...
En yhtään ihmettelisi. On semmonen velikulta tuo pappa. Monet makeat naurut naurettu yhdessä.Pappa pitää kivaa iteksiään.
Siellä se hakkaa tattia ja miettii sitä ihanaa hoitsuaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29679832:En yhtään ihmettelisi. On semmonen velikulta tuo pappa. Monet makeat naurut naurettu yhdessä.
mies minun makuun.no kyllähän takaa on aika makia lykkiä mutta ei nyt tämmösellä vanhemmalla jäärällä sentään ihan hetkessä paukaha
mimmonen... opcorn:Tinku on tuommoinen ovelus.
Onneksi mie en oo se hoitsu :xmas:Siellä se hakkaa tattia ja miettii sitä ihanaa hoitsua
:heart:mies minun makuun.
Just sellanen, tuollattiis naisii se äiti sano että pittää varroo.mimmonen... opcorn:
mää oon kuule jokasen äidin unelma miniä...miehet ainakin tykkää kun näyttää kiltiltä mutta onkin tuhma.Just sellanen, tuollattiis naisii se äiti sano että pittää varroo.
:ashamed:mää oon kuule jokasen äidin unelma miniä...miehet ainakin tykkää kun näyttää kiltiltä mutta onkin tuhma.
Hyvää yötäJaaha, taitaa olla aika taas..painua nukuksimaan Liian aikanen aamu tänään ja huomenna kans, mahtaa oikeesti tuhina kuulua jo ennen ku pää osuu ees tyynyyn.
Hyviä unia ja intoa huomiseen . Hienoa, että eka päivä uudessa paikassa meni mukavissa merkeissä.Jaaha, taitaa olla aika taas..painua nukuksimaan Liian aikanen aamu tänään ja huomenna kans, mahtaa oikeesti tuhina kuulua jo ennen ku pää osuu ees tyynyyn.
tottamää oon kuule jokasen äidin unelma miniä...miehet ainakin tykkää kun näyttää kiltiltä mutta onkin tuhma.