Äläpäs ala semmoista toivomaanehtii se vielä tänääkin....
Ja anteeksi. Tuo siun teksti tuli selvästi niin syvältä sydämestä.Kyl mieli tekis. Onneks huomenna pääsee töihin huilaamaan ja vaihtamaan (ehkä) jopa muutaman sanan ihmisiks luettavien tyyppienkin kans. Tuntuu et ne on meidän taloudesta kadonnut ja tilalle joku on vaihtanut aivottoman apinalauman.
Laitas joku kipale =)ei mulla vaan vituta
ruoka on ihan just valmista ja hyvää musaa boomboxissa
Joo kyl kai tää tästä, mä meen kohta nukkumaan tai vedän takin päälle ja kiipeen tuonne puuvaraston katolle kukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29675620:Ja anteeksi. Tuo siun teksti tuli selvästi niin syvältä sydämestä.
Koitat siis jaksaa huomiseen :hug:.
olihan tässä itelläkin pari tuntia sit vielä ihan hyvä fiilis mutta sit ruvetaan peruu sovittuja niin kyllä siinä käpy rupee kärähtää. että mistäs sen tietää...Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29675619:Äläpäs ala semmoista toivomaan
Otat luudan alle ja käyt vähän kylillä liitelemässä.Joo kyl kai tää tästä, mä meen kohta nukkumaan tai vedän takin päälle ja kiipeen tuonne puuvaraston katolle kukkumaan.
Taitaa olla kiukku siinä pisteessä et tulis rikottua äänivalli yms, joten vois herättää liikaa jo huomiotaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29675658:Otat luudan alle ja käyt vähän kylillä liitelemässä.