Ehei, työt on tehtävä. Ei siellä ole kukaan jatkamssa niitä. Viikonloppuisin on yksi työntekijä.oon luullu, että teet semmosta työtä että sulle tulee seuraava "päästään" sut pois
eiks se tullu ajoissa
Viimeksi muokattu:
Ehei, työt on tehtävä. Ei siellä ole kukaan jatkamssa niitä. Viikonloppuisin on yksi työntekijä.oon luullu, että teet semmosta työtä että sulle tulee seuraava "päästään" sut pois
eiks se tullu ajoissa
okke, sittehän se välillä menee ylitöiksiEhei, työt on tehtävä. Ei siellä ole kukaan jatkamssa niitä. Viikonloppuisin on yksi yöntekijä.
Joskus menee. Ärsyttää vain kun selkä hidastaa vauhtia. Se takia tuli kiire. Ja lekurin mielestä voin tehdä tätä työtä.okke, sittehän se välillä menee ylitöiksi
saaksie ylitöistä palkan vai onko sulla urakkatyö?Joskus menee. Ärsyttää vain kun selkä hidastaa vauhtia. Se takia tuli kiire. Ja lekurin mielestä voin tehdä tätä työtä.
urroot rupesivat tenkaroimaan?Elämisen sietämätön vittusaatana tuli kylään.
Ei kunta maksa jos menee yli ajan. Ei ole urakkatyö. Oma vika kun sairaus hidastaa.saaksie ylitöistä palkan vai onko sulla urakkatyö?
En oo mitannu aikaa mutta oon ootellu että kurpitsat pehmenee (tökkiny tikulla) ja juustot saa ottaa vähän väriä.sanoppas sirahvi kokeneempana että kauanko niitä halloumilla päällystettyjä suvikurpitsoja on syytä pitää 200 asteessa
no onhan se sitte urakkatyötä jos kerta työn määrä ja saatu raha on ennalta fiksattuEi kunta maksa jos menee yli ajan. Ei ole urakkatyö. Oma vika kun sairaus hidastaa.
sano ees jotain että mulla sattuis muusit ees samalle päivälle noiden juustosuvisten kanssaEn oo mitannu aikaa mutta oon ootellu että kurpitsat pehmenee (tökkiny tikulla) ja juustot saa ottaa vähän väriä.
15-20min?????sano ees jotain että mulla sattuis muusit ees samalle päivälle noiden juustosuvisten kanssa
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29675565:
Jaa, ei me saada kuitenkaan lähteä aikaísemmin vaikka työ olis tehty aikaisemmin. Mulla on kuukausipalkka. Enkä mä noista tiedä sen kummemmin.no onhan se sitte urakkatyötä jos kerta työn määrä ja saatu raha on ennalta fiksattu
Elähän ala noitumaan siellä :hug:1
2
3
4
5
|O
Kyl mieli tekis. Onneks huomenna pääsee töihin huilaamaan ja vaihtamaan (ehkä) jopa muutaman sanan ihmisiks luettavien tyyppienkin kans. Tuntuu et ne on meidän taloudesta kadonnut ja tilalle joku on vaihtanut aivottoman apinalauman.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29675595:Elähän ala noitumaan siellä :hug:
ehtii se vielä tänääkin....Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29675605:Iltaa. Ei minua ituta. Mut huomenna ehkä,kun maanantaita pukkaa