menee pikkusen hankalaksiai nii,en edes ajatellut tätä! sitten kummankin pitäs olla neitsyeitä ja kysyy jokaiselta seksikummppaniltaan et monesko olen sulle...
täytyy vaan tyytyä siihen mitä on
menee pikkusen hankalaksiai nii,en edes ajatellut tätä! sitten kummankin pitäs olla neitsyeitä ja kysyy jokaiselta seksikummppaniltaan et monesko olen sulle...
ai niinko mihin...mulla oo mitään! ja jos olis niin en täällä kertois, opittu on.menee pikkusen hankalaksi
täytyy vaan tyytyä siihen mitä on
Ja sit jos toisella on luku vajaa niin pitää toisen pistää koivet ristiin siks aikaa kun toinen käy polkasemassa ne puuttuvat saldot täyteen? Jokseenkin epäreiluaai nii,en edes ajatellut tätä! sitten kummankin pitäs olla neitsyeitä ja kysyy jokaiselta seksikummppaniltaan et monesko olen sulle...
meinaan että jos on tai sitte ko onai niinko mihin...mulla oo mitään! ja jos olis niin en täällä kertois, opittu on.
montaako sun pitäs vielä polkasta sitten?Hmm..onko miunkin "se oikea" sitten vielä jossain
Kyllä mun kohdalla tuo juna meni jo kauan sitten, taidan tyytyä tuohon nro X:ään.Lehteen ilmotus että "hei sinä jolla on neljä seksikumppania, soita numeroon 040-xxxxxxx ja löydä elämäsi rakkaus!"
No oon vasta ekassa menossa..:snotty:montaako sun pitäs vielä polkasta sitten?
No oon vasta ekassa menossa..:snotty:
sä oot alottanut käänteisestiNo oon vasta ekassa menossa..:snotty:
täällähän mää oon mutta kukaan ei puhu mitään....pitäs mennä jossain vaiheessa suihkuun.noniin, takasin sieltä irlistä ja rikeneen
simmut ruutuun ja sormet suoltamaan uuttaa potaskaa ketjuun
no sentään edes joku on paikalla vaikka lymyileekin taustaltatäällähän mää oon mutta kukaan ei puhu mitään....pitäs mennä jossain vaiheessa suihkuun.
no mitäs mää yksin höpisemään,sitä ihan tarpeeks tehnyt.no sentään edes joku on paikalla vaikka lymyileekin taustalta
te muut, teidät on nähty ja voitte tulla jo esiin
jaahans, meikä ei siis kelpaa vaino mitäs mää yksin höpisemään,sitä ihan tarpeeks tehnyt.
sä kelpaat aina :kiss: ja ihan mihin vaanjaahans, meikä ei siis kelpaa vai
sinänsä, en sitä ihmettele
miten töistä ei kerkee lähtee ajoissa? menikö ylitöiks vai?hello :wave:
Vittu mikä työpäivä. Kiire ja selkäkipu hidasti vauhtia. En kerenny lähteä ajoissa töistä.
En voi jättää töitä tekemättä. Meni yli työajan.miten töistä ei kerkee lähtee ajoissa? menikö ylitöiks vai?
oon luullu, että teet semmosta työtä että sulle tulee seuraava "päästään" sut poishello :wave:
Vittu mikä työpäivä. Kiire ja selkäkipu hidasti vauhtia. En kerenny lähteä ajoissa töistä.