ggggg
Haluaisit olla parisuhteessa noin hullun ihmisen kanssa?Okei. Ei mulla oo kamalasti valokuvia, eikä mulle valokuvat merkitse enemmäm kuin parisuhteeni.
Haluaisit olla parisuhteessa noin hullun ihmisen kanssa?Okei. Ei mulla oo kamalasti valokuvia, eikä mulle valokuvat merkitse enemmäm kuin parisuhteeni.
Mut sun miehelle merkitsis valokuvat enemmän kuin parisuhteenne?Okei. Ei mulla oo kamalasti valokuvia, eikä mulle valokuvat merkitse enemmäm kuin parisuhteeni.
Jos nykyinen mies alkais jotain käskemään ja määräilemään ja uhittelemaan täällä, niin kyllä sais mennä. Jotain vikaa sillä olis päässä, jos luulis että kävisin jotain käskyjä täällä ottamaan.Alkuperäinen kirjoittaja rehellisyyttä;29671250:Joo varmaan heittäisitte ukon pihalle, söpöä uhoamista. Ette kuitenkaan ottaisi eroa tuollaisen takia. Tuskin heittäisitte kuvia pois, mutta ette ukkoakaan.
Voi kuule kun sinkkuna deittaillessa heittelin miehiä pellolle pienemmästäkin syystä en ymmärrä niitä, jotka kattelee jo seurustelun alkuvaiheessa kaikkia pieniä kummallisuuksia läpi sormien. Omalla menetelmälläni olen löytänyt mulle sen täydellisen miehen, joka ei moisia kummallisia viboja lähetäAlkuperäinen kirjoittaja rehellisyyttä;29671250:Joo varmaan heittäisitte ukon pihalle, söpöä uhoamista. Ette kuitenkaan ottaisi eroa tuollaisen takia. Tuskin heittäisitte kuvia pois, mutta ette ukkoakaan.
Tätä nyt ei ollut vaikea arvata. Data on jo kiikuttanut roviolle koko menneisyytensä, koska muutenhan Astro romahtaa, jos siellä joku exän kuva vilahtais. Saaks Datan lapset edes katsoo valokuvia isänsä elämästä?Tai sitte merkitsen miehelle niin paljon, ettei tartte ees pyytää.
miksi en pitäisi hävittää. On minullakin joitakin vanhoja kirjeitä, pari valokuvaa jne. aiemmista parisuhteista. En pidä niitä esillä, ne ovat talletettuna muistojen laatikkoon.Jaah, riippuu vähän.. En oikein usko että olisin meihen kanssa, joka tuollaista vaatisi. Tosin jos kyse olisi exän kuvista, niin asiasta voisin keskustella.
Mun ex säilytti exänsä kuvia, postikortteja, kihlajaiskuvia ja sormuksia jne. Musta se oli vähintään erikoista, mutta en asiasta mitään sen kummempaa sanonu. Kun erottiin, museoi kai meidänkin suhteen muistot samoin, musta sellainen oli ja on vähän erikoista..
Miksi on erikoista säilyttää exän kuvia ja kortteja yms? Minä ainakin säilytän ilman muuta kaiken mitä mulla on existäni. Osa elämääni ja menneisyyttäni. Osittain heidän ansiostaan olen nyt minä. Samoin kuin lapsuuden kuvat säilytän.Jaah, riippuu vähän.. En oikein usko että olisin meihen kanssa, joka tuollaista vaatisi. Tosin jos kyse olisi exän kuvista, niin asiasta voisin keskustella.
Mun ex säilytti exänsä kuvia, postikortteja, kihlajaiskuvia ja sormuksia jne. Musta se oli vähintään erikoista, mutta en asiasta mitään sen kummempaa sanonu. Kun erottiin, museoi kai meidänkin suhteen muistot samoin, musta sellainen oli ja on vähän erikoista..