Jos miehesi käskisi sinun heittää roskiin kaikki vanhat valokuvasi

• Viestiketjun aloittaja ei kai
  • Ensimmäinen viesti
"-p-"
Ero tulis, jos noin tekis. Ei kenenkään menneisyyttä voi eikä saa poistaa. Ihminen on kokonainen silloin, kun menneisyys, nykyisiin ja kuviteltu tulevaisuus kohtaa. Tuollaiset vaatimukset ovat sadistisia ja alistavia.

"Eee"
Nykyisen miehen yhtäkkiä muuttuessa niin, että tekisi jotain tuollaista, hankkisin sen pian johonkin kallonkutistajalle tutkittavaksi.

Jos taas kyseessä olisi joku kuvitteellinen uusi tuttavuus, niin hankkiutuisin sellasesta sadistista eroon hyvin nopeeta. En todellakaan alistuisi tuollaiseen.

jnr
Jos miehesi käskisi sinun heittää roskiin kaikki vanhat valokuvasi
- ihmettelisin suuresti ja myös ääneen miehen kuullen miksi

tai heittää ne itse jos et tottele.
- juoksisin ja lujaa
- toivoisin todella että kuvat miehelle olisi koskaan päätyneet ja uskon vahvasti että niin ei olisi koskaan päässyt edes tapahtumaan.

Entä jos olisi heittänyt jo suuren osan sinulta salaa?
- sama vastaus kuin edellä

Jos käskisi heittää nauraisin ja käskisin haistaa paskan

Jos olisi jo heittänyt vetäisin kaulimella päin näköä

Mulla tosin ei ole juurikaan menneisyyttä ilman miestäni joten samalla tuo tuhoaisi omat muistonsa.

En heittäisi pois kuvia, enkä todellakaan pitäisi siitä, jos kuviani heitettäisiin salaa roskikseen.

Enkä ymmärrä, miksi pitäisikään heittää kuvia roskikseen. :O Jos pyynnön / vaatimuksen taustalla olisi mustasukkaisuus, olisi se minusta aika hälyttävää. Menneisyytemme on osa meitä, eikä sitä kuvia tuhoamalla voi poistaa.

Voisin ymmärtää, ettei parisuhteessa oleva haluaisi kotinsa seinille kuvia puolisonsa entisistä kumppaneista, eikä toivoisi toisen menneisyydestä ( parisuhteissa ) kertovien kuvien olevan keskeisesti esillä, mutta jos ne albumissa tms. sellaisessa olisivat saisivat siellä pysyäkin.

juuh
[QUOTE="Eee";29670489]Nykyisen miehen yhtäkkiä muuttuessa niin, että tekisi jotain tuollaista, hankkisin sen pian johonkin kallonkutistajalle tutkittavaksi.

Jos taas kyseessä olisi joku kuvitteellinen uusi tuttavuus, niin hankkiutuisin sellasesta sadistista eroon hyvin nopeeta. En todellakaan alistuisi tuollaiseen.[/QUOTE]

Samoin...

"juu"
Okei. Ei mulla oo kamalasti valokuvia, eikä mulle valokuvat merkitse enemmäm kuin parisuhteeni.
Öö, ei mullekaan valokuvat merkitse enemmän kuin parisuhteeni.
Mutta kunnioitus parisuhteessa merkitsee... Jos toinen tuolla tavalla vaatisi ja uhkailisi, olisi parisuhteessa aika moni asia pielessä, minun mielestäni. Ei niiden valokuvien takia, vaan tuon käytöksen.

Mies on minulle rikkaampi kuin kuvat. Mielummin menen illalla miehen viereen nukkumaan kun valokuva albumin.. Mut kyllä kuvatkin on tärkeitä, varsinkin edesmenneiden läheisten. Kyllä käytäs kova kiista asiasta.

Yhteistyössä