Antaisitko miehelle anteeksi jos olisitte

  • Viestiketjun aloittaja nyt mitäss
  • Ensimmäinen viesti
viera.s
Ei se mitään väkivaltaa vielä ole jos nakkaa eukon mäkeen ahdistelemasta.

Erikoinen ajatusmalli on se, että henkistä väkivaltaa saa harrastaa vaikka millaista, mutta hiukankin kun sormen päällä koskee niin jo hirnutaan ikenet töröllä, että sain turpiin sika-mieheltäni.
Ai niskaotteella maahan naama edellä heittäminen ei mielestäsi ole väkivaltaa? Vaan oikeaoppinen tapa vähän naista koulutella?

Itse en järjestäisi mitään mustasukkaisuuskohtausta ja olisi todella noloa, jos kumppanini alkaisi riehumaan tai tunkeilemaan väkisin, jos jonkun kanssa haluaisin jutella kahden kesken. Suoraan sanottuna häpeäisin silmät päästäni mustasukkaista kumppania. Mutta nämä asiat kartoitetaan jo seurustelun alkuvaiheessa, eikä lähdetä suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa tällaiset ristiriidat olisi todennäköisiä. En minä toisia kouluta, vaan olen valinnut jo alkujaan sopivan ihmisen kumppaniksi. Onko Vierasmiehen pakko ottaa kuka tahansa joka hänet huolii, ja sitten alkaa mainituin keinoin kouluttelemaan sopivaksi?
 
.....
Ei se mitään väkivaltaa vielä ole jos nakkaa eukon mäkeen ahdistelemasta.

Erikoinen ajatusmalli on se, että henkistä väkivaltaa saa harrastaa vaikka millaista, mutta hiukankin kun sormen päällä koskee niin jo hirnutaan ikenet töröllä, että sain turpiin sika-mieheltäni.
No jos oman eukon oleminen samassa tilassa ahdistaa, niin kannattaa ehkä harkita eroa... Jos on paha olla toisen kanssa, niin voihan sitä erota.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
....
Ai niskaotteella maahan naama edellä heittäminen ei mielestäsi ole väkivaltaa? Vaan oikeaoppinen tapa vähän naista koulutella?

Itse en järjestäisi mitään mustasukkaisuuskohtausta ja olisi todella noloa, jos kumppanini alkaisi riehumaan tai tunkeilemaan väkisin, jos jonkun kanssa haluaisin jutella kahden kesken. Suoraan sanottuna häpeäisin silmät päästäni mustasukkaista kumppania. Mutta nämä asiat kartoitetaan jo seurustelun alkuvaiheessa, eikä lähdetä suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa tällaiset ristiriidat olisi todennäköisiä. En minä toisia kouluta, vaan olen valinnut jo alkujaan sopivan ihmisen kumppaniksi. Onko Vierasmiehen pakko ottaa kuka tahansa joka hänet huolii, ja sitten alkaa mainituin keinoin kouluttelemaan sopivaksi?
Mä en pysty kuvittelemaan tilannetta. Miksi pitäis väkisin tunkeutua? Miten se sitten menis? Nainen kurkkaa ovesta. Kavereita jos ollaan niin on ehkä ihan hyvällä mielellä siinä ja pyytää ehkä iltapalalle molempia tms. Mies ärähtää että perkele tänne ei tulla tunkeutumaan. Häivy siitä ja heittää niskaotteella turvalleen maahan.

Siis millaisia kaveriporukoita teillä on. Jos on huono meininki niin erotkaa ja vaihtakaa kavereita.
 
viera.s
Mä en pysty kuvittelemaan tilannetta. Miksi pitäis väkisin tunkeutua? Miten se sitten menis? Nainen kurkkaa ovesta. Kavereita jos ollaan niin on ehkä ihan hyvällä mielellä siinä ja pyytää ehkä iltapalalle molempia tms. Mies ärähtää että perkele tänne ei tulla tunkeutumaan. Häivy siitä ja heittää niskaotteella turvalleen maahan.

Siis millaisia kaveriporukoita teillä on. Jos on huono meininki niin erotkaa ja vaihtakaa kavereita.
No kyllä mä pystyn kuvittelemaan tällaisen tilanteen, vaikka itse en niin tekisi eikä kukaan kaveripiirissäkään. Mutta tiedänhän minä, että sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä on olemassa, olen minä sellaisia tuntenutkin. Tämä aloituksen kysymyskin viittaa sellaiseen mielenlaatuun, että ei ihan vaan ystävällisesti suhtauduttaisi, jos mies viettäisi toisen naisen kanssa kahden kesken aikaa, kun kerran on ihan eroharkinnan paikka.
 
.....
No kyllä mä pystyn kuvittelemaan tällaisen tilanteen, vaikka itse en niin tekisi eikä kukaan kaveripiirissäkään. Mutta tiedänhän minä, että sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä on olemassa, olen minä sellaisia tuntenutkin. Tämä aloituksen kysymyskin viittaa sellaiseen mielenlaatuun, että ei ihan vaan ystävällisesti suhtauduttaisi, jos mies viettäisi toisen naisen kanssa kahden kesken aikaa, kun kerran on ihan eroharkinnan paikka.
Varmaan aika harvassa on miehet ketkä ei jossain vaiheessa liittyis seuraan jos nainen menis asuntovaunuun juttelemaan kahdestaan jonkun kaverimiehen kanssa. Ja miksei vois liittyä. Voihan sitä salaisuudet sitten toisella kertaa puhella, jos on sellaisia asioita mitä ei voi koko pariskunnan kesken jakaa. Tosi outoa olis kyllä jos ei voi kaikki olla samalla porukalla, jos kerran ollaan porukalla mökkeilemään lähdetty. Ei kuulosta hyvältä suhteelta sellainen, vaikka ei mitään mustasukkaisuuksia oliskaan. Tosi epäkohteliasta ja ajattelematonta olis sitä miehen puolisoa kohtaan kyllä, ei varmaan kunnioitusta löytyis muutenkaan suhteesta. Eihän noin kavereitakaan kohdella saati sittenomaa rakasta. Voihan ne kahden kesken juttelua haluavat sitten mennä vaikka kaffeelle sitten ihan kahdestaan joku päivä, tarviiko sitä nyt sulkeutua moneksi tunniksi jonnekin tuollaisella mökkireissulla.
 
....
En usko. Olen ollut aina näin mustasukkainen. On niitä mua pahemmin mustasukkaisia. Tiedän kokemuksesta.

Ja mitä haittaa siitä on että käy nätisti ovella ja poistuu jos on yksityistä keskutelua jostain?
Usein aika auttaa mustasukkaisuuteen. Nuorena sitä on usein mustasukkaisempi kuin sitten vanhempana ja parisuhteen alussa enemmän kuin sitten myöhemmin. Kai se on sitä että luottamus suhteeseen ja itseenkin kasvaa. Tietty aina ei ole näin, mutta kai yleensä.

Niin ja mun mielestä olis ihan normaalia käydä kysymässä ovella että voiko liittyä seuraan vai onko juttu kesken. Enemmänkin sairasta olis suuttua tuollaisesta.
 
Usein aika auttaa mustasukkaisuuteen. Nuorena sitä on usein mustasukkaisempi kuin sitten vanhempana ja parisuhteen alussa enemmän kuin sitten myöhemmin. Kai se on sitä että luottamus suhteeseen ja itseenkin kasvaa. Tietty aina ei ole näin, mutta kai yleensä.

Niin ja mun mielestä olis ihan normaalia käydä kysymässä ovella että voiko liittyä seuraan vai onko juttu kesken. Enemmänkin sairasta olis suuttua tuollaisesta.
Olisinkin vielä nuori. :rolleyes:
 
[QUOTE="vierailija";29667817]Koita sinäkin oppia puhumaan samasta aiheesta kuin muut.

olen pahoillani traumoistasi.[/QUOTE]

Missähän kohtaa meni aiheen vierestä?

Joku on alkoholipitoisella mökkireissulla pari tuntia kateissa? Ja ainoa mikä murehdittaa, et onko hän pettämässä???

Jos Mirkku sanoo lähtevänsä lämmittämään saunaa ja Arska sanoo lähtevänsä kantamaan vettä, niin kukaan ei heit kaipaa puoleen tuntiin. Ehtivät naida keskenään jos huvituttaa.

Mut jos joku on ollu pari tuntia kateissa, niin se on aivan liian pitkä aika jos kukaan ei osaa sanoa, et on henkevissä keskusteluissa tuolla asuntovaunussa.

Ei mulla ole kauheesti traumoja. Mulla on vaan vissiin eri prioriteetit kuin sulla? Mut kiitos, pidän omani.
 
"aloittaja"
Missähän kohtaa meni aiheen vierestä?

Joku on alkoholipitoisella mökkireissulla pari tuntia kateissa? Ja ainoa mikä murehdittaa, et onko hän pettämässä???

Jos Mirkku sanoo lähtevänsä lämmittämään saunaa ja Arska sanoo lähtevänsä kantamaan vettä, niin kukaan ei heit kaipaa puoleen tuntiin. Ehtivät naida keskenään jos huvituttaa.

Mut jos joku on ollu pari tuntia kateissa, niin se on aivan liian pitkä aika jos kukaan ei osaa sanoa, et on henkevissä keskusteluissa tuolla asuntovaunussa.

Ei mulla ole kauheesti traumoja. Mulla on vaan vissiin eri prioriteetit kuin sulla? Mut kiitos, pidän omani.
Itse asiassa tuo kyseinen mökki ei ollut lähelläkään vettä. Että voit lopettaa jo sen sauhuamisen hukkumiskuolemasta.
 
"anni"
itse joo olisin äkäinen, ja mies tietäis odottaa sitä :) no asiaan, eli millä porukalla olitte mökillä, oliko pelkkiä pariskuntia vai oliko kyseinen nainen sinkku, kaverisi vai miehesi kaveri?? itse väittäisin ettei oo puhtaat jauhot pussissa jos tarttee pari tuntia viettää asuntovaunussa...mut jos se on tapana niin mikä ettei, meillä ei ole normaalia. ja jotainhan kertoo tuo että kumpikaan ei selitä enempää, jos kyseessä olisi ollut jokin tilitys naiselta miehellesi niin hyvässä parisuhteessa miehesi olisi varmaan maininnut sinulle että mitä keskustelu/tilitys koski...ja itse olisin siis paukannut katsomaan mikä tilanne on, ja jos asuntovaunun ovi olisi ollut vielä lukossa niin sitten olisi jo ero kyseessä :)
 
"Vieraana"
[QUOTE="anni";29669903] jos kyseessä olisi ollut jokin tilitys naiselta miehellesi niin hyvässä parisuhteessa miehesi olisi varmaan maininnut sinulle että mitä keskustelu/tilitys koski...ja itse olisin siis paukannut katsomaan mikä tilanne on, ja jos asuntovaunun ovi olisi ollut vielä lukossa niin sitten olisi jo ero kyseessä :)[/QUOTE]

Kertonut kaverinsa mahdollisia henkilökohtaisia asioita sulle? Aika epäluotettava mies.
 
vierasdf
Mä en oikein viihdy isossa porukassa, ja voisin hyvinkin kuvitella jumahtavani jonnekin syrjään juttelemaan tai vaikka pelaamaan korttia, jos löytyy samanhenkistä seuraa. Miehessä on vähän samaa vikaa. Ei tulisi ekana mieleen, että on harrastamassa seksiä :D Lisäksi mun mies on ihan fiksu ja älykäs, joten vaikea kuvitella, että se menisi pettämään paikassa jossa kuka vain voi tulla yllättämään, kahdestaan jääminen todennäköisesti huomataan ja vaimokin on lähettyvillä - kai se osaisi hoitaa asian niin, että kiinnijäämisen todennäköisyys on pienempi :D
 
"vieras."
[QUOTE="aloittaja";29669872]Itse asiassa tuo kyseinen mökki ei ollut lähelläkään vettä. Että voit lopettaa jo sen sauhuamisen hukkumiskuolemasta.[/QUOTE]

Ai kyse on oikeasta tapahtumasta. No olitko mukana vai ei?
 
hjhhh
[QUOTE="aloittaja";29667673]Jälkeenpäin pari hyvää kaveria kertoisi, että mies on pettänyt siellä asuntovaunussa... uskoisitteko te tuota? Puhuisivat tuosta siis ihan useampaankin kertaan jälkeenpäin.[/QUOTE]

Ja mistäs ne sen varmaksi tietää?

Omaa miestäni uskoisin tuossa tilanteessa. Sinun miehestäsi en tiedä, uskoisinko.
 
25 v naimisissa
[QUOTE="vierailija";29667796]Huhhuh.

Minä ainakin voisin uppoutua jonkun kanssa privaattikeskusteluun pariksi tunniksi, ellen pidemmäksikin aikaa. Oli kyseessä mies tai nainen. Kyllä tietynlaisia juttuja setviessä se aika vaan lentää siivillä, eikä siinä ole mitään sen hämärämpää, kuin että kyseiset jutut ei selkeästikään kuulu kaikille.

Jos ette kykene luottamaan kumppaneihinne sen vertaa, että he ovat toisen ihmisen kanssa kaksin jonkin aikaa, niin tehkää heille palvelus ja jättäkää heidät heti.[/QUOTE]

Hölmöä touhua, jos ei ota toista huomioon ja uppoutuu johonkin turinointiin useaksi tunniksi vastoin toisen tahtoa. Sellaisesta kumppanista pitää päästä eroon jo alkuvaiheessa, koska eivät ole parisuhdekelpoisia.
 

Yhteistyössä