jos sekoitan erään miehen verta,vauvani verta ja omaani ja väitän sitä yhdistelmää vauvan näytteeksi

• Viestiketjun aloittaja jjjsdds
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Ei ainakaan THL:n virallisissa oikeusgeneettisissä tutkimuksissa. Eikä myöskään jos yksityishenkilönä itse maksaen pyytää THL:stä- silloinkin ohjeiden mukaan verinäytteet otetaan ja pakataan lääkärin valvonnassa. Nettitestit asia erikseen, en ole perehtynyt mutta mahdetaanko niitä edes verinäytteistä tehdä vaan syljestä yms.
Uuden ohjeen mukaan äiti ottaa näytteen vauvan sormenpäästä. Tämä parantaa äidin oikeusturvaa ja lapsen taloudellista asemaa.

• Tykkää
Reactions: Data
ggggg
muuten kakspiippunen juttu tiän kaks jamppaa jolla peruskoulut kesken ja omat firmat nykyään.
Niii eikai peruskoulu ole suomessa pakollista, suomessa kai on vaan oppivelvollisuus tiettyyn ikään asti. Jotakin pitää oppia kunnes täyttää öö..kuis paljon se nykyää on...

Mut ap, kerro nyt ihmeessä mitä vikaa lapsen oikeassa biologisessa isässä on?
Tai miks juuri haluat tuon kuolleen miehen lapsen isäksi?

Vieraspalsta
Minua kiinnostaa tietää, tietääkö ap kuka on lapsen oikea isä ja hakeeko hän isää tässä sen takia DNA-testeillä? Vai mikä ihme kuvio, ei tässä ole mitään logiikkaa. Huono provo jos on sellainen.

DNA-näyte otetaan muuten vauvalta pumpulipuikolla suusta, ei verinäytettä siihen tarvita!

tunnilla ollut
No miks ei onnistu? Entä se miehen isä?
Hei kuule. Ne pystyy esimerkiksi rikospaikalta tunnistamaan, jos samassa verilätäkössä on 3 ihmisen verta. Vielä senkin jos siinä seassa on vaikka jonkun eläimenkin verta. Se dna on se mitä ne tutkii. Ja jos sekoitat useampaa verta, se alkuperäinen dna ei muutu. Silloin siitä verestä löytyy useampi dna, ei siis yhtä joka olisi sekoitus kaiksita. Voit siis sekoittaa niitä veriä, mutta et voi muuttaa sitä sellaiseksi, etteikö ne olisi erotettavissa toisistaan. Toiseksi, kukaan ei ota itse verinäytteitä ja lähetä niitä labraan. Ne otetaan siellä labrassa, joten miten ajattelit viedä sen kuolleen miehen labraan?

Kiinostaa
MUa ny kiinostaa mistä tää aivopieru oikeen on lähteny? Kuka vauvan oikee isä on? Miksi kuoleesta miehestä tarttis saada isä jollei hän sitä ole? Kieltämättä tässä provossa on jo yritetty :D

gyvhjk
Niii eikai peruskoulu ole suomessa pakollista, suomessa kai on vaan oppivelvollisuus tiettyyn ikään asti. Jotakin pitää oppia kunnes täyttää öö..kuis paljon se nykyää on...

Mut ap, kerro nyt ihmeessä mitä vikaa lapsen oikeassa biologisessa isässä on?
Tai miks juuri haluat tuon kuolleen miehen lapsen isäksi?
Näin se menee, eli peruskoulun voi jättää kesken täytettyään 17 vuotta. Suurin osahan pääsee ysiltä nuorempana mutta esim. luokalle jääminen tai koulun aloittaminen myöhemmin kuin muut omanikäisensä voi olla syynä että on vielä peruskoulu kesken kun täyttää 17 ja silloin sitä ei tarvitse käydä loppuun.

Yhteistyössä