Eivät huomaa mutta tämä toimii vain poikavauvoilla.Uskaltaisinko kokeilla? Mut huomaako ne että molemmat on samaa verta?
On lapsen edun mukaista että äiti saa valita mielusan isän lapselle vielä syntymän jälkeenkin.Tota...Mistä lähtien verinäytteet on otettu itse?
Viimeksi vielä labras hoitaja otti sen näytteen että taitaa olla aika uusi muutos. Vois kyllä jotain rajaa laittaa tohon itsepalveluunki.
Jos isyys pitää selvittää kuolleelta henkilöltä niin sekin kyllä hoidetaan ihan ammattilaisten kautta, ei niin että ulkopuolinen toimittaa laastarin labraan.No se veri on laastarissa. Ja kuivunut on. Ei kuolleesta voi saada muuta näytettä! Vai labraanko se ruumis pitäis raahata?
huh huh ja minä kun olen pitänyt sinua ihan rehellisenä perheenisänä.Otat veren biologiselta isältä ja väität sitä sen vereksi jonka haluat olla isä. Kuinka paljon aiot käyttää voitelurahaa? Ehkä suuntaat rahat toisaalle niin ei tarvita edes näytteitä.
Äiti voi ainoastaan vaihtaa vauvan näytettä.Otat veren biologiselta isältä ja väität sitä sen vereksi jonka haluat olla isä. Kuinka paljon aiot käyttää voitelurahaa? Ehkä suuntaat rahat toisaalle niin ei tarvita edes näytteitä.
Voi siis myös käyttää miehen lapsen verta vauva verenä, jos halutulla isällä on samaa sukupuolta olevia lapsia..Äiti voi ainoastaan vaihtaa vauvan näytettä.
Mistä se sitten testataan, jos isä on kuollut? Kuvittelisen silloin käytettävän tuon isän vanhempien näytteitä. Löytyy itsensä klooni tuolle isovanhemmalle.Halutun isän vanhempien veri käy myös jos mies on kuollut tai silllä ei ole lapsia.
Janne Niskalle voi tehdä tytär käyttämällä Jannen äidin verta! Nyt pitää vain keksiä miten äidiltä saa näytteen..Halutun isän vanhempien veri käy myös jos mies on kuollut tai silllä ei ole lapsia.
Lapsesta ei enää oteta valovtusti vaan äiti voi ottaa näytteen kotona.Muakin kiinnostaa nyt tämä teoreettinen suunnitelma- miten saat näytteen analyysiin, kun virallisessa isyysselvittelyssä näyte otetaan valvotusti lapsesta ja laitetaan eteenpäin.
Ei ainakaan THL:n virallisissa oikeusgeneettisissä tutkimuksissa. Eikä myöskään jos yksityishenkilönä itse maksaen pyytää THL:stä- silloinkin ohjeiden mukaan verinäytteet otetaan ja pakataan lääkärin valvonnassa. Nettitestit asia erikseen, en ole perehtynyt mutta mahdetaanko niitä edes verinäytteistä tehdä vaan syljestä yms.Lapsesta ei enää oteta valovtusti vaan äiti voi ottaa näytteen kotona.
muuten kakspiippunen juttu tiän kaks jamppaa jolla peruskoulut kesken ja omat firmat nykyään.Testeissä näkyy että on sekoiteltu kolmea eri verta ja sitten alkavat kysellä että kenen.
Ps. peruskoulu on muuten Suomessa pakollinen.