Mitä tekisit jos naispuolinen kaverisi painautuisi miestäsi vasten

• Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mikko";29664129]Unohdatte miehen oman mielipiteen. Eiköhän mies saa itse päättää laskeeko ja kenet lähelleen. Jos mies ei halua lämmittää vaimon läskiä kaveria niin ei siinä vaimon "lupa" lämmittämiseen auta.[/QUOTE]

Mulla ainakin on niin ihana mies ettei lämmittämiset riipu ulkomuodosta. Ja tekee myös mitä pyydän.

ok
No äkkiä ajateltuna ei haittaisi, jos ei ole syytä epäillä, että muutenkin haluaa hänen lähelleen, eli taustalla ihastusta tms. Mutta ei meidän kaveripiirissä tuommoista ikinä tapahdu.

valkosukka
Mies sellaisesta varmaan kiusaantuisi, minustakin se olisi vähän erikoista, mutta lähinnä huvittavaa. Olen sen verran varma omista asemistani, ettei kenenkään lähentelyt hetkauta. Toisaalta olisi imartelevaa, että ystäväni pitäisi miehestäni niin paljon, että haluaisi kainaloon. ;) Mulla on yks ystävä, joka on niin ihastunut mieheeni, että menee mykäksi ku tämä tulee paikalle. Punastuu jos mies menee vaikka viereen sohvalle ja aloittaa hiusten räpläämisen ja kikattelun. Kyselee aina tuleeko mies myös paikalle ku tavataan ja onko se kotona kun tulee meille. Mies käyttäytyy, kuten muidenki kanssa, eikä huomioi ihastelijaa sen ihmeemmin. Ollaan puhuttu asiasta ja miehen mukaan ystäväni käytös on huvittavaa ja hieman lapsellista, mutta ei häiritsevää. Mua ei asia häiritse. Jos kokisivat halua lyödä hynttyyt yhteen, ei mun mustasukkaisuus sitä estäisi.

Vierasmiess
"Mies voi myös huomioida puolisonsa eikä ota ketään naista kainaloonsa jos tietää sen loukkaavan puolisoaan."

Ei saatana te naiset oote kyllä susia toisillenne! :LOL:
Ei voi muuta sanoa :D
Kyse oli siitä että yks jäätyy pystyyn, niin eiköhän tortunvartijalla ole ekana mielessä vain omat olot ja pikku tunteet!

"Mies voi myös huomioida puolisonsa eikä ota ketään naista kainaloonsa jos tietää sen loukkaavan puolisoaan."

Kyse oli siitä että yks jäätyy pystyyn, niin eiköhän tortunvartijalla ole ekana mielessä vain omat olot ja pikku tunteet!
Jokaasella on oma mielipiteensä tästä asiasta eikä mun tarvitte mielipidettäni muuttaa sun mieliksi. Ei kuulu sulle mitä mä suvaatten ja mitä en.

Mun kaverit ja miehen tuntien on kovin vieras ajatus moinen "olen pieni reppana ja palelen, lämmitä minua Oi Suuri Uros" mutta jossitellaan ja kuvitellaan. Jos joku mun kaverini olisi mun miehen seurassa ja jäätymispisteessä, on todennäköistä, että minä olen mukana seurueessa. Minäkään en ole koskaan halunnut mieheni lähelle palelemisen takia, joten mies saisi pelastaa ihan rauhassa kaverini paleltumiskuolemalta. Jos oltaisiin kaikki umpijäässä, varmasti lämmitettäisiin kaikki toisiamme

"Scarlett harmaana"
^ ootko ottanut huomioon, mitä jos miehesi antaisi sulle potkun perseelle epäempaattisena ahdistujana? Ottaisitko sellaisen riskin "sallimisillasi"?
Mulleko tarkootit tuon? Mitä se sua riepoo mitä mieltä kukin on tästä asiasta? Ärsyttävää tuollaanen, että ei sallita olla eri mieltä. En oo mikää epäempaattinen ahdistuja joten se siitä jauhannasta.

a,p,

Mikä antaa sulle oikeuden määritellä, että naisen tunteet ovat vain pikku tunteita, mutta miehen taas hyvin suuria tunteita? Eikä ollut kyse mistään PYSTYYNJÄÄTYMISESTÄ nyt, vaan viileästä säästä ja naisen halusta päästä ystävänsä miehen lähelle, mahdollisesti jopa kainaloon.

"pieras"
koittaisin kiskoa hymyä pyllyyn ja katsoa mitä mieheni moiseen pyyntöön vastaisi.

Semmoista naista, joka on kylmällä kelillä lähtenyt liian vähissä vaatteissa/huonoissa varusteissa ulos, pitäisin lähinnä ääliönä bimboblondina. Siis sen pukeutumattomuuden takia. Mun mies on sen näköinen, ettei sitä kukaan "vamppaa". (se on siis nörtti)

Ehkä ottaisin varavaaterepustani jotain ja antaisin sille pimatsulle päällepantavaa. Mulla on auton takapaksissakin aina setti vaatetta ja huopa.

Pin
En osaisi suhtautua tohon, olisin niin hämmentynyt että tuijottaisin vain typerä hymy naamallani. Luulen, että miehellä olisi vähän sama kiusaantunut ilme naamalla eikä oikein tietäisi mitä tehdä. :D

normaaali
Minusta tuo on ihan ihmiskohtaista. Jos joku minun kaverini painautuisi mieheeni kiinni, hän todennäköisesti olisi myös mieheni kaveri ja mielestäni ihan ok. Itsekin voisin tehdä niin sellaisille kavereiden miehille, jotka ovat myös minun kavereitani.

Sitten taas jos joku minun kaverini, joka ei miestäni tuntisi kovin hyvin, tekisi noin, niin olisihan se aika outoa, mutta luulen, että miestäni se häiritsisi enemmän kuin minua. Itseasiassa minua saattaisi vähän naurattaakin kun näkisin mieheni hätääntyneen ilmeen kun joku vieras nainen tulee nojailemaan :D

Monet ihmiset tykkäävät ihan viattomasta kosketuksesta, eikä se ole minulta pois, jos mieheni ja kaverini ihan kavereina koskevat.

Vierasmiess
Ihan se, että ne pikkupikku ajatukset on vain (säälittävää) mustasukkaisuutta. Niitä on useimmin juuri suppeamielisillä minäitse-ahdistujilla joilla ei ole esim. suuren maailman ongelmista mitään tolkkua vaan se ajatus niinkin pienestä asiasta kuin, että mies lämmittää kylmää ihmistä, muodostuu elämää suuremmaksi.

Jos mies lämmittäisi vaikka sivullista lasta niin se olisi OK, mutta kun se olisikin nainen niin jopa alkaa mamma korskua sieraimet höröllään. VAIKKA kyseessä oli ihmisen lämmittäminen, niin ahdistunut akka näkee tilanteessa vain menettämisen pelkoa ja mustasukkaisuutta. Päässä ei pyöri mikään muu kuin minä minä.

Huvittava mielikuva kuinka palstan pikkupejote tunkee väkisin väliin piipittämään "eii, mun paikka" kun joku paleleva nainen olisi miehensä lähellä. :LOL:

Mikä antaa sulle oikeuden määritellä, että naisen tunteet ovat vain pikku tunteita, mutta miehen taas hyvin suuria tunteita? Eikä ollut kyse mistään PYSTYYNJÄÄTYMISESTÄ nyt, vaan viileästä säästä ja naisen halusta päästä ystävänsä miehen lähelle, mahdollisesti jopa kainaloon.

Peyote
Ihan se, että ne pikkupikku ajatukset on vain (säälittävää) mustasukkaisuutta. Niitä on useimmin juuri suppeamielisillä minäitse-ahdistujilla joilla ei ole esim. suuren maailman ongelmista mitään tolkkua vaan se ajatus niinkin pienestä asiasta kuin, että mies lämmittää kylmää ihmistä, muodostuu elämää suuremmaksi.

Jos mies lämmittäisi vaikka sivullista lasta niin se olisi OK, mutta kun se olisikin nainen niin jopa alkaa mamma korskua sieraimet höröllään. VAIKKA kyseessä oli ihmisen lämmittäminen, niin ahdistunut akka näkee tilanteessa vain menettämisen pelkoa ja mustasukkaisuutta. Päässä ei pyöri mikään muu kuin minä minä.

Huvittava mielikuva kuinka palstan pikkupejote tunkee väkisin väliin piipittämään "eii, mun paikka" kun joku paleleva nainen olisi miehensä lähellä. :LOL:
Ei mun tarvitse tunkea mies olis jo vetänyt mut siihen ajat sitten. Miks mun miestä kiinnostaks joku random paleleva nainen? Ja lopeta pikuttelu, vai oletko itse jättikokoinen nainen kun noin häiritsee mun koko. Taidatkin olla yksinäinen, miehetön, paleleva jättimäinen nainen.

-
Mjaa, luulen että mieheni hämmentyisi pahan kerran tuollaisesta käytöksestä :D Mutta ei se mua haittaisi, itse en kyllä menis kavereitteni miesten iholle, se olis ihan liian kummallista.

fhiqrhi
Meillä yhteisiä ystäviä, niin naisia kuin miehiäkin. Minä saatan istua "vieraan" miehen polvella tai naisystävämme saattaa mennä mieheni kainaloon sohvalla. Halataan, tanssitaan, kuljetaan käsikynkkää.
Me ollaan ihmisiä joille rakkaiden ihmisten koskettaminen on luonnollista, siitä ei olla mustasukkaisia.
Viimeksi viime kuussa istuttiin iltaa ja juteltiin silleen että minä olin mieheni toisessa kainalossa, ystävämme (nainen) miehen toisessa kainalossa. Oli tosi ihana ja läheinen ilta. Kuin sisko on tää ystävä mulle.

vieras*
Mä en viitsisi änkeä kaverini miehen kainaloon (jos palelisin kamalasti, niin kai se kaverikin voisi mua lämmittää), mutta enpä loukkaantuisi, jos joku kavereistani menisi mun miestä vasten lämmittelemään. Kyllä mies osaa häätää kauemmaksi jos ei tykkää. Mun miehellä on aina kuuma ja se on tosi kiltti, niin se varmaan voisi antaa omaa takkiaan, hupparian tmv. lainaan jos toinen palelee.

Yhteistyössä