Mitä luulette, harrastaako armeijamuijat paljon seksiä intissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasmiess

Vieras
Mitäs veikkailette, pannaan paljonkin lihaa piiloon kun naisihminen menee armeijaan? Sehän olisi nymfolle mitä parhain tilaisuus saada letkua oikein olan takaa?

Sinne taitaa muutenkin mennä sellaiset huomionkipeät tapaukset?

Eikhän ne harrasta sitä just sen verran kuin itse haluavat. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Mutta halukkaita varmaan on tarjolla kun tarjontaa on muuten varusmiehille siellä vähän.

Eikös se ole säännöissä kielletty, siitä voi saada lähtöpassit?

[QUOTE="mei";29663141]Kaveri harrasti kolmenkin tyypin kanssa per päivä :D
Ei siinä mitään,mutta varattu nainen oli.....[/QUOTE]

Mahtaa olla spermanen tuhero jos jatkuvaan ottaa noin runsaasti :D

Yllätys, että oli vieraalta mieheltä tämäkin aloitus. Pyöriikö sun päässä yleensä ottaen mitään muuta kuin ne "spermaiset tuherot" ja "karvamunkit"

Ei ainakaan mun kaveri kertaakaan vaikka sinkku oli ja ei niin tarkka tavarastaan. Ihme kyllä, mutta oiskohan sitte ollut johonkin mieheen ihastunut niihin aikoihin. Kertoi kyllä avoimesti aina seksielämästään, mutta eihän sitä 100% prosentin varma voi olla jos jätti kertomatta.

Minä olen koko elämäni aikana maannut 3 miehen kanssa ;)
Olen 32 v.

Minä yhden ja olen 27-vuotias. Jos tässä on kilpailu meneillään, niin taisin voittaa.

Mutta sairastahan tämä kaksinaismoralismi on. Toisaalta naisten pitäisi olla yleisiä huoria eli panna kaikkien kynnelle kykenevien kanssa, mutta sitten jos niin tekee, onkin huomionkipeä spermatussu. Aloituksesta paistaa kateus.

Yhteistyössä