Vierasmiess
Noi messuhallit saa nykyään yksityisellä operoitua, sen jälkee olet kuin kireä teini.
Saahan sitä korjattua nykyisin lähes mitä vain, mutta siinä on yksi ongelma. Koska raha.Noi messuhallit saa nykyään yksityisellä operoitua, sen jälkee olet kuin kireä teini.
Kyllä mies on halunnut, tietenkin harvemmin kuin ennen. Minua vain ahdistaa alapää, kun ajattelen sen olevan pilalla.Eli eikö mies halua seksiä? Vai mistä kiikastaa? Vauvavuosi on aina rankka (tai ainakin useimmiten), mutta kyllä se siitä helpottaa kun lapsi kasvaa ja univelat alkaa kuittaantua. Lyhyt aika elämästä, eikä se römpsä mihinkään synnytyksessä mene, ihan samanlainen tuntuma se miehelle on jos ei mitään komplikaatioita ole tullut ja jumpata oot jaksanu. Keskustelkaa asiasta, eipä tuossa muutakaan neuvoa voi antaa.
Oon ajatellut jo ennen raskautta ja synnytystä että paikat ei ole tarpeeksi tiukat. Vaikea itse nauttia kun koko ajan miettii sitä että onko ihan kauhea ämpäri. Miehet kirjoittelee netissä vaikka mitä hirveitä juttuja naisten alapäistä. Ois hirveää jos munnmies pohjimmiltaan ajattelis minusta niinEli mies sanoo, ettei ole eroa entiseen mutta sinä tiedät että paikat on "levähtäneet"? Ihanko olet mitannut?
Outoa, sillä minulla, eikä muillakaan alatiesynnytyksen kokeneilla ystävilläni nuo paikat ei ole levähtäneet mihinkään ja tuntoherkkyyskin on vaan noussut.
Kannattaisko käydä jollekin juttelemassa, taitaa olla nyt pään sisäistä tuo sun ahdistus.
Missä mitätöidään? En ole moista huomannut ainakaan tässä keskustelussa. Lähinnä on yritetty purkaa myyttiä, että synnytys tuhoaa alapään tyystin, totaalisesti ja lopullisesti ja siltä osin helpottaa ap:n ahdistusta. Kannustavia viestejä, omia kokemuksia, selviytymisvinkkejä ja ymmärrystä.Hämmentää kyllä, miten innokkaita naiset ovat mitätöimään toistensa kokemia raskauden ja synnytyksen aiheuttamia vaurioita ja haittoja. En vittaa vain tähän keskusteluun. Mikäköhän tässä on syynä?
Tunnen puristuksen, seinämät on sormea vasten ylä ja alapuolella, mutta sivusuunnassa voi vähän liikuttaa sormea.Laita sormi emättimeen ja purista lihaksillasi sormea. Jos puristus tuntuu napakkana yhdelle sormelle, alapääsi on siltä osin kunnossa.
Minä tiedän sen, olet ihan oikeassa. Ennen synnytystä sain itsekseni ihan helposti, muutamassa minuutissa takuuvarmasti. Silloin ei tarvitse miettiä miltä näyttää. Miehen kanssa en. Luulen, että mieskin on vuosien varrella (yhdessä 15 vuotta) vähän kyllästynyt estoisuuteeni, mikä on laimentanut hänenkin halujaan.Orgasmi on pään sisäinen juttu. Ilmankos et ole koskaan saanut, kun noin paljon stressaat yhdyntää ja seksiä miehesi kanssa.
Miehesi ei kuule valehtele. Peniksessä ei ole niin paljon tuntoa, että ne omiin sormiin tuntuvat muutokset peniksessä tuntuisivat. Muutenkin, mitä sillä on väliä, vaikka tuntuisi erilaiselta.
Itsekin jumppailen joka päivä, vähän väliä jännittelen lihaksia. Huomaan että lihaskunto on jo jotenkin parantunut kun vertaan tilanteeseen pari, kolme kuukautta sitten.Mää treenasin 5min päivässä alapää lihaksia 1.5 kk ja eron huomaa jo, mieski kehu.
Joo, imetän. Paikat on kyllä kuivat kuin Sahara...Jos imetät niin se vaikuttaa niin kauan kuin imetät.