Pilasiko synnytys seksielämänne? Meillä taisi käydä niin :(

• Viestiketjun aloittaja "www"
  • Ensimmäinen viesti
"hohhoijaa"
Eihän sun seksi ole kunnossa ollut vissiin ennenkään jos et ole koskaan kunnolla tullut.

Sinun suhde omaan ruumiillisuuteen on hukassa.

yhdynnässä: Pitäisi päästä elämässä siihen kohtaan, missä mitään välii ei ole. Ei muulla kuin että toi haisee tältä ja tältä, minä tältä, sekoitutaan. Iho hivelee toista. Jotain tapahtuu, jotain kuuluu jotain litisee ja jotain ja kaikki on ihan ok.

Itseltä kesti kaksikymmentä vuotta seksielämää ymmärtää että mun mies oli Katselija ja minä taas oli Nuuskija, Haistelija ja Hipelöitsijä. Erohan siitä tuli. Mies haki itselleen Esittelijän ja Tuottajan ja minä taas hain toisen Nuuskijan, Haistelijan ja Hipelöitsijän.

Mulle vaan kun ei jaksa olla tärkeetä se visuaalisuus. Vaikka nätti olenkin, ja tykkään että talo on nätti, sisustus on nätti, asuni on nätti ja olen visuaalinen varmaan monella tavalla - vaan en seksissä.

Vier
[QUOTE="hohhoijaa";29655465]Eihän sun seksi ole kunnossa ollut vissiin ennenkään jos et ole koskaan kunnolla tullut.

.[/QUOTE]

No minä olen ainakin nauttinut seksistä vaikken ole ikinä yhdynnässä saanut orgasmia muilla tavoin sitäkin enemmän.

"alkup."
Eli eikö mies halua seksiä? Vai mistä kiikastaa? Vauvavuosi on aina rankka (tai ainakin useimmiten), mutta kyllä se siitä helpottaa kun lapsi kasvaa ja univelat alkaa kuittaantua. Lyhyt aika elämästä, eikä se römpsä mihinkään synnytyksessä mene, ihan samanlainen tuntuma se miehelle on jos ei mitään komplikaatioita ole tullut ja jumpata oot jaksanu. Keskustelkaa asiasta, eipä tuossa muutakaan neuvoa voi antaa.
Kyllä mies on halunnut, tietenkin harvemmin kuin ennen. Minua vain ahdistaa alapää, kun ajattelen sen olevan pilalla.

"alkup."
Eli mies sanoo, ettei ole eroa entiseen mutta sinä tiedät että paikat on "levähtäneet"? Ihanko olet mitannut?

Outoa, sillä minulla, eikä muillakaan alatiesynnytyksen kokeneilla ystävilläni nuo paikat ei ole levähtäneet mihinkään ja tuntoherkkyyskin on vaan noussut.

Kannattaisko käydä jollekin juttelemassa, taitaa olla nyt pään sisäistä tuo sun ahdistus.
Oon ajatellut jo ennen raskautta ja synnytystä että paikat ei ole tarpeeksi tiukat. Vaikea itse nauttia kun koko ajan miettii sitä että onko ihan kauhea ämpäri. Miehet kirjoittelee netissä vaikka mitä hirveitä juttuja naisten alapäistä. Ois hirveää jos munnmies pohjimmiltaan ajattelis minusta niin :(

"minma"
Kyllä Se ongelma taitaa olla enemmän siellä korvien välissä... Olet oikeastaan jo etukäteen päättäny, että näin tulee käymään ja uskot vahvasti siihen. Et anna tilaa edes toiselle mahdollisuudelle. Kyllä ne ensimmäiset aeksikerrat synnytyksen jälkeen tuntu pelottavilta ja hankalilta, mutta kyllä Se siitä lähtee kun vaan harjottelee ????mulla on neljä lasta pienellä ikäerolla eikä mies ole koskaan sanonut tuntevansa eroa ja seksiä haluaa kyllä, joten luotan häneen. Kyllä mä kehottaisin yrittämään vaikka ensin vain hyväilyillä ja siitä pikkuhiljaa. On kuitenkin tärkeää muistaa olla myös puolisoita, vaikka Se lapsi onkin Se tärkein ja vie isoimman huomion. Voisitko mahdollisesti käydä juttelemassa näistä ajatuksistasi jonkun kanssa?

"alkup."
Ajattelin että jos kävisin yksityisellä gynellä tarkastuttamassa alapään ja kysyisin samalla lihasten kunnosta. Saisin jonkinlaisen käsityksen missä kunnossa paikat on. En nyt itse ehkä sanoisi että minulla mitenkään järkyttävän löysä on, mutta onko se tarpeeksi tiukka, sitä en tiedä.

M32
Hämmentää kyllä, miten innokkaita naiset ovat mitätöimään toistensa kokemia raskauden ja synnytyksen aiheuttamia vaurioita ja haittoja. En vittaa vain tähän keskusteluun. Mikäköhän tässä on syynä?

[QUOTE="alkup.";29657520]Ajattelin että jos kävisin yksityisellä gynellä tarkastuttamassa alapään ja kysyisin samalla lihasten kunnosta. Saisin jonkinlaisen käsityksen missä kunnossa paikat on. En nyt itse ehkä sanoisi että minulla mitenkään järkyttävän löysä on, mutta onko se tarpeeksi tiukka, sitä en tiedä.[/QUOTE]

Laita sormi emättimeen ja purista lihaksillasi sormea. Jos puristus tuntuu napakkana yhdelle sormelle, alapääsi on siltä osin kunnossa.

Hämmentää kyllä, miten innokkaita naiset ovat mitätöimään toistensa kokemia raskauden ja synnytyksen aiheuttamia vaurioita ja haittoja. En vittaa vain tähän keskusteluun. Mikäköhän tässä on syynä?
Missä mitätöidään? En ole moista huomannut ainakaan tässä keskustelussa. Lähinnä on yritetty purkaa myyttiä, että synnytys tuhoaa alapään tyystin, totaalisesti ja lopullisesti ja siltä osin helpottaa ap:n ahdistusta. Kannustavia viestejä, omia kokemuksia, selviytymisvinkkejä ja ymmärrystä.

Toki voin vain puhua omasta puolestani, en sitten tiedä kuinka ap kokee tämän keskustelun. (vaan eipä sitä tiedä muutkaan, ellei ap kerro)

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
dfgh
[QUOTE="vieras.";29656947]Kuullostaa oudolta. Meillä on seksielämä vain parantunut synnytyksen jälkeen[/QUOTE]

Miksi kaikilla muka vain paranee seksielämä synnytyksen jälkeen...

yli nelikymppinen nainen
[QUOTE="alkup.";29657251]Oon ajatellut jo ennen raskautta ja synnytystä että paikat ei ole tarpeeksi tiukat. Vaikea itse nauttia kun koko ajan miettii sitä että onko ihan kauhea ämpäri. Miehet kirjoittelee netissä vaikka mitä hirveitä juttuja naisten alapäistä. Ois hirveää jos munnmies pohjimmiltaan ajattelis minusta niin :([/QUOTE]

Miehelle on oikeasti tärkeintä, että nainen on halukas ja himokas ja antaa palaa ilman mitään estoja. Kun nainen on täysillä mukana hommassa, niin mies kuin mies on tyytyväinen. Jos uskaltaa antaa itselleen luvan nauttia seksistä ja omista tuntemuksistaan ja tyhjentää pään muista ajatuksista, niin sitten on mahdollisuus alkaa saadakin niitä orgasmeja. Normaalit miehet nauttivat siitä, kun nainen nauttii. Sinä pilaat ajatuksillasi juuri sen ilon mieheltäsi.

"alkup."
Orgasmi on pään sisäinen juttu. Ilmankos et ole koskaan saanut, kun noin paljon stressaat yhdyntää ja seksiä miehesi kanssa.
Minä tiedän sen, olet ihan oikeassa. Ennen synnytystä sain itsekseni ihan helposti, muutamassa minuutissa takuuvarmasti. Silloin ei tarvitse miettiä miltä näyttää. Miehen kanssa en. Luulen, että mieskin on vuosien varrella (yhdessä 15 vuotta) vähän kyllästynyt estoisuuteeni, mikä on laimentanut hänenkin halujaan.

Vierasmiess
[QUOTE="alkup.";29657929]Minä tiedän sen, olet ihan oikeassa. Ennen synnytystä sain itsekseni ihan helposti, muutamassa minuutissa takuuvarmasti. Silloin ei tarvitse miettiä miltä näyttää. Miehen kanssa en. Luulen, että mieskin on vuosien varrella (yhdessä 15 vuotta) vähän kyllästynyt estoisuuteeni, mikä on laimentanut hänenkin halujaan.[/QUOTE]

No niin. Vähän kun potkittiin niin vika ei ollutkaan värkissä vaan yläpäässä.

"lol"
Miehesi ei kuule valehtele. Peniksessä ei ole niin paljon tuntoa, että ne omiin sormiin tuntuvat muutokset peniksessä tuntuisivat. Muutenkin, mitä sillä on väliä, vaikka tuntuisi erilaiselta.
:LOL:

Isovittuisten naisten ikuisesti hokema legenda on se että jos oma tavara muka tuntuu miehestä löysältä niin kyrvän täytyy olla liian pieni tai miehessä muuten vikaa. Totuus on että kyllä se alatiesynnytys muuttaa käytännössä toosan kuin toosan, monissa tapauksissa pilalle.

"alkup."
Mää treenasin 5min päivässä alapää lihaksia 1.5 kk ja eron huomaa jo, mieski kehu.
Itsekin jumppailen joka päivä, vähän väliä jännittelen lihaksia. Huomaan että lihaskunto on jo jotenkin parantunut kun vertaan tilanteeseen pari, kolme kuukautta sitten.

Milloin sen tietää mikä on lopullinen tilanne alapäässä synnytyksen jälkeen? Imetyksen loputtua?

Alapään ulkonäkö on muuttunut minusta vielä aika kovasti kun mietin jälkitarkastuksen aikoihin (12 vkoa synnytyksestä, siloin en voinut edes kuvitella harrastavani seksiä, koska halusin vielä odottaa jos alapää palautuu lisää). Ulospäin ei minusta näytä paljon muuttuneen synnytyksestä, pieni haalea episiotomia-arpi näkyy, ja virtsaputken aukko on ylempänä kuin ennen.

"alkup."
Tänään testasin itsekseni miltä tuntuu, sain orkut, tosin oli laimeampia kuin ennen, mutta kuitenkin.
Ihan normidildo tuntui toosan täydeltä, ei kai se tilanne ehkä sitten ole niin paha...

Yhteistyössä