Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
Toi toimi heti sekä mulle että Happygirlille. Ja syy on se että tuollainen huumori on hyväntahtoista :) Mun huumorikin on sitä yleensä, en nauti yhtään jos toista liian suoraviivaisesti nöyryytetään tai järkytetään.

Ei vaan ole mun juttu sellainen huumori, vaikka huumori saa olla sinänsä radikaalia niin se ei voi perustua sellaiseen viiltävyyteen. Tykkään esim. ranskalaisen Remi Gaillard'n youtube-pätkistä mut en yhtään putouksesta tai vaikka siitä että joku radio soittaa että joku on pettänyt tai kuollut tms.
 
mies1
[QUOTE="ihminen";29657363]Ah Häppis, tuo leikkisä ja positiivinen ilmestys, joka milloin missäkin ketjussa kutsuu muita vajukeiksi, uhkailee lakimiehillä kun itse kämmäilee ja ihanan söpösti väittää mielenvikaisiksi niitä, jotka eivät ylistä hänen kaukana tulevaisuudessa siintävää täydellistä äitiyttään. Mikä ihastuttava olento![/QUOTE]

Älä jaksa. Anna hänen olla erilainen kuin te. Vain fasisti tai kotikommunisti painostaa kaikkia samaan muottiin.
 
[QUOTE="ihminen";29657363]Ah Häppis, tuo leikkisä ja positiivinen ilmestys, joka milloin missäkin ketjussa kutsuu muita vajukeiksi, uhkailee lakimiehillä kun itse kämmäilee ja ihanan söpösti väittää mielenvikaisiksi niitä, jotka eivät ylistä hänen kaukana tulevaisuudessa siintävää täydellistä äitiyttään. Mikä ihastuttava olento![/QUOTE]

Höpönlöpö, kaikilla kai joskus menee yli toisten erilaisuus, ja harmin paikka et itsekin olen menettänyt malttini, mutta toivon mukaan en asetelmassa tuhat vastaan yksi.
 
mies1
Mies1: jaa nii sä taisit pyytää multa anteeksi. Et sä mua pysty oikein loukkaamaan millään, joten en huomannut sun anteeksipyyntöä. Asia ok.

Hg: no oli ihan pakko aloitella teistä kirjaa, onneksi et loukkaantunut. :)
En mäkään, se oli mukava läppä kans. Ryhmähali? :)
















Vai tuleeko vielä kylmiä väreitä, lipevä ukko, limainen, oksettava, ei-tosimies, yms. ihania ilmauksia? Homoksi ei muuten ole vielä mainittu tässä ketjussa mutta muistaakseni joskus on.
 
moni pelkää
Se, että en ala tehdä ihmeitä, vaikka väitän voivani tehdä ihmeitä, on keskustelussa tärkeä ulottuvuus. Elet usko mitään ennen kuin sitä erikseen sinulle osoitetaan, niin sä et voi edes keskustella koska keskustelu kysyy uskoa ja lähtökohtaista halua tulla johdatetuksi toisen mukana.

Eli keskustelun kannalta sinun täytyy vain uskoa, että minä osaan lentää, vaikken lennä. :)
juttui koska ne ovat pelottavia. enkä tarkoita sitä rahajumalan palvontaa minne kolehti kilahtaa.

mutta mies liittyykö kilta / tiikerit sun elämääs läheisemminkin?
 
Mies1. Anteeksi, oikeasti. Älä käsitä väärin.

Mut älä pilaa tätä laihaa sopua sanomalla jotain niin ei-miesmäistä kuin "ryhmähali". Mä en kestä, tuo on pahinta mitä kukaan mies voi sanoa.
 
Krut, hyvä kun säännöstelet sitä sanaa, koska muuten siellä ketjussa voi tulla naisille ahdasta olla kun joku ehdottelee ryhmähalia jatkuvasti. :D

Pitäsköhän mennä nukkumaan. Palstaparille ja muille hyvät yöt!
 
Viimeksi muokattu:
"orion"
Nyt sä sekoitat. En puhu täydellisyydestä, sitä ei kukaan voi olla eikä saa olla.

Mutta puhun käytöstavoista ja kunnioituksesta sekä elämänasenteesta ja ennakkoasenteesta. En parhaalla tahdollakaan usko, että henkisesti hyvinvoiva ihminen tunnista toiseen ja päivästä toiseen naljailee netissä kanssakeskustelijoilleen ja tunkee lähes koko ajan kielteistä kommenttia toisesta ruutuun, tai ottaa yhden tällaiseksi kohteekseen. Vaan se hyväntahtoisuus tulee kaikkeen normaaliin vuorovaikuttamiseen, etenkin asenteeseen, silloin kun ihminen voi tarpeeksi hyvin.

Minä en esimerkiksi muista, koska olisin vihannut jotain ihmistä, enkä edes muista, koska olisin halunnut edes oikein loukata tai satuttaa toista ihmistä. Tyttöystäviäni en ole juuri ikinä halunnut näin kohdella, koska he ovat olleet niin hienoja ihmisiä. Tässäkin ketjussa pyysin anteeksi Echolta, johon hän ei toki vastannut mikä olisi kohteliasta, esim. saat anteeksi: nää on just niitä pieniä asioita, jotka herkempi ihminen huomaa.

Elämä on paljon keveämpää näin kun ei ole katkeruus, kielteisyys, viha eikä pelko kovin läheisiä tunteita. Sitä enemmän mua surettaa näiden tunteiden yleisyys ja päällekäyvyys täällä. Ja tietysti yleinen pahoinvointi monella ihmisellä on ikävää.
Mä en nyt jaksa enää alkaa vääntään (turhaa kai se oliskin), mut pikku vinkkinä: Jos haluat antaa hyväntahtoisen kuvan itsestäsi, ÄLÄ IKINÄ yritä kieltää toisen henkilökohtaista kokemusta omasta onnellisuudestaan tai tyytyväisyydestään elämään/parisuhteeseen/mihin tahansa.
 
mies1
Mies1. Anteeksi, oikeasti. Älä käsitä väärin.

Mut älä pilaa tätä laihaa sopua sanomalla jotain niin ei-miesmäistä kuin "ryhmähali". Mä en kestä, tuo on pahinta mitä kukaan mies voi sanoa.
No se oli myös vitsillä. Saat anteeksi.

Ja tiedän mäkin että mun sanat voi herättää kielteisiä tunteita. Mut jos tuntisit mut niin en usko ainakaan että epäilisit että oon kunnon mies -tyyppiä. Onhan mammapalstailu mieheltä tavallaan friikkiä... Mut lähinnä mielenkiinnosta oon täällä välillä. Ja mulle toi ihmisten erilaisuus on niin tärkeää, naisissa ja miehissä periaatteena. Vaikken ite kiinnostukaan aivan kenestä vaan.
 
Ja mulle toi ihmisten erilaisuus on niin tärkeää, naisissa ja miehissä periaatteena.
Johan nyt tulee paksua tekstiä. Sähän nimenomaan et hyväksy varsinkaa naisissa erilaisuutta toisin sanoen sitä, että naiset eivät tee kuten sä haluat ja kuvittelet. Ketjusta ja viestistä toiseen jaksat tuoda esille mitä naisten pitäisi sun mielestä olla ja mitä ei. Vaikka keskustelun aihe olisi heinäseiväs niin omaa naismakuasi jaksat tuoda esille koko ajan.

Mistä sä olet saanut sellaisen käsityksen, että meitä kiinnostaa jollakin tavalla mitä sä haluat naiseltasi? Mistä olet saanut sellaisen käsityksen, että meitä mitenkään kiinnostaa se minkälainen mies sä olet? Koita kerrankin vastata ilman, että sanot feministiksi, onnettomaksi, karskiksi jne. mitä sanoja sä nyt oletkaan käyttänyt meistä naisista jotka emme sua miellytä.
 
mies1
[QUOTE="orion";29657449]Mä en nyt jaksa enää alkaa vääntään (turhaa kai se oliskin), mut pikku vinkkinä: Jos haluat antaa hyväntahtoisen kuvan itsestäsi, ÄLÄ IKINÄ yritä kieltää toisen henkilökohtaista kokemusta omasta onnellisuudestaan tai tyytyväisyydestään elämään/parisuhteeseen/mihin tahansa.[/QUOTE]

Sä vielä jaksat...

Kyllä sen vahvuutta epäillä voi kuitenkin, sillä niin vaikea on uskoa, että ihminen, jolla sisimmässään on onni ja tyytyväisyys ja asiat mallillansa, piruilee, loukkaa, on kielteinen, hyljeksii, asennoituu negasti, kiusaa, on kyynikko ja pessimisti, jne., pitkän aikaa, systemaattisesti. Se nyt ei vaan ole uskottavaa. Onnellinen loukkaaja on kuin jäätävä polte, oksymoron eli mahdoton.
 
"orion"
Kyllähän meitä erilaisia tänne pallolle mahtuu. Mahtuu hörhöt ja homot, limaiset ja karskit, naiselliset miehet ja miehekkäät naiset, kuin toki myös perinteisemmät miehet ja naiset. Piis änd laav vaan kaikille, annetaan jokaisen olla semmonen kun on kunhan muistetaan kohdella toisia hyvin. :) Niin kuin haluais itseään kohdeltavan.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Sä vielä jaksat...

Kyllä sen vahvuutta epäillä voi kuitenkin, sillä niin vaikea on uskoa, että ihminen, jolla sisimmässään on onni ja tyytyväisyys ja asiat mallillansa, piruilee, loukkaa, on kielteinen, hyljeksii, asennoituu negasti, kiusaa, on kyynikko ja pessimisti, jne., pitkän aikaa, systemaattisesti. Se nyt ei vaan ole uskottavaa. Onnellinen loukkaaja on kuin jäätävä polte, oksymoron eli mahdoton.
Pistä pälli jäätä iholles niin se polttaa siihen vammat ennenpitkää.
 
"orion"
Sä vielä jaksat...

Kyllä sen vahvuutta epäillä voi kuitenkin, sillä niin vaikea on uskoa, että ihminen, jolla sisimmässään on onni ja tyytyväisyys ja asiat mallillansa, piruilee, loukkaa, on kielteinen, hyljeksii, asennoituu negasti, kiusaa, on kyynikko ja pessimisti, jne., pitkän aikaa, systemaattisesti. Se nyt ei vaan ole uskottavaa. Onnellinen loukkaaja on kuin jäätävä polte, oksymoron eli mahdoton.
Epäile vapaasti, mutta älä sano sitä toiselle. Sellainen on äärimmäisen epäkunnioittavaa ja rumaa käytöstä.

Toisekseen, sä et voi palstan energioiden ja yksittäisten ihmisten juttujenkaan perusteella päätellä, mitä heidän elämä ja kokemus siitä on irl.
 
Tämä ketju on ollut tissien osalta iso pettymys :(

Mutta ehkä tästä voisi jonkun aasinsillan vielä löytää, koska toisaalta aloitus ainakin rivien välistä sivusi tätä miesten miellyttämisen ongelmaa. Jos ei haittaa että se ongelma onkin joskus miehellä, niin tässähän on oikeastaan pysytty aiheessa melko hyvin.
 
[QUOTE="orion";29657483]Kyllähän meitä erilaisia tänne pallolle mahtuu. Mahtuu hörhöt ja homot, limaiset ja karskit, naiselliset miehet ja miehekkäät naiset, kuin toki myös perinteisemmät miehet ja naiset. Piis änd laav vaan kaikille, annetaan jokaisen olla semmonen kun on kunhan muistetaan kohdella toisia hyvin. :) Niin kuin haluais itseään kohdeltavan.[/QUOTE]

Näin. Taas asiasta toiseen ja kolmanteen oltiin viettämäs iltaa kaverilla vkl:nä. Siellä oli yksi aika persoona, hyvin musikaallinen kaveri kuka oli todella intohimoinen kitaransoittaja. Hän varmaan hengitti nuotteja:) Eihän siinä voinut kun nyökytellä ja olla "hei tosi mielenkiintoista..", vaikka hän ei koko keskustleun aikana kysynyt kertaakaan kuka mä olen ja miten menee :D Hänkin saa varmasti p*skaa niskaansa erilaisuutensa takia niin miksipä pitäis antaa sitä vielä lisää. Miettii aina miltä tuntuis olla itse siinä paikalla niin varmaan aika yksinäiseltä.. Toiv. hänellä on tyttöystävä ja ymmärrystä, koska niinkin kyyniseltä kuin se kuulostaa niin tää maailma on varmasti raaka paikka poikkeaville ihmisille. :/ Ja osittain paha paikka.
 

Yhteistyössä