Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Mä en enää jaksa. Kokemattoman naiivin ihmisten kanssa palaan keskustelemaan sitten kun sitä elettyä elämää on vähän enemmän takana. Onnellinen parisuhde kun ei yksi pelkästään tee ketään onnelliseksi. Siihen tarvitaan aika paljon muutakin. Kuten ei myöskää onneton parisuhde tehnyt minusta kokonaan onnetonta ihmistä.

Siihen asti seurustelen mielummin oikeiden miesten kanssa: oman puolisoni, ihanien työkavereitteni ja vaikka niiden muutaman palstan miehen kanssa, joiden ei tarvitse kiillottaa omaa egoaan alentamalla ja haukkumalla muita.
 
iu
Nyt kylllä harmittaa kun on pakko mennä nukkumaan, vaikka juuri aloin kokea valaistusta näiden laupiaan samarialaisen ja hänen adjutanttinsa neitsyt marian johdatuksella. Ehkäpä yöllä unessa muutun hyväksi (tai edes vähemmän karkeaksi) naiseksi, joka säteilee ihanaa loistetta kanssaihmisilleen. :)

(Jatkakaa toki. Lisään tään kirjanmerkkeihin, jotta löydän huomennakin ja voin tarkistaa, kuinka moni muu koki saman ihanan kohtalon. )
 
Ei kyse ollut pelkästä viestin tykkäämisestä. Mutta antaa tosiaan olla, eihän minun sinun puolestasi kannata pahastua, se on ihan totta. Olen sinua niin paljon vanhempi ja reagoin vain niin, kun ajattelin miten vähän pitäisin, jos omalle tyttärelleni joku mies kirjoittaisi niin. Se tuntuisi vastenmieliseltä ja toivoisin, ettei hän pitäisi siitä, että hänelle kirjoitetaan siihen sävyyn.
Juu, no mä en todellakaan ota henk.koht täällä tapahtuvaa kirjoittelua :) Paitsi sen otan jos jotain tietty tyyppi kiusataan porukalla.
 
Peyote
Ihan aiheeseen, niin kenenkään ei kannata pukea telttaa tai purjetta, mutta etenkään ei isorintaisen, ellei halua näyttää skrodelta. Pienellä ihmisellä kaavut saattaa toimia niin että ne korostaa sitä hentoisuutta, mutta isojen rintojen kanssa tulos ei välttis ole kiva. Istuvassa vaatteessa rinnat aina korostuu, jos on rinnat olemassa.
 
mies1
[QUOTE="poikia3";29656880]Ensinnäkin on ihmisiä, joiden lasi on puoliksi täynnä ja toisilla se on puoliksi tyhjä, ihan sama lasi molempien edessä. Osa ihmisistä löytää aina kaikesta jotain valitettavaa, osa löytää mahdollisuuden.

Minun lasini on puoliksi täynnä, silti minäkään en ole sina onnellinen. Siihen voi vaikuttaa vaikkapa jokin asia töissä tai puoliso tai lapset.

Ja kuule ihan perusjuttu - mikään ei ikinä tuntuisi yhtään miltään, jos aina olisi onnellinen. Minä suorastaan säteilen tällä hetkellä; syy on useammassa mukavassa asiassa töissä, kotona asiat ovat tavallisesti ei mitrnkään loistokkaasti.[/QUOTE]

Totta. Enkä minäkään tarkoita että olisi yhtä hymyä jatkuvasti. Vaan tarkoitan, että kun sisällä on hyvä olo, tyytyväisyys ym. tunteet, niin sitä myös levittää ympärilleen helposti ja se taas lisää sitä omaa hyvää oloa eli syntyy positiivinen noidankehä. Se siirtyy siis ihmisten kohteluun ja ihmisiin suhtautumiseen. Kukaan ihminen ei ole silloin uhka, eikä kukaan ole täys k-pää tms. Mulle hyvä työ ei riittäisi tohon vaan mulle se olo tulee ensin omasta sisimmästä ja sitten rakkaimmista ihmsisistä.

Olen todellakin aivan samaa mieltä, että tuskaakin, pimeyttä, ym. pitää olla - sitä on ehkä jopa liian vähän monella nyt niin ei osata arvostaa sitä hyvää, mitä on. Mutta tarkoitin, että hyvät ihmissuhteet on asia, jotka kääntää tuskan kakkossijalle kokonaisuutena, vaikka joka suhteessa on joskus pahaa oloa ym.
 
mies1
Fair enough, varmaan samaan tapaan kuin sinun kaltaisesi lipevä wanna-be-runoilija, joka ei vain osaa lopettaa, on selkeästi iltselleni aikamoinen turn-off. Ja olen nolo niiden naisten puolesta, jotka eivät näe lipevyyttäsi.
Mutta ero on nyt se, että vaikka minä kutsuin viestiäsi sarkastisen piikitteleväksi, en minä tehnyt sinusta ihmisenä mitään kielteistä päätelmää. Sen sijaan sinä näyt tekevän minusta ihmisenä, ei minusta tekstinä, päätelmän, että olen "lipevä wanna-be-runoilija". Huomaatko eron?
 
"hmh"
Mutta ero on nyt se, että vaikka minä kutsuin viestiäsi sarkastisen piikitteleväksi, en minä tehnyt sinusta ihmisenä mitään kielteistä päätelmää. Sen sijaan sinä näyt tekevän minusta ihmisenä, ei minusta tekstinä, päätelmän, että olen "lipevä wanna-be-runoilija". Huomaatko eron?
may the force be with yoy, riku.
ritu mikä liet...

häppis etd.

onnea valitsemallesi tielle.
 
Peyote
Kyllä on. On pareja, jotka ovat yhä vastarakastuneita eläkeläisinäkin. Miksi muuten seurustella, jos toinen alkaa tympimään? Minua ei ainakaan kiinnosta sellaiset suhteet.

Ja tosiaan, akateemisestikin asiaa selvitelty...
Se on nyt sulla vaan aseena sanoa, että jos pitää sua lähmäisenä, ei muka voi olla onnellinen. Oikeasti olet kateellinen siitä, että ihmisillä ylipäätään on parisuhteita ja vieläpä tosi onnellisia, pitkiä parisuhteita, lapsia... Ja sulla ei ole.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
anteeksi mutta
Mutta ero on nyt se, että vaikka minä kutsuin viestiäsi sarkastisen piikitteleväksi, en minä tehnyt sinusta ihmisenä mitään kielteistä päätelmää. Sen sijaan sinä näyt tekevän minusta ihmisenä, ei minusta tekstinä, päätelmän, että olen "lipevä wanna-be-runoilija". Huomaatko eron?
Miksi sinusta sitten saa sellaisen kuvan, jos et ole sellainen? Mitään muuta en sinusta tiedä, kuin tänne kirjoittamasi ja niistä saa sellaisen vaikutelman. Sinussa ei ole lainkaan lihaa luiden ympärillä.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29656957]Tosi miehekästä karskiutta tuollainen kielenkäyttö. Mies ei arvosta.[/QUOTE]

Höpö höpö. Kyl nainenkin saa irrotella. Älä vääristele vaan keskustele.

Kyse on siitä negatiivisesta asenteesta ja kielenkäytöstä täällä, jota ei varmaan kukaan kiistä. Ihmettelen, miten naisihmiset voivat olla niin täynnä sellaisia tunteita. Happygirl kirjoittaa lähellä tapaa, joka on mulle naisellinen ja fiksu, viehättäväkin, optimistinen. Mutta enemmistö täällä aivan eri lailla kuin hän. Ja sehän tässä oudoksuttaa juuri: ikään kuin nämä muut naiset voisivat nyt _huonommin_ elämässään kun on pitkä parisuhde ja lapsi(a), koskapa ovat niin loitontuneet Happygirlin tavasta viestiä ja ajatella.

Mä en vaan pysty uskomaan, että nää ihmiset kukoistaa, jotka tällaisia tekstejä tekee kuin moni täällä tekee.
 
Mutta ero on nyt se, että vaikka minä kutsuin viestiäsi sarkastisen piikitteleväksi, en minä tehnyt sinusta ihmisenä mitään kielteistä päätelmää. Sen sijaan sinä näyt tekevän minusta ihmisenä, ei minusta tekstinä, päätelmän, että olen "lipevä wanna-be-runoilija". Huomaatko eron?

I can see your halo halo halo!:xmas:
[video=youtube_share;bnVUHWCynig]http://youtu.be/bnVUHWCynig[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: krut
mies1
heh, kiitos, ja elä IKINÄ muutu negatiiviseksi tai häpeä pohdiskelevaista luonnettasi. En tunne sua tosiaan muuten, mutta pidä ainakin noi piirteet, vaikka muut kritisoisi ja kiusaisi miten! NIisä kun ei ole mitään pahaa.
Kiitos, kauniisti sanottu :) Pidä säkin kiinni tuosta sun optimismista ja hyväntahtoisuudesta, se on nimittäin tosi hieno piirre. Ja mä oon aika vakuuttunut, että monen muunkin kuin vaan mun mielestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Höpö höpö. Kyl nainenkin saa irrotella. Älä vääristele vaan keskustele.

Kyse on siitä negatiivisesta asenteesta ja kielenkäytöstä täällä, jota ei varmaan kukaan kiistä. Ihmettelen, miten naisihmiset voivat olla niin täynnä sellaisia tunteita. Happygirl kirjoittaa lähellä tapaa, joka on mulle naisellinen ja fiksu, viehättäväkin, optimistinen. Mutta enemmistö täällä aivan eri lailla kuin hän. Ja sehän tässä oudoksuttaa juuri: ikään kuin nämä muut naiset voisivat nyt _huonommin_ elämässään kun on pitkä parisuhde ja lapsi(a), koskapa ovat niin loitontuneet Happygirlin tavasta viestiä ja ajatella.

Mä en vaan pysty uskomaan, että nää ihmiset kukoistaa, jotka tällaisia tekstejä tekee kuin moni täällä tekee.
Juu eihän tässä nyt voi kun mennä puklaamaan tonne kylppärin puolelle.
 
"Entinen Ksantippa S."
heh, kiitos, ja elä IKINÄ muutu negatiiviseksi tai häpeä pohdiskelevaista luonnettasi. En tunne sua tosiaan muuten, mutta pidä ainakin noi piirteet, vaikka muut kritisoisi ja kiusaisi miten! NIisä kun ei ole mitään pahaa.
Peesi! Ihan liian moni suomalainen mies on kuihduttanut sisimmästään ainutlaatuisen hehkunsa, pyrkinyt vaikuttamaan uskottavalta viehätysvoimansa kustannuksella, vanhentunut, katkeroitunut ja päätynyt käyttämään sivistyssanoja oikeissa asiayhteyksissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Moraalinvartija

Yhteistyössä