Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
:D Ihan oikeasti, taidat kuvitella, että maailma pyörii sinun ympärilläsi. Ethän nyt järkyty, kun kerron, ettei se tee niin. Ei vaikka olet aika eroottinen mies.
Ei se pyörikään. Mutta kyllähän tuossa viestissä oli sellaista naljailua ja piikittelyä, joka ei minulle naisessa yleensä iske, enkä tykkää siitä viestintänäkään. Sarkastinen nainen, siis liian kanssa, on itselleni selkeä turn-off.
 
iu
Mut nyt sä taas käänsit piikikkääksi ton. Jotenkin katkeraa ja sarkastista sanomasi on. Surullista, jos se on suomalaisnaisten yleinenkin totuus.

Kyllä miehet voivat kirjoittaa tunteista nykypäivänä, ehkä vanhemmille naisille tämä tulee yllätyksenä. Olen toki aika eroottinen mies.
Ihan oikeesti. :)

Susta sais kyllä kivan sketsisarjan telkkariin, joka muutenkin tursuu halvalla tehtyä mukahauskaa tai -taiteellista roskaa. Nimeks vois laittaa vaikkapa "Aika eroottisen miehen taistelu karkeita ja katkeria feministituulimyllyjä vastaan". (Ideaa saat vapaasti hyödyntää, en pyri provikoille. :) )
 
anteeksi mutta
Ei se pyörikään. Mutta kyllähän tuossa viestissä oli sellaista naljailua ja piikittelyä, joka ei minulle naisessa yleensä iske, enkä tykkää siitä viestintänäkään. Sarkastinen nainen, siis liian kanssa, on itselleni selkeä turn-off.
Fair enough, varmaan samaan tapaan kuin sinun kaltaisesi lipevä wanna-be-runoilija, joka ei vain osaa lopettaa, on selkeästi iltselleni aikamoinen turn-off. Ja olen nolo niiden naisten puolesta, jotka eivät näe lipevyyttäsi.
 
mies1
[QUOTE="poikia3";29656834]Todellinen idealisti olet Mies.

Sun pitää elää edes yksi pitkä parisuhde ja pitkä tarkoittaa tässä vähintään 7 vuotta. Parisuhteessa on aina ylä- ja alamäkiä. Siinä pitää olla myös tahtoa saada asiat toimimaan, kykyä keskustella ja tpki myös rakkautta, mutta myös halua rakastaa vielä sittenkin kun ne rakastumisen vaaleanpunaiset silmälasit on riisuttu pois.[/QUOTE]

Ei, vaan hyvässä parisuhteessa on aina ne vaaleanpunaiset silmälasit silmillä, jotenkin. Psykologiassa tutkittukin asia. Positiiviset kuvitelmat edistävät suhteen laatua.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29656842]Mikä susta on tehnyt noin epävarman mielipiteissäsi, kun lähes jokaiseen täytyy erikseen lisätä tuo "enkä ole ainoa tässä ja aika moni muukin mies näin ajattelee ja useat miehet sanovat kyllä samoin kuin minä"?

Vaikutat todella hämmentyneeltä, epävarmalta, muita arvostelevalta ja onnettomalta ihmiseltä. Onko sinulla ystäviä?[/QUOTE]

No ihan sillä että jos nainen on naama norsunvitulla niin harva mies kiinnostuu mutta jos nainen säteilee niin enemmistö miehistä kiinnostuu. Miehissä sama. Ihan selvä asia niin siksi esim. lisään tuon että en varmaan ole yksin näkemyksineni.

En ole mitään noista asioista, paitsi hämmentynyt olen palstan kielteisestä ilmapiiristä. Se on niin kaukana siitä, miten läheiset naiseni minua kohtaan ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Fair enough, varmaan samaan tapaan kuin sinun kaltaisesi lipevä wanna-be-runoilija, joka ei vain osaa lopettaa, on selkeästi iltselleni aikamoinen turn-off. Ja olen nolo niiden naisten puolesta, jotka eivät näe lipevyyttäsi.
Jännä, mä en edes osaa nähdä lipevänä ja iilimatona miestä netissä.. Baarissa kyllä niitä tulee vastaan, mutta siinäkään ei tule viha vaan myötunto ja huvitteneisuus.. Viha ja suuttumus tulee kun joku tekee oikeasti pahaa, mutta erikoisuus/persoonallisuus ei todellakaan ole mun mittapuun mukaan kun inhimillista ja monesti sympaattista tosielämässä. Mitä jos opettelesit suvaitsevaisuutta? Mitä pahaa tää mies1 OIKEASTI on tehnyt?
 
"Entinen Ksantippa S."
Mahtava keskustelu! Parasta viihdettä pitkään aikaan.

Yliopistolla jonkin verran aikaa viettäneenä ja erityisesti formaalista logiikasta innostuneena henkilönä minun on sanottava, että tykkään "mies1":stä aivan älyttömästi. Hänessä on jotakin niin ihastuttavan naiivia ja raikasta, että tuntuu vähän kuin katselisi koiranpentua. Välillä se ärisee ja pissaa alleen, mutta silti se on hattarapäisyydessään niin söpö, että sille ei voi tosissaan suuttua. Itse asiassa tunnen vähän samalla tavoin erään toisenkin keskustelijan suhteen...

Ugh, olen puhunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
anteeksi mutta
Jännä, mä en edes osaa nähdä lipevänä ja iilimatona miestä netissä.. Baarissa kyllä niitä tulee vastaan, mutta siinäkään ei tule viha vaan myötunto ja huvitteneisuus.. Viha ja suuttumus tulee kun joku tekee oikeasti pahaa, mutta erikoisuus/persoonallisuus ei todellakaan ole mun mittapuun mukaan kun inhimillista ja monesti sympaattista tosielämässä. Mitä jos opettelesit suvaitsevaisuutta? Mitä pahaa tää mies1 OIKEASTI on tehnyt?
Kuten sanottu, toisiin tuo lipevyys uppoaa, toisiin ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29656913]Mahtava keskustelu! Parasta viihdettä pitkään aikaan.

Yliopistolla jonkin verran aikaa viettäneenä ja erityisesti formaalista logiikasta innostuneena henkilönä minun on sanottava, että tykkään "mies1":stä aivan älyttömästi. Hänessä on jotakin niin ihastuttavan naiivia ja raikasta, että tuntuu vähän kuin katselisi koiranpentua. Välillä se ärisee ja pissaa alleen, mutta silti se on hattarapäisyydessään niin söpö, että sille ei voi tosissaan suuttua. Itse asiassa tunnen vähän samalla tavoin erään toisenkin keskustelijan suhteen...

Ugh, olen puhunut.[/QUOTE]

Jepp. :O Elämässä on niin TUHAT kertaa enemmän vihastuttavia ja aidosti pahoja asioita, ei tarvi kun kävellä työpaikallensa niin alkaa näkemään sitä. Ihan minne vaan niin kuulee kun jotain hirveää on sattunut. :/ Miksi jostain ihmisen erikoispiirteestä tai idealistisesta runopojasta tarvitsee tehdä pahaa?!
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29656866]Tahtoisit, mutta et osaa? No voi. Positiivisuutta voi opetella. Vähennät tuota muiden arvostelua, se vaan lisää sitä negatiivisuutta sisälläsi. Se antaa sitten tilaa onnellisuudelle. Kokeilisit edes?[/QUOTE]

Olen enemmänkin surullinen heidän puolestaan ja ihmettelen heidän mielentilaansa. Kun sitä iloista sanomaa ja vastaavaa on niin pieni prosentti. Ei sillä ole mitään tekemistä positiivisuuden kanssa: olen varsin positiivinen, toiveikas ja elämänmyönteinen ihminen ja siksihän juuri tunnenkin näin.

Ero on niin valtava siihen, miten minä olen suhteessa, ja millaisten naisten kanssa kun vertaan näihin kommentteihin ja tapaan keskustella, joka tuntuu jättävän ne minulle tutuimmat ja kauneimmat asiat niin vähälle. Tätä en ollenkaan ymmärrä.
 
Kuten sanottu, toisiin tuo lipevyys uppoaa, toisiin ei.
kuule jos hän on lipevänä esiintynyt, niin on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tässä nimenomaisessa keskustelussa oli aiheena naisten rinnat, joten on päivänselvää, että miehet kirjoittavat silloin naisten rintavarustuksesta ja yleensä siihen sävyyn, että ne on enemmän hyvä juttu kun huono juttu. ;) Voi juma mitä ajatuksen juoksua…
 
"vieras."
Jännä, mä en edes osaa nähdä lipevänä ja iilimatona miestä netissä.. Baarissa kyllä niitä tulee vastaan, mutta siinäkään ei tule viha vaan myötunto ja huvitteneisuus.. Viha ja suuttumus tulee kun joku tekee oikeasti pahaa, mutta erikoisuus/persoonallisuus ei todellakaan ole mun mittapuun mukaan kun inhimillista ja monesti sympaattista tosielämässä. Mitä jos opettelesit suvaitsevaisuutta? Mitä pahaa tää mies1 OIKEASTI on tehnyt?
Mies1 huvittaa sinua ja tunnet häntä kohtaan myötätuntoa? No nyt viimeistään mies1 on kuohittu, auts.
 
No ihan sillä että jos nainen on naama norsunvitulla niin harva mies kiinnostuu mutta jos nainen säteilee niin enemmistö miehistä kiinnostuu. Miehissä sama. Ihan selvä asia niin siksi esim. lisään tuon että en varmaan ole yksin näkemyksineni.

En ole mitään noista asioista, paitsi hämmentynyt olen palstan kielteisestä ilmapiiristä. Se on niin kaukana siitä, miten läheiset naiseni minua kohtaan ovat.
Mitä!!!! Sä sanoit... "naama norsunv*tulla". Kuinka sä voit puhua noin karskisti meille?? :'( Olisit voinut hymähtää positiivisesti ja sanoa "kasvot, muistuttaen afrikkalaisen naaraseläimen kaunista alapäätä".
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Owl
anteeksi mutta
kuule jos hän on lipevänä esiintynyt, niin on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tässä nimenomaisessa keskustelussa oli aiheena naisten rinnat, joten on päivänselvää, että miehet kirjoittavat silloin naisten rintavarustuksesta ja yleensä siihen sävyyn, että ne on enemmän hyvä juttu kun huono juttu. ;) Voi juma mitä ajatuksen juoksua…
Eräässä toisessa ketjussa oikein pahastuin puolestasi, miten mies1 kirjoitti sinulle, kunnes huomasin, että otit sen tosissasi ja olit mielissäsi. Sitten olin vain nolo puolestasi. Tarpeetonta tietysti, mutten voinut sille mitään.
 
"vieras."
kuule jos hän on lipevänä esiintynyt, niin on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tässä nimenomaisessa keskustelussa oli aiheena naisten rinnat, joten on päivänselvää, että miehet kirjoittavat silloin naisten rintavarustuksesta ja yleensä siihen sävyyn, että ne on enemmän hyvä juttu kun huono juttu. ;) Voi juma mitä ajatuksen juoksua…
Tosi miehekästä karskiutta tuollainen kielenkäyttö. Mies ei arvosta.
 
kuule jos hän on lipevänä esiintynyt, niin on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tässä nimenomaisessa keskustelussa oli aiheena naisten rinnat, joten on päivänselvää, että miehet kirjoittavat silloin naisten rintavarustuksesta ja yleensä siihen sävyyn, että ne on enemmän hyvä juttu kun huono juttu. ;) Voi juma mitä ajatuksen juoksua…
älä nyt muille kiukkua jos sun ajatus ei edes kävele. :popcorn:
 
Jepp. :O Elämässä on niin TUHAT kertaa enemmän vihastuttavia ja aidosti pahoja asioita, ei tarvi kun kävellä työpaikallensa niin alkaa näkemään sitä. Ihan minne vaan niin kuulee kun jotain hirveää on sattunut. :/ Miksi jostain ihmisen erikoispiirteestä tai idealistisesta runopojasta tarvitsee tehdä pahaa?!
Mä taidan olla todella onneton ihmisen tekele kun en muista koska olis näin hauskaa viimeksi palstalla ollut. Vihastuttavaa tai pahaa en tästä ketjusta ole vielä keksinyt
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Eräässä toisessa ketjussa oikein pahastuin puolestasi, miten mies1 kirjoitti sinulle, kunnes huomasin, että otit sen tosissasi ja olit mielissäsi. Sitten olin vain nolo puolestasi. Tarpeetonta tietysti, mutten voinut sille mitään.
Niin tykkäämällä? Se ei tarkoita mitään, mä vaan painasen mielelläni tykkäystä kun viesti on positiivinen ja asiallinen. En tunne koko ihmistä niin en voi sanoa mitenkään tykkääväni hänestä, mutta en kyllä näe mitään pahaa erikoisessa ja filosofisessa persoonallisuudessa:) Kyllä tänne maailmaan erilaisuutta mahtuu<3 Pahuutta ei.
 
anteeksi mutta
Niin tykkäämällä? Se ei tarkoita mitään, mä vaan painasen mielelläni tykkäystä kun viesti on positiivinen ja asiallinen. En tunne koko ihmistä niin en voi sanoa mitenkään tykkääväni hänestä, mutta en kyllä näe mitään pahaa erikoisessa ja filosofisessa persoonallisuudessa:) Kyllä tänne maailmaan erilaisuutta mahtuu<3 Pahuutta ei.
Ei kyse ollut pelkästä viestin tykkäämisestä. Mutta antaa tosiaan olla, eihän minun sinun puolestasi kannata pahastua, se on ihan totta. Olen sinua niin paljon vanhempi ja reagoin vain niin, kun ajattelin miten vähän pitäisin, jos omalle tyttärelleni joku mies kirjoittaisi niin. Se tuntuisi vastenmieliseltä ja toivoisin, ettei hän pitäisi siitä, että hänelle kirjoitetaan siihen sävyyn.
 
"madame"
Kuten sanottu, toisiin tuo lipevyys uppoaa, toisiin ei.
Tai ehkä on niin, että toiset kokevat miehen käytöksen lipevänä, toiset eivät?
Ksantippa sen sanoi :D
Tykkään kovasti myös Happygirlistä, vaikka joskus olen tainnut hänelle suutahtaa. Nuoruuden ailahtelevaisuus ja toisaalta ehdottomuus on raivostuttavaa mutta hauskaa. Jos järjestäisin palstatapaamisen, HG ja mies1 olisivat ehdottomasti kutsuttujen listalla. Muita ei varmaan sitten saisikaan paikalle :LOL:
 
anteeksi mutta
[QUOTE="madame";29657013]Tai ehkä on niin, että toiset kokevat miehen käytöksen lipevänä, toiset eivät?
Ksantippa sen sanoi :D
Tykkään kovasti myös Happygirlistä, vaikka joskus olen tainnut hänelle suutahtaa. Nuoruuden ailahtelevaisuus ja toisaalta ehdottomuus on raivostuttavaa mutta hauskaa. Jos järjestäisin palstatapaamisen, HG ja mies1 olisivat ehdottomasti kutsuttujen listalla. Muita ei varmaan sitten saisikaan paikalle :LOL:[/QUOTE]

:) Varmasti noinkin. Ja myönnän, että taisin ymmärtää äskeisen Ksantippan viestin aika eritavoin, pahoittelen.
 

Yhteistyössä