tiedätkö ihmistä, jonka ei olisi pitänyt hankkia lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja kahwi
  • Ensimmäinen viesti
kahwi
minä tiedän, eräs äiti jolla add tms eikä lääkitystä. saattaa päähänpistosta pakata lapset autoon, ja ajaa toiselle puolelle suomea. lempimantra on "tylsää!nyt säpinää!"
tilipäivänä ryntää ostamaan itselleen ja muksuille vaatteeita, koruja jne, sitten pummii kaikilta rahaa että saa ruokaakin! perhetyöntekijä käy kerran viikossa siivoamassa tai viemässä pienintä ulos..
 
"Maria"
No rehellisesti harva on ansainnut lapsensa. Useimmat tuttuni on aika huonoja vanhempia. Huonoja äitejäkin on niin paljon. Esimerkiksi kun jotkut ei imetä ja jotkut imettää liian kauan (yli vuoden). Harvat tekee asiat lähellekään niin hyvin kuin mä.
 
vieras x
Entinen kaverini, nykyinen alkoholisti jolta on lapsi huostaanotettu. Lapsi itse kertoi mulle kuinka pelkäsi äidin humalaista miesystävää joka riehui veitsen kanssa.
 
kätyyäjänimiminä
minusta on tullut tiukkapipoinen idiootti,vaikka muksut on jo suhteellisen suuria.Mulla palaa käämi aikas pienestä,mulla ei oo tarjota näille mitään ekstrakivaa(työttömyys).
 
vierasu
Minä! Olen tukkapipoinen äkkipikainen. Tykkään siististä kodista ja hiljaisuudesta, joten odotan lasten pitävän hioneensa siisteinä ja olevan suht rauhallisesti kotona. En ole ollenkaan spontaani ihminen ja vain harvakseltaa huvittaa lähteä reissaamaan lasten kanssa vaikka varaa olisi. Haluaisin olla ihana, rauhallinen ja rento äiti mutta en vaan osaa.

Ruoat teen kyllä itse lapsille, olen imettänyt n vuoden kaikkia lapsiani, leivon melko usein ja rakastan lapsiani. Kai se nyt edes vähän korjaa puutteitani...
 
"rrr"
Yin pariskuntia missä mies on täys juoppo ja pilviveikko, mutta ovat hankkineet lapsia koska nainen on niitä halunnut. Varmasti äidit niitä lapsia osaavatkin hoitaa, en muuta usko. Mutta jotenkin ahistaa se aika kun nämä lapset kasvavat kouluikään ja alkaa nuo isien ongelmat olemaan tapetilla. Kavereita ei voi olla kylässä ja lapsikin tajuaa että isi tekee jotain väärää ym :/
 
"hmm"
tuttu tekee onnessaan lapsia aina uudelle poikaystävälle (kolme jo tullut) romantisoiden raskautta ja äitiyttä minkä kerkeää, mutta ei ole päivääkään hoitanut ainuttakaan lastaan. niitä on jätelty pysyvästi miehen vanhemmille ja minne sattuu eikä palattu edes katsomaan. ainoastaan raskaus ja sen tuoma huomio on ihanaa, syntyneellä lapsella ei ole enää mitään merkitystä. ko. ihminen on henkisesti sairas mutta ei häntä kukaan voi estää lisääntymästä.
 

Yhteistyössä