Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Melkeen mitä vaan kun laittaa päälle isorintaisena, vaikuttaa siltä kuin korostaisi rintoja. Vaikuttaa kuitenkin jotenkin katkeralta urputtaa toisten uhkeista rinnoista ja pukeutumisesta. Ala ap itsekin pukeutumaan nätisti, jos siitä on kiinni.
 
mies1
Ai tuon takia et pysty olemaan lihavan kanssa? Jotkut hoikat miehet pystyvät. Heihin vaikuttaa muut asiat kuin naisen ylipaino.
Totta. Kyse on eniten estetiikasta mun osalta, myönnän. En yhtään koe ylipainoa kiihottavana... Muhun on vaikuttanut nykykauneusihanteet. Äitinikään ei ollut juuri ylipainoinen. Elovenatyttö-look on tosin sellainen että siinä voi olla vähän pyöreyttä esim. kasvoissa ja lantiolla, mutta ei hirveästi ylipainoa.

Mut pidän toki lihavien yleisesti isommasta luonteen leppoisuudesta kovasti. Ihanteeni onkin hoikka ja silti sopivan rento/nauravainen, mielellään suht nuori nainen. He ovat mukavia ja nättejä :)
 
mies1
Eli uskonkin että juuri luonne eri yhteyksissä (ml. makkari) selittääkin eniten, miksi jotkut miehet vaihtavat "barbinukesta" lihavampaan tai selkeästi rumempaan naiseen kuten Charles ja Diana vs. Camilla Parker-Bowles. Ymmärrän tämän hyvin.
 
eihän sillä edes ole isot
Pukeutumisen vielä jotenkin ymmärrän, mutta isoista tisseistään puhuminen yms on jo hieman outoa :D Esimerkkinä tulee mieleen Suomen surkein kuski-ohjelman silmälasipäinen blondi :D Jossain vaiheessa ohjelmaa aina tulee esille hänen suuri rintavarustus :D
Eihän sillä(Anna?) ole edes isot tissit, tai sitten se osaa ne hyvin piilottaa...
 
"dumdum"
Koska a) ei niitä piiloonkaan saa ja b) toisin kuin pienirintaiset saattaa luulla, hieman avarampi kaula-aukko hukuttaa niitä tissejä paremmin kuin esim täysin poolokaulus.
 
mies1
[QUOTE="dumdum";29651589]Koska a) ei niitä piiloonkaan saa ja b) toisin kuin pienirintaiset saattaa luulla, hieman avarampi kaula-aukko hukuttaa niitä tissejä paremmin kuin esim täysin poolokaulus.[/QUOTE]

Ei, älkää hukuttako tissejä! Ne on niin kauniit joillain nimittäin. Kuin kauniit, kypsät, ylväät hedelmät. Toivon ettei kukaan nainen häpeilisi, tai ettei ketään naista kehotettaisi häpeilemään, kaunista vartaloaan. Mukavaa vaan, esim. miehille.

:)


Juuri sanoin samaa tuosta puserosta ellet sitten varastanut mun pointtia.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Huutelen puskista
Alkuperäinen kirjoittaja köhköh;29651287:
Ei niitä tissejä saa piiloonkaan.. Ja normi kuteissa ne tissit nyt vaan näyttää "tulevan silmille" isorintaisilla, koska nykyisin muoti on niin paljastavaa.. Mikä oikeus niillä A-kupin omaavilla on sitten käyttää tiukkoja vaatteita ja isoja kaula-aukkoja? Tissit ne on niilläkin vaikka pienemmät... HAH! Eikä ne isot tissit ole edes kamalan kivat kun ei kaikki vaatteet istu nätisti niiden takia..
Just näin. Kun sitä kokoa on tarpeeksi, ne kyllä "tulevat esille" missä vaatteessa tahansa. Ehkä se näyttää pikkutissisen mielestä siltä, kuin olisi tahallaan tissit tanassa.
 
"Mie"
Hassu ajatus että korostaisi rintoja. Minun mielestä isot rinnat tekee helposti naisen läskin näköiseksi. Itselläni on aivan liian isot rinnat rintakehän ympärysmittaan verrattuna. Mutta jotta en näyttäisi mahdottoman lihavalta haluan korostaa kapeaa vyötäröäni. Kapea uuma kun on lähes viisikymppiselle naiselle harvinaista. Jos rintojen pienennysleikkaus ei olisi niin kallis, menisin heti toimenpiteeseen heti.
 
Push-Upit päälle vaan
Se on niin mukavaa mennä sukujuhliin jossa jotkut katkerat ei-omat sukulaisämmät supattaa, kun jututan niiden hiprakassa olevia äijiä :D Sitten ukot ne kehua retostaa joka välissä miten mukava tyttö se Pertin ja Irman nuorimmainen on. aaah, It's worth it.
 
Wieruus
En tunkemalla tunge näitä esiin, mutta koska niissä on kokoa ja näköä ovat ne väkisin esillä. Pidän sopivia vaatteita joten rinnat väkisin korostuvat, koska en tykkää pukeutua säkkiin. Olisi hullua käyttää säkkejä ja peittää maksetut rinnat.
 
mies1
Siis en kyllä tulis toimeen naisen kanssa, joka ei tuollaisista jutuista tykkää. Oon ehkä sen verran ulospäinsuuntautunut ja suorapuheinen mies myös naisten suhteen.

Mulle ylivoimaisesti toimivin suhde on sellainen, jossa on sekä paljon kunnioitusta että paljon sanomisen ja tekemisen vapautta (ei tietenkään pettämisiä yms.). Joillain naisilla ilmeisesti vain toinen näistä käy. Tykkään sekä sanoa että tehdä naisesta ja naiselle, ja jos sitä arastelee tai kammoaa, tai vetää vaikka feministikortin hihasta ja alkaa politikoimaan, vaikeaksi menee.

Mutta, en taas tykkää itsetarkoituksellisesti räväköistä naisista. Vaan just se sopiva ripaus tätä. Kiltti ja tarpeeksi vahva henkisesti tavallaan yhtä aikaa. Kyl näitä naisia on :) Ja tällä palstalla esim. Happygirl on musta tämän tyyppinen että kestää miehen suorankin (esim. seksuaalisuuteen liittyvän) palautteen eikä ala hv-linjalle tai juokse peloissaan karkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: baby-mama
Siis en kyllä tulis toimeen naisen kanssa, joka ei tuollaisista jutuista tykkää. Oon ehkä sen verran ulospäinsuuntautunut ja suorapuheinen mies myös naisten suhteen.

Mulle ylivoimaisesti toimivin suhde on sellainen, jossa on sekä paljon kunnioitusta että paljon sanomisen ja tekemisen vapautta (ei tietenkään pettämisiä yms.). Joillain naisilla ilmeisesti vain toinen näistä käy. Tykkään sekä sanoa että tehdä naisesta ja naiselle, ja jos sitä arastelee tai kammoaa, tai vetää vaikka feministikortin hihasta ja alkaa politikoimaan, vaikeaksi menee.

Mutta, en taas tykkää itsetarkoituksellisesti räväköistä naisista. Vaan just se sopiva ripaus tätä. Kiltti ja tarpeeksi vahva henkisesti tavallaan yhtä aikaa. Kyl näitä naisia on :) Ja tällä palstalla esim. Happygirl on musta tämän tyyppinen että kestää miehen suorankin (esim. seksuaalisuuteen liittyvän) palautteen eikä ala hv-linjalle tai juokse peloissaan karkuun.
Tykkää vaikka mistä.
Mutta sun juttujesi perusteella mulle tulee susta (huom ei suurimmasta osasta miehiä) mieleen yksi sana. Onko tämä sana sulle tuttu?

Lähmäinen.
 

Yhteistyössä