The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvää huomenta. Pitäs siivoilla ja leipoa. Tyttö pitää huomenna kaverisynttärit. Ehdotuksia miten kolmion saa venytettyä kymmenelle juhlijalle sopivan kokoiseksi? Olisko semmoinen leikki että viisi lasta menee komeroon ja leikkii näkymätöntä?? :whistle:
 
Kirahville kans halit.
Laura, sano mukuloille että ainoastaan kyykyssä kävely on sallittua, niin liikkuvat vähemmän.
Oikeesti,molin just HopLop-synttäreillä, nevö ögen, helvetillinen meteli ja riehuminen. Oman muksun synttäteille ajattelin vuokrata leikkipuiston kerhorakennuksen. Onko teillä mitään tilaa, mihin ulkoistaa kemut, vaikka pommari?
 
Kutsussa on jo että kemut kotona ja ne on jo huomenna, joten..

Yhdet piti pihalla kaverisynttärit. Ne paistoi makkara ja paahtoi vaahtokarkkeja notskilla. Siinä vieressä oli pulkkamäki. Huippukivat, mutta nyt on tuota lunta vähän köykäisesti.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mulla on lehmän hermot ( ja kemut kestää kaksi tuntia, ei minuuttiakaan yli). Taidan vaan pikkasen imuroida. Luulen että siivoamisen tarvetta on enempi juhlien jälkeen.. :D

Huomenna on valmistumisjuhla ja mulla ei ole mitään päälle pantavaa!
 
Auts, se onkin suurempi ongelma. Mulla käy usein juhlien kanssa niin, että kun teen siivoukset, kattauksen ja kaiken muun hösellyksen, katson miehen vaatteet ja muksun vaatteet, niin unohdan omani. Viime hetkellä ennen vieraiden tuloa yritän tunkea itseäni johonkin ikivanhaan kolttuun, joka jäi pois käytöstä kaksi vaatekokoa sitten.
Laura, äkkiä kaupoille!
 
Auts, se onkin suurempi ongelma. Mulla käy usein juhlien kanssa niin, että kun teen siivoukset, kattauksen ja kaiken muun hösellyksen, katson miehen vaatteet ja muksun vaatteet, niin unohdan omani. Viime hetkellä ennen vieraiden tuloa yritän tunkea itseäni johonkin ikivanhaan kolttuun, joka jäi pois käytöstä kaksi vaatekokoa sitten.
Laura, äkkiä kaupoille!
En mää yhden juhlan takia viitsi.. :D pistän mustat farkut, saappaat ja jonkun paidan kaapista vaan.. Juhlallisen saa kun koruilla koristaa itsensä joulukuuseksi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Liiasta nukkumisesta tulee rapula. Kärsin samasta täällä..
Niin ja mulla oli univelkaa. Ja mulla nukkuminen onnistuu helposti. Ei mun yöunet muutenkaan ole normaaleja. On lievä uniapnea ja herään öisin monta monta kertaa. Uniapneaan en saanut mitään kummosta apua. Sanottiin että älä nuku selälläsi ja se ei aina onnistu kroonisten kipujen takia. vali vali :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä