Koska sinulla on nähtävästi hyvä maku musiikin suhteenon kyllä meikäläisen makuun sopivaa muzakkia tolla Tolkilla
vuh..kaulapanta kaulaan vaan
:kiss:Koska sinulla on nähtävästi hyvä maku musiikin suhteen
Hieman väärä kaulapanta. Mua ei kuitenkaan komennella.
Mitä minä näenkään? :OTerjens ja morjens ja tuisäisäi :wave:!
Kevät se keikkuen tulevi - jo on nii komiat ulkokroolausaltaat jälleen tiluksilla,jotta ilo on kumppareissa niissä pomppia! Kovin kummosesti en ole vielä bongaillut kevättirpusia mutta onneksi täällä on alati ilona tämä tuttu ja turvallinen ja tasaiseen kiekuva ja kaakattava himasieppo !
Mitäs nyt sitten?
no en uskonutkaan ...taidat olla se komentelijaHieman väärä kaulapanta. Mua ei kuitenkaan komennella.
:wave: :kiss:FC!!! Missä oot oikeen luuhaillu?? Vai oonks mie sokea enkä oo vaan nähny?:ashamed:
Tuossa muutamia (kymmeniä) sivuja sitten huhuilin sinuu mutta ei tainnu kukaan tietää mitään.
Kisumisu!!! :kiss: :kiss:Terjens ja morjens ja tuisäisäi :wave:!
Kevät se keikkuen tulevi - jo on nii komiat ulkokroolausaltaat jälleen tiluksilla,jotta ilo on kumppareissa niissä pomppia! Kovin kummosesti en ole vielä bongaillut kevättirpusia mutta onneksi täällä on alati ilona tämä tuttu ja turvallinen ja tasaiseen kiekuva ja kaakattava himasieppo !
Mitäs nyt sitten?
:kiss:....ei ole aistimusharhoja joten asiat on varsin hyvin elikäs puutostilaa ei ole havaittavissaMitä minä näenkään? :O
:kiss:
:hug: Tervetulloo takasin!Vaa nyt mää oon täsä
Joo, valitettavasti ja aina neuvomassa.no en uskonutkaan ...taidat olla se komentelija
tinkuliini :kiss:!Kisumisu!!! :kiss: :kiss:
nais tu sii juu:wave:
Mä voisin kyl ottaa sellaisen..routakisulle :kiss: kiva "nähä" pitkästä aikaa
btw, tuommonen orjatar olis kyllä melko kätevä olla olemassa
ilmassa näyttäis olevan muttei rinnoissa: /tinkuliini :kiss:!
Kevättä ilmassa, ai presume ?!
:kiss: - mikäs se pahan poissa pitäisi . Tämmöstä reipashenkistä porukkaa on ilo pitää omanaanroutakisulle :kiss: kiva "nähä" pitkästä aikaa
btw, tuommonen orjatar olis kyllä melko kätevä olla olemassa
Aaaivantuommonen makuukammari orjatar olis kyllä melko kätevä olla olemassa
laitamma tuon tinkun meille orjattareksiMä voisin kyl ottaa sellaisen..
No ei...semmoista sattuuEi kai haittaa että söin yhden vanukkaan pojalta?