Perunat ei paljoa maksa. Eikä jauheliha. Tupakka-askin saatan vielä ostaa.Mitä veikkaatte paljonko kuluu rahaa tämän päivän hurvitteluihin?
Perunat ei paljoa maksa. Eikä jauheliha. Tupakka-askin saatan vielä ostaa.Mitä veikkaatte paljonko kuluu rahaa tämän päivän hurvitteluihin?
En minäkään vietä. Yksin olen ja onnellinen siitä viime viikon hulabaloon jälkeenEn mitään tavallisesta poikkeavaa, toisin sanoen en vielä naistenpäivää.
Näi meilläkin. paitsi että huoraus taisi just loppua. Eihän tuolle enää edes kostu..Alkuperäinen kirjoittaja näin;29647745:Normi päivä. Olen huora makuuhuoneessa ja kokki keittiössä.
Tsemppiä ja paranemisia, mutta mikä järki on imuroida oksennustaudissa? Ihan varnmasti ei kukaan kuole jos ei pariin päivään imuroisi (ja juu, kyllä meilläkin normaalisti päivittäin imuroidaan, mutta ei todelllakaan jos on kunnollla kipeänä)Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;29648531:Oksennan, ja yrjöilyn lomassa imuroin. Pienimmältä lapselta tarttui ensin minuun, katsotaan kuka on seuraava onnekas: mies ja sisarukset. Mies toi sentään kukan kauppareissulta.
Paranemisia sinne. Oksutauteja ei ole näkynyt täälläpäin. Onneksi *kopkop*Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;29648531:Oksennan, ja yrjöilyn lomassa imuroin. Pienimmältä lapselta tarttui ensin minuun, katsotaan kuka on seuraava onnekas: mies ja sisarukset. Mies toi sentään kukan kauppareissulta.
Ole se bitch. Ehdottomasti!Jos mä sit keskittyisin olemaan nainen. Vai olisko akka tänä iltana...vai bitch? Eukko? Ämmä?
me käytiin kaupungilla ostamassa mulle koulukirjat ja ensviikolle uusia kyniö ym kirjoituksia varten. Tuliterät kynät käyttöön vaan keskiviikkona =)
kuopukselle ostetiin kengät ja osti tuo miskian itteleen jotkain. Muuten ollut ihan normipäivä
Kun tasa-arvosta puhutaan niin koska on miesten päivä. On ne miehtkin erityispäivänsä ansainneet.