Miten mä osaisin kauniisti antaa pakit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten?

Vieras
Mies on mukava ja kaikkea mutta kun ei vaan jotenkin sytytä ja oikeita kunnon syitäkin on ja olen kuitenkin muutaman kerran tavannut sitä ja pitänyt yhteyttä.Tiedän että mies on jo ihastunut minuun heti ensinäkemältä, mutta nyt tässä rupee olemaan sellainen tilanne,että en voi antaa miehen luulla että meille tulisi jotakin vakavampaa ja koska en halua häntä satuttaa tai pelleillä niin nyt on pakko antaa kauniit pakit mutta miten.en kuitenkaan halua loukata. Harmillista kun kuitenkin kumpikin meistä haluaisi elämäänsä kumppanin. Itsekin saanut elämässä pakkeja mutta miten niiden anto minulle itselleen on niin vaikeaa,tulee olo että olen paha ihminen.

Ja sitten pillunkantotelineet valittavat kun ei löydy miestä, kun kivoille miehille annetaan pakit.

No anteeksi vaan! Ei se riitä että on kiva jos on asioita joita toinen haluaa ja toinen ei ym sellaista joka ratkaisevasti vaikuttaa kumppanin valintaan.Mutta hei,mitä väliä sillä on mitä itse haluaa kunhan toiselle ei tule paha mieli ja hän saa mitä haluaa.

:headwall:

[QUOTE="niinpä";29649111]Kivat miehet päätyvät käveleviksi lompakoiksi kustantamaan asunnot, lasten hankkimisen ja sapuskat kiittämättömälle ämmälle. Kusipäät päätyvät nussimaan kivojen miesten naisia ennen ja usein jälkeenkin sen jälkeen kun kivamies on sanonut tahdon.[/QUOTE]

Aloittajahan nimenomaan ei halua tätä kivaa miestä lompakoksi itselleen, kun aikoo antaa pakit. Ehkä te katkerat ukot olette joutuneet tyytymään pillunhimoissanne johonkin siiderivalaaseen. Yleensä kuitenkin kannattaa aloittaa suhde sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa kemiat kohtaavat.

Aloittajalle sanon, että kannattaa kertoa vain suoraan omista tuntemuksista eli et tunne sellaista kemiaa välillänne kuin haluaisit tai että jotain puuttuu.

pakit.jpg

• Tykkää
Reactions: Slipper
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen mies;29649198:
Pidempi suhde on törkeätä lopettaa tekstarilla, mutta lyhyemmässä suhteessa se voi olla ok. Lyhyt puhelukin on ok.

Eihän meillä ole suhdetta kun muutaman kerran tavattu ja nyt kun ollaan tavattu muutaman kerran niin tajuan,että tämä mies ei ole minua varten,niin harmillista kuin se onkin mutta jos toine haluaa jotain mitä toinen ei halua ym niin väkisinkö sitä on sitten oltava.

Eihän meillä ole suhdetta kun muutaman kerran tavattu ja nyt kun ollaan tavattu muutaman kerran niin tajuan,että tämä mies ei ole minua varten,niin harmillista kuin se onkin mutta jos toine haluaa jotain mitä toinen ei halua ym niin väkisinkö sitä on sitten oltava.

Kysyt ainakin mitä se mies haluaa. Niin itsekäs et sinäkään voi olla, ettet ottaisi toisen toiveita huomioon.

No totta hemmetissä sanot suoraan, jämäkästi ja kohteliaasti.

Sanot vaikka, että "on ollut ilo tutustua sinuun ja olet mahtava tyyppi. Musta kuitenkin tuntuu, että mun puolelta tämä homma ei tule etenemään tämän vakavammaksi. Halusin sanoa suoraan ja aikailematta, koska se on reilua molemmille."

Äläkä mitään ainakaan selitä "Syy ei oo sinussa vaan minussa jne."-klisee kakkaa.. :)

Ei tietenkään. Jokainen voi lopettaa suhteen, tapailun, tai mitä se nyt onkaan - heti kun niin haluaa. Turha sitä on pitkittää.

Yhteistyössä