Muita kenen mies ei muistanut naistenpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
No muistihan sun mies. Mitä muuta ois vielä pitäny tehdä?

Mun mies ei varmaan oo koskaan kuullukaan naistenpäivästä, mäkään en tosin sitä pidä minään sellaisena päivänä jotta miehen pitäis jotenkin erityisesti mua huomioida.

dccb
Ei muistanut mitenkään naistenpäivää, en kyllä odottanutkaan. Osaan ostaa naistenpäiväkukat itsekin ja kahvi on nautinnollista vaikka se joutuisi itse keittämään.

vierass
Meillä mies valmistaa ehdomani ruuan tänään. Sikäli siiinä ei ole mitään ihmeelllistä, kun mies yleensä muutenkin hoitaa ruuanlaitot. Naistenpäivän muistamiseksi riittää hyvin toivotus "Hyvää naistenpäivää".

Owl
Toivotti naistenpäivää, muttei muuten muistanut mitenkään.
Puunasi kyllä kaikki keittiön kaapit ja kysyin liittyikö tuo naistenpäivään,
no, ei kuulemma ;D
Mutta jospa uskottelen sitten kuitenkin niin....UUUuuh, hän teki sen minun takiani! ;)

Mun mies. Mutta se johtunee lähinnä siitä, ettei hän tiedä, että tänään moinen päivä on. Mullekin moinen selvis vasta kun lähdin liikenteeseen.

Yleensä mies siis aina muistaa kyllä jotenkin, jos vaan "tajuaa", että on jokin erikoispäivä :)

"vieras."
NO niin ja nyt odotellaan äitienpäivän jälkeistä valitusryöppyä. Miksi pitää odottaa olevansa saamassa jotakin erityistä huomiota? Etenkin jos ei ole käyttäytynyt sen mukaisesti.

Yhteistyössä