Kodin seinälle Harley Davidson-taulu?

• Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Mitä olis palstamammat mieltä jos teillä mies ehdottaisi sisusta uusiksi ja seinille tulisi mm. Harley Davidson-mopotauluja ja bändilippuja eikä aina niitä Home sweet home-kylttejä ja koristepeilejä mitä kaikilla muilla on? Olisko teille OK?

---
Ei. Miehen pitää tyytyväisenä hissutella siellä valkoisessa ruusukuvioidussa kodissa jossa on piristeenä hieman vaaleanpunaista.

Mä oikeesti nauran miehille jotka asuu tollasissa asunnoissa. Ihan sama kiinnostaako niitä sisustus vai ei.

"nainen"
Mun miehellä on onneksi hyvä maku, eikä meillä oo mopotauluja tai maalaisromanttista hömppääkään sisustuksessa. Jos mies jostain syystä haluaisi jotain minusta ihan kamalaa sisustukseen, juteltaisiin siitä, niinkuin voidaan jutellaan kaikesta. Mies on sanonut mulle että luottaa mun makuun, ja sisustus ei oo hänelle niin tärkeetä kuin se, että mä oon onnellinen.
ts. jos joku mopotaulu olis miehelle tosi tärkeä, voisi se meille tulla.

"harmaa"
HD-harrastajia ollaan tavallaan molemmat että silleen...
Mä olen ehdottanut että toisin oman pyöräni makuuhuoneen koristeeksi talvisäilön ajaksi. Mies ei suostunut, epäili että saa sängystä lähdöt pyörän tieltä. :D

vaikka kuinka huollat harriikkaa niin siinä on edelleen huonot ajo-ominaisuudet
ne on niissä ajo-omituisuuksia. mutta suht suorille teille ne on tarkotettukin eikä kurassa rypemiseen. :D
ja tehtaan paketista saa aihioita mistä muokata mieleinen, oli merkki mikä vaan.

en muuten laittais minkään merkin tauluja seinälle.

Viimeksi muokattu:
tjaah
Mitä olis palstamammat mieltä jos teillä mies ehdottaisi sisusta uusiksi ja seinille tulisi mm. Harley Davidson-mopotauluja ja bändilippuja eikä aina niitä Home sweet home-kylttejä ja koristepeilejä mitä kaikilla muilla on? Olisko teille OK?
Luojan kiitos mun mies ei ole ehdotellut sen enempää Harley Davidson -tauluja kuin Home -kylttejäkään (vaikka ilmeisesti jotkut MUUT miehet ehdottaa niitäkin - olenkin ihmetellyt miksi niitä on niin monella kodeissa! - Ne miehet!).

Mikäli kysymyksellä halutaan pohtia kuka yleensä päättää sisustuksesta, niin minun vastaukseni on, että meillä päätetään yhdessä. Yleensä toinen ehdottaa ja sitten yhdessä harkitaan. Meillä on esim. minun äitini tekemä, molempia miellyttävä suuri tekstiilitaidetyö (minun "tuoma" huusholliin), miehen miekka, muutama metallitaos ja miehen entisöimä seinäkello (siitä oli pakko vähän keskustella, koska se möykkää tasatunnein... mutta suostuin).

Yleisesti ottaen meillä ei kovin paljon ole seinillä mitään. Mites aloittajalla? Aijuu... hänhän asuukin ihan keskenään, niin eipä tule edes neuvotteluja...

Miettisin kyllä että mikähän mielenhäiriö sille on tullut ja mies varmaan passittaisi mut osastolle jos alkaisin ripustella jotain maalaisromanttisia hömpötyksiä seinille. Yhtä kauheita molemmat.

Tällä hetkellä ihastelemmekin kolmea kehystettyä Samantha Foxin levyä, jotka mies tilasi ihan mua varten.

Yhteistyössä