The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29636597:
Myssypää on tainnut vetää muutamat :whistle:. Ja ehkäpä jotain muutakin.
Voimme velhottaren kans samantien sopia, et toi on niit aineita joita en käytä ja jotka ei mulle sovi.

Mua saa ihan luvalla kutsua kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla lempinimillä, mut myssypää ei oikein kuulu niihin.

Vanha juoppo lie totuudenmukainen.
Kusipääksi kutsuminenkaan ei lie kauheesti kaukana totuudesta.

Mut en mä kaikkia lempparinimiä huoli.
 
Ja ihan oikeesti mun nurkkabaarissa milloin kuka vaan on vetäny aseen tai puukon esiin, niin kyseessä on ollu viina. Ei pössy.

Ja jos mua huvittais pössy tai ase, niin kandeisko mun lähteä merenrantaa edemmäksi kalaan?

Jos mua huvittais pössy, niin en mä kauheen kauaksi lähtisi.

Jos mua huvittais aseet, ni en kerro mihin menisin, koska meen vaan sinne mis niit on, enkä metriäkään pitemmälle.

Ja mihin mä tarttisin aseita, ko bensaa myydään satoja litroja kaikil huoltoasemilla ja niit saa satatonnia Porvoosta jos osaa tarpeeks kauniisti kysyä?
 
Ja ihan oikeesti mun nurkkabaarissa milloin kuka vaan on vetäny aseen tai puukon esiin, niin kyseessä on ollu viina. Ei pössy.

Ja jos mua huvittais pössy tai ase, niin kandeisko mun lähteä merenrantaa edemmäksi kalaan?

Jos mua huvittais pössy, niin en mä kauheen kauaksi lähtisi.

Jos mua huvittais aseet, ni en kerro mihin menisin, koska meen vaan sinne mis niit on, enkä metriäkään pitemmälle.

Ja mihin mä tarttisin aseita, ko bensaa myydään satoja litroja kaikil huoltoasemilla ja niit saa satatonnia Porvoosta jos osaa tarpeeks kauniisti kysyä?
Ei muutaku letku kainaloon ja Emäsaloon.:xmas:
 
kahvikirahvi
Nyt on kyllä jutut menny sen verta ihmeelliseksi etä on pakko kysyä mikä ak on vetäny JA mihin se on lyöny päänsä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En mä tost letkusta ymmärrä, mut muuten olet oikeassa.

Aikanaan ko olin vartiossa tai vartiopäällikkönä, ni kudit laskettiin ja ne oli aina kovia. Aina.

Nykyään kuulemma käyttävät paukkupatruunoita. 'Tekee aseen saamisen helpommakksi, mut kutien saamisen hieman hankalammakksi.
Sain sellaisen naurettavan vision että joku käy imasee letkulla säiliöstä löböö.:D Never mind!:D

Miten mä muistelisin että mun exän isäpuoli olis ollu siellä kans.
Oliks teillä koiria siellä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä