The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29636441:
Kannattaa ängätä mukaan kattomaan miten mittailee ja näkemään itse lukemat.
ei huono ajatus

sitte täydellinen raportti ketjuun niin voidaan antaa TUOMIO tuliko mittaus oikealla lailla tehdyksi

ja tietysti analyysi tuloksista
 
IhQ
Joks mie saan painua unille, en jaksa lukea enää yhtään ketjua yhtään mistään aiheesta. Riittää tälle päivälle. Mies vaan on myrtsinä kun sen kone ei pelitä vieläkään.
Uskallankohan pyytää sitä väistämään omalle puolelleen, se kun makoilee tabletin kans miun paikalla sängyssä : /
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29636394:
Hyvä, että tulevat lopultakin katsomaan. Kuvien perusteella uskaltaisin väittää, että jotakin on pielessä.
No siitä on monet ollu eri mieltä, puolet sanoo että on pahan näkönen ja toiset sanoo että on vaan jotain mähmää mikä lähtee pesussa.

ne tulokset vaan on sitten luotettavuutensa osalta sitä ja tätä kun niitä mittaajia on niin monen tasosia
Ne muuten muistutti että perjantaiaamuna ei saa käydä suihkussa niin saa mitattua. Ja tarkastajan laadusta en osaa sanoa mitään kun on ilmeisesti kyseessä kiinteistöpalvelun ukko.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29636441:
Kannattaa ängätä mukaan kattomaan miten mittailee ja näkemään itse lukemat.
Niin joo, olis ne tullu jo tänään mutta sanoin ettei mulle käy kun perjantai koska haluan olla paikalla. Ja sanoin et täällä on lemmikkieläimiäkin kun ne kysy. Hurja Nyyrikki hyökkää!
 
Joks mie saan painua unille, en jaksa lukea enää yhtään ketjua yhtään mistään aiheesta. Riittää tälle päivälle. Mies vaan on myrtsinä kun sen kone ei pelitä vieläkään.
Uskallankohan pyytää sitä väistämään omalle puolelleen, se kun makoilee tabletin kans miun paikalla sängyssä : /
nythän sulla on tuhannen taalan paikka "kampittaa" ukkos
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
No siitä on monet ollu eri mieltä, puolet sanoo että on pahan näkönen ja toiset sanoo että on vaan jotain mähmää mikä lähtee pesussa.



Ne muuten muistutti että perjantaiaamuna ei saa käydä suihkussa niin saa mitattua. Ja tarkastajan laadusta en osaa sanoa mitään kun on ilmeisesti kyseessä kiinteistöpalvelun ukko.
Vähän "hassut" mähmät :x.

Ja juu totta tuo suihku.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä