joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

  • Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
apuja
Kaikkea en tiedä, mutta kyllä väittäisin että osaan kohtuu hyvin kasvattaa lapsia. :) Ja on monia asioita joissa olen todella huono, mutta lapset tunnen.

Kasvahan itse aikuiseksi, tuollainen kakaraksi haukkuminen on ainoastaan lapsellista ja kertoo sinusta oleellisen.
Niin hyvin sä osaat toistaiseksi kasvattaa "OMIA" lapsia, kuin yleensäkin lapsettomat! Parhaat kasvatusneuvojathan ovatkin juuri ne, joilla ei oikeasti ole mitään todellisuutta asian kanssa..
 
Niin hyvin sä osaat toistaiseksi kasvattaa "OMIA" lapsia, kuin yleensäkin lapsettomat! Parhaat kasvatusneuvojathan ovatkin juuri ne, joilla ei oikeasti ole mitään todellisuutta asian kanssa..
Mitäs se kertoo että sä osaat kasvattaa omia lapsiasi? Eihän se ole vielä mitään, maailmassa on miljoonia lapsia. Ja sitä paitsi mistä sen tietää osaatko kasvattaa heidät oikein vai et ;D

Älä tule mulle aukomaan. Peace. =)
 
"Rea Listi"
Happygirl on monesti väärässä asioissa, mutta jankkaa vastaan vaikka kuinka kauan. Nytkin on faktoja kertonut moni, mutta ei mene siltikään viesti perille sinne korvien väliin. No kaipa hän varmaan on pian nostamassa syytteitä tämänkin ketjun perusteella.
 
vie ras
Mitäs se kertoo että sä osaat kasvattaa omia lapsiasi? Eihän se ole vielä mitään, maailmassa on miljoonia lapsia. Ja sitä paitsi mistä sen tietää osaatko kasvattaa heidät oikein vai et ;D

Älä tule mulle aukomaan. Peace. =)
Ja mistäs itse tiedät, että olisit kohtuu hyvä kasvattaja, eihän sulla ole omista lapsista minkäänlaista kokemusta? On hieman eri juttu kasvattaa omia lapsia kun hoitaa vieraiden lapsia työkseen.

Ja sä olisit hiljaisuuden alkamisen jälkeen soittamassa poliisit? Siis klo 20.03 illalla, jos hiljaisuus on alkanut klo 20? Paitsi tietenkin jos naapurissa vähän riidellään ja huudetaan, kerrankos sitä nyt sellaista.. Eikä se häiritsekään yhtäkkiä sitä lasta, hyvin nukkuu huudossa? Mutta ei voi nukkua jos naapuri kantaa sohvaa rappukäytävässä?
 
"sipsi"
Öitä on erilaisia, yön voi mieltää niin monella tavalla.

Tässä tulee yksi yö..Ratsia - Täältä Tulee Yö (1980) - YouTube

ja kohta muutenkin tulee yö, kello lähestyy kahtakymmentä. On aika vaieta molottamasta, muuttamasta ja maailman mennä nukkumaan.
Korpikonnuilla vasta aletaan virkistyä tähän aikaan :) Joutaisin vaikka muuttoavuksi tarvitseville - käytössä sekä pakettiauto että hevosauto tarvittaessa.
 
finn
[QUOTE="huoh";29628793]Nää sun aloitukset on aina yhtä tyhmiä ja kirjotatkin kuin aivoton.[/QUOTE]

Provoja pukkaava psykopaatti taas saanut huomiota typerällä aloituksellaan, sama meidän kersa on kuningas-tyyli kuin vahingonriskikoira-aloituksessa ja 100 muussa naapuri häiriköi tai valittaa aloituksessa.
 
näin
Onpa herkkä persoona tämä AP ja IPANAKIN hänellä oikein on! Kismitys varmasti tehostuu oikein kun muistaa mainita että "MULLA ON 1 VEE LAPSI", ja kauheen herkkä, saa traumat kun naapuri muuttaa iltamyöhään.

Nää on varmaan näitä tapauksia jotka vielä kakaran ollessa kaksikymppinenkin vetoaa aina kakaraansa, kun joku ei mene heidän tahdon mukaan.

AP:lle suosittelen muuttamista vanhainkodin viereen tai muualle kuin kerrostaloon.
Juuri näin.
Muutto on henkisesti ja fyysisesti raskas, ja todellakin normaali ihminen ei valita kenenkään muuttamisesta, joka tapahtuu yhteen asuntoon KERRAN.
 
Pin
[QUOTE="Sadie";29632685]"älä tule mulle aukomaan" justjust. Vieläkö toi yks edelleen jankkaa täällä.[/QUOTE]

Älätuumulleaukoo.com vittuuu! Peace hei ja silleen hih huh uuuuhh :) :) :) :) :)

Tän tyypin on pakko olla joku vitsi. Harvoin törmää tuollaisiin kun useat tajuavat olla edes hiljaa jos pääkopassa ei kulje mitään.
 
"harmaa"
- Hätäkeskus.
- Happygirl 91 täällä.
- Kuinka voimme auttaa?
- Joku muuttaa mun naapuriin.
- Okei, ja ongelmana on?
- Siis kello on 20.03. Täällä tulee hiljaisuus kello 20.00.
- Niin?
- Lähettäkää poliisit paikalle.

Mitä luulet? Tulisivatko he pillit ulvoen paikalle? Siis haloo! Poliisi valvoo lakia, ei taloyhtiön sääntöjä. Poliisilla on yleensä ihan oikeitakin töitä, ei heitä kiinnosta, että joku muuttaa klo 20.03.
 
Pin
[QUOTE="harmaa";29633175]- Hätäkeskus.
- Happygirl 91 täällä.
- Kuinka voimme auttaa?
- Joku muuttaa mun naapuriin.
- Okei, ja ongelmana on?
- Siis kello on 20.03. Täällä tulee hiljaisuus kello 20.00.
- Niin?
- Lähettäkää poliisit paikalle.

Mitä luulet? Tulisivatko he pillit ulvoen paikalle? Siis haloo! Poliisi valvoo lakia, ei taloyhtiön sääntöjä. Poliisilla on yleensä ihan oikeitakin töitä, ei heitä kiinnosta, että joku muuttaa klo 20.03.[/QUOTE]

 
näin
Kyllä täällä on ihania, myötuntoisia äitejä :D Tyypit heti vääntämässä lakia "KYllä saa muuttaa vielä" kun muuttohan kestää yleensä aika monta tuntia, mutta toivottavasti aapeen perhe on saanut rauhan klo22, koska heillä ON siihen oikeus.
No entä jos muutto on kuusamosta helsinkiin ja muuttajina 2 kk vauva ja leikki-ikäinen ja äiti ja isä? Ja ollaan perillä illalla kello 22? Meillä on ollut lähes tuollainen muutto. Onneksi ei ollut näitä minun kersa on kuningas-tyyppejä.



Ymmärrät kai että muutto /kuolema/tulipalo/häät/ristiäisiet ym ovat kertaluonteisia asioita joihin yleensä ihmisillä riittää ymmärrystä toisin kuin elämäntapaan joka ei huomioi muita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29633213:
No entä jos muutto on kuusamosta helsinkiin ja muuttajina 2 kk vauva ja leikki-ikäinen ja äiti ja isä? Ja ollaan perillä illalla kello 22? Meillä on ollut lähes tuollainen muutto. Onneksi ei ollut näitä minun kersa on kuningas-tyyppejä.



Ymmärrät kai että muutto /kuolema/tulipalo/häät/ristiäisiet ym ovat kertaluonteisia asioita joihin yleensä ihmisillä riittää ymmärrystä toisin kuin elämäntapaan joka ei huomioi muita.
Ilman muuta ymmärrän ja olettaisin naapureiden olevan pahoillaan ja häpeissään. Ei mua vapaapäivänä haittais yhtään, mutta jos työvuoro alkaa klo seiska niin kiva olis saada nukkumisrauha ettei asiakkaiden ja työparin tarvitse kärsiä, kova väsymyshän vastaa humalatilaa.
 
No tokihan minäkin voin töihin mennä vaikka äitini makaisi teholla tai mitä vaan, mutta eri asia tarviiko minun asiakkaiden siitä kärsiä.
ei tarvitse.

Joskaan en yhden valvotun yön usko olevan se kärsimysten aiheuttaja.

Vaan, ihailtavaa on, jos joku on asiakkaillensa noin omistatunut.


Näihin kuviin ja itselleäni unisikiski käyviin tunnelmiin.

Palstailkaa hiljaisesti:wave:

ja kauniita , rikkumattomia unia.
 
"teukka"
Kriisitilanteissa joskus valvotaan pitkiäkin aikoja, sinä olet täällä vinkumassa jos et saa 8tunnin yöuniasi. Lopeta nyt jo ajoissa, tajuatko kuinka tyhmän kuvan annat itsestäsi. Lähinnä tulee mieleen joku piloille hemmoteltu prinsessa joka kitisee joka helvetin asiasta.
 
ei tarvitse.

Joskaan en yhden valvotun yön usko olevan se kärsimysten aiheuttaja.

Vaan, ihailtavaa on, jos joku on asiakkaillensa noin omistatunut.


Näihin kuviin ja itselleäni unisikiski käyviin tunnelmiin.

Palstailkaa hiljaisesti:wave:

ja kauniita , rikkumattomia unia.
Ajattelepas kirurgia. Siinä hommassa pienikin epätarkkuus ja väsymystila voi kostautua keskittymisessä ja aika kriittisten työtehtävien hoidossa. Toisaalta kuka suomalainen hyvänsä haluaa tehdä työnsä mahdollisimman hyvin ja kun työaika alkaa niin olla skarppi, koska siitä maksetaan. Työmoraali on jokaisella.

Yöt!
 
Ajattelepas kirurgia. Siinä hommassa pienikin epätarkkuus ja väsymystila voi kostautua keskittymisessä ja aika kriittisten työtehtävien hoidossa. Toisaalta kuka suomalainen hyvänsä haluaa tehdä työnsä mahdollisimman hyvin ja kun työaika alkaa niin olla skarppi, koska siitä maksetaan. Työmoraali on jokaisella.

Yöt!
Mutta ethän sinä tee kirurgin töitä tai edes opiskele sellaiseksi.
 

Yhteistyössä