kahvikirahvi
Oonkohan mää oikeasti mies, mää en muista et olisin ikinä tunnistanu itteäni yhestäkään semmosesta jutusta missä kerrotaan että naiset sitä ja tätäSellasia ne naiset on
Oonkohan mää oikeasti mies, mää en muista et olisin ikinä tunnistanu itteäni yhestäkään semmosesta jutusta missä kerrotaan että naiset sitä ja tätäSellasia ne naiset on
Vissiinkin.Oonkohan mää oikeasti mies, mää en muista et olisin ikinä tunnistanu itteäni yhestäkään semmosesta jutusta missä kerrotaan että naiset sitä ja tätä
No olishan se aika mageeta!Muutan teneriffalle mies ehotti vakavissaan että ostetaan ravintola sieltä ja sit jäädään sinne
Jotenkin houkutteleva ajatus
erinomanen ohjelma tämmöselle suntakelilleKeittelemään kirahville kaffetta ja ihmelääkettä.
0/Huomenta :wave:
Millasii naiset sitten on
Ainakin mun mies sanoo, että naiset ajattelee monimutkaisesti ja miehet yksinkertaisesti
Mulla ei oo ees menkkaränkkää.Oonkohan mää oikeasti mies, mää en muista et olisin ikinä tunnistanu itteäni yhestäkään semmosesta jutusta missä kerrotaan että naiset sitä ja tätä
Kyllä ainakin siellä kaikki kaikki joiden kanssa oltiin tekemissä niin puhui hyvin enkkua. Tietty jos laajemmin perehtyis niin vois tulla vastaan enkkua osaamattomia toi on kyl sellane hölösuu et keksis jotai, opettelis uuden kielen sit. Nyt hää puhuu kolmea eri kieltä lähes täydellisesti.Kunnes huomaa, että ei osaa kieltä, eikä paikalliset liiemmin englantia Ja sitten on semmoiset pienet ympyrät ja kohta ikävöikin jo sukulaisia ja kavereita Suomesta
Aha0/
Naiset on just sellasii.
Ei mullakaan oo, mut voisin kans alkaa sit kun ne alkaaMulla ei oo ees menkkaränkkää.
Mut jospa alottais raivoomisen kun se on kuulema ihan ymmärrettävää.
Siis tämä Pink?Miks pink on niin kuuma? Nyyh, antakaa se mulle.
Olishan se juu kyllä toisaalta ku tilanne ny ei ole mitä parhain, ei ehkä järkevääNo olishan se aika mageeta!
Lapset oppii nopeesti kielen.
Juuri hän, maailman kuumin muikkeli on mielestäni.Siis tämä Pink?
Sillä on muuten usein samanlainen letti kun sulla nykyään!
Mun mielestä Pinkissä ja meitin (Laura):ssa on jotakin samaa näköä.:O
Hei miten sille sun pitkätukkaselle ihastukselle kävi? Tapasitteko ikinä?Olishan se juu kyllä toisaalta ku tilanne ny ei ole mitä parhain, ei ehkä järkevää
Mut toisaalta niin houkutteleva ajatus voi että mut siis pelkkiä ajatuksia vain
Oh really :Ojos noista poppareista pitäis nimetä joku hottispoppis niin mun ääni menis nikki minaajalle
Näinhän mä sitä viimeksi eilen kaupassa on se kyl törkeen kivannäköinen, huhHei miten sille sun pitkätukkaselle ihastukselle kävi? Tapasitteko ikinä?
reallyOh really :O
Mun mielestä se on vähän pelottava. Ja sen "musiikki"...... Urgh.really
se musiikki on tosiaan järkkyäMun mielestä se on vähän pelottava. Ja sen "musiikki"...... Urgh.