Kui sä naurat noin?
9v 7v ja 2vVauuu! Onnea!
Minkä ikäisiä muut lapset?
Noihan on jo aika isoja noi isommat. 2v ei ole hänkään sitten ihan pieni enää, kun vauva syntyy. Kyllä sä jaksat. Voimia.9v 7v ja 2v
En tiedä yhtään, kun äsken sen tein, kun oli pahaa olo 1kk verran, luulin joku pitkitynyt vatsatauti -_-Miten pitkällä raskaus on? Koska laskettu aika?
Se on niin yllätys mä täällä tärisen ihan kamalasti kun en uskonut niin käy.Noihan on jo aika isoja noi isommat. 2v ei ole hänkään sitten ihan pieni enää, kun vauva syntyy. Kyllä sä jaksat. Voimia.
Yritittekö vauvaa vai oliko tuo vahinko?Se on niin yllätys mä täällä tärisen ihan kamalasti kun en uskonut niin käy.
Kun ei ole ikinä mitään miehen kaa ja nyt bum olen raskaana, olen ihan sekaisin ja sanatonOnnea Miten se niin yllätyksenä tuli??
ei sitä neitseellisesti voi raskaaksi tullaKun ei ole ikinä mitään miehen kaa ja nyt bum olen raskaana, olen ihan sekaisin ja sanaton
No jessus!Kun ei ole ikinä mitään miehen kaa ja nyt bum olen raskaana, olen ihan sekaisin ja sanaton
Kirjaimellisesti.No jessus!
No sittenhän sä tiedät monesko raskausviikko on menossa.no siis kertaheitolla taas raskaana:ashame d: