The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29629040:
Jotenkin tutun kuuloista :D.

Paitsi olen tehnyt uhden huomion meidän katista. Jos menen ajoissa sänkyyn eli kymmenen ja yhdentoista välillä ei yöriehumisia esiinny. Jos menee yli sänkyyn meno yli puolenyön on odotettavissa yövillitykset.
Nykä tekee sillain että jos se kokee ettei pääse nukkumaanmenoainaka tarpeeksi lähelle, siis kaulan/rintakehän päälle makaamaan, tai ämpärin kyläillessä sänkyyn ollenkaan niin sitten alkaa iltavillit.

Yövillityksiä en oo oikeesti montaakaan kertaa kuullu, paitsi sitten kun siihen alkaa liittymään muutamia kirosanoja ja miehen ja kissan ajojahtia.
 
Nykä tekee sillain että jos se kokee ettei pääse nukkumaanmenoainaka tarpeeksi lähelle, siis kaulan/rintakehän päälle makaamaan, tai ämpärin kyläillessä sänkyyn ollenkaan niin sitten alkaa iltavillit.

Yövillityksiä en oo oikeesti montaakaan kertaa kuullu, paitsi sitten kun siihen alkaa liittymään muutamia kirosanoja ja miehen ja kissan ajojahtia.
:heart: Nuo ihanat pikku rontit.
 
Noinniinku teknisesti laminaatti on muovikerroksella päällystetty paperikuosi kuitulevyn päällä.

Maailma muuttuu, koska neljännesvuosisata sitten toi oli arvokas. Semmoinen lattioiden Rolls- Royce.
Nykyään halvin, mut silti moneen paikkaan himputin helppohoitoinen ja käyvin ratkaisu. Oman äitikultani kämpille asensin häntä miellyttävän kirsikkalaminaatin vissiin viistoist vuotta sitten. Se lattia on yhä kuin uusi.
Se tosiaan on pitkäikäinen, riippuen tietenkin kulutuksesta.

Meillä on korkeimmalla kulutusluokalla, mutta siitä huolimatta koira teki aikoinaan tepposet sille. Meillä on myös vedelty laminaatin päällä rulliksilla, skeitillä etc.:D

Mutta normaalissa kulutuksessa kestää tosi hienosti, etenkin jos on laadukas laminaatti.

Kaveri osti ikeasta huonompaa laminaattia ja heillä normi kulutus, se oli rikki hetkessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29629040:
Jotenkin tutun kuuloista :D.

Paitsi olen tehnyt uhden huomion meidän katista. Jos menen ajoissa sänkyyn eli kymmenen ja yhdentoista välillä ei yöriehumisia esiinny. Jos sänkyyn meno menee yli puolenyön on odotettavissa yövillitykset.
Kissa.

Se vaivaa vain milloin osaa olla eniten häiriöksi.

Mut ne on taitavia, eiks ookkin?
 
Kissa.

Se vaivaa vain milloin osaa olla eniten häiriöksi.

Mut ne on taitavia, eiks ookkin?
Näin on :D. Nytkin tuo otus tuossa jaloissa sohvalla vetää unta selällään kuorsaten. Kohta on parasta siirtää otus sängyn puolelle jos itse haluaa nukkua myös. Tai saan mie siellä sängyssä rauhassa lukea, palstailla jne. kunhan vain olen siellä sängyssä :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29629080:
Näin on :D. Nytkin tuo otus tuossa jaloissa sohvalla vetää unta selällään kuorsaten. Kohta on parasta siirtää otus sängyn puolelle jos itse haluaa nukkua myös. Tai saan mie siellä sängyssä rauhassa lukea, palstailla jne. kunhan vain olen siellä sängyssä :D.
Kuinka perverssi mahdankaan olla ko tahdon ittelleni ison koiran. Ainakin yhden. Semmoisen jota ei koon puolesta tartte sekoittaa lankakerään tai äänen puolesta elektroniikkapeliin. Joka uskoo käskyä eikä tartte talutusnuoraa. Ja joka tykkää kissoista.

Ny menin sekaisin. Puhuin siis koirasta enkä vaimosta.
 
IhQ
Nukkuaika koitti, hyvää yötä ja kivoja, lämpimiä unia kaikille!
Tyhjä sänky oottaa täälläkin : /

Huomenna sit taas atk:n ihmeelliseen maailmaan, meinasin olla (tyhmän)rohkea ja koittaa taulukkolaskentamoduulin koetta. Jos saan open kiinni, se on aika nopea liikkeissään..ei tyyppiä paljon luokassa näy.
 
Nukkuaika koitti, hyvää yötä ja kivoja, lämpimiä unia kaikille!
Tyhjä sänky oottaa täälläkin : /

Huomenna sit taas atk:n ihmeelliseen maailmaan, meinasin olla (tyhmän)rohkea ja koittaa taulukkolaskentamoduulin koetta. Jos saan open kiinni, se on aika nopea liikkeissään..ei tyyppiä paljon luokassa näy.
Hyvää yötä IhkuValo :kiss:.

Rohkeasti vain yrittämään koetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29629195:
No joo, puhuin sivu suuni.

Mut annan niit kysyttyjä persutteluita.

Kissat on vähän niinko naiset. Ne tekee mitä tykkää ja jos ne ei tee mitään kauheen tuhmia, niin ei sille oikeestaan mitään voi tai kande ihmetellä.

Koirat taas. Ne tarttee aina ja poikkeuksetta isännän tai emännän. Ne ei koskaan saa tehdä mitään ilman käskyä.
Mä haluisin tietää mis on se, joka pitää viiskytkiloista nöfföländeriä parimetrisen narun päässä jos koira ei tottele käskyä. Se sais olla pultattu panssarivaunuun tai kivitaloon, enkä mä kovin montaa markkaa löis vetoa panssarivaunun puolesta.

Kissoja kattellaan, koiria käsketään ja vaimoilta kysytään. Niin maailma makaa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
Kuinka perverssi mahdankaan olla ko tahdon ittelleni ison koiran. Ainakin yhden. Semmoisen jota ei koon puolesta tartte sekoittaa lankakerään tai äänen puolesta elektroniikkapeliin. Joka uskoo käskyä eikä tartte talutusnuoraa. Ja joka tykkää kissoista.

Ny menin sekaisin. Puhuin siis koirasta enkä vaimosta.
Koirat on ihania, varsinkin dobberit.:heart:

Onpa käynyt mielessä että jospa sellaisen vielä joskus ottais.
Meillä tuli toimeen muidenkin eläinten kanssa, jopa kaverin kanin.:)
Jos hyvin käy, ettei ole mikään pollavikainen, se kyllä toimii kuin ajatus.:heart:
 
mitähän mä nyt teen tuolla kissalle. meillä on 3 ½kk ollut uudet koneet kylppärissä (pesukone ja kuivausrumpu) ja se vaan ei mene hiekkikselle jos ne on päällä. kivaa tässä keskellä yötä alkaa siivoamaan kissanpaskoja lapsen huoneen matosta..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä