The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mie taas yleensä värjään ite kaupan väreillä vaikka miehen sisko parturi-kampaajana tekis vähän alennuksellakin leikkaukset ja värit..ei vaan jotenkin viiti vaivata ku sillä on kiireitä muutenkin.
Tekeekö se sitä työkseen? Jos tekee niin mee työajalla ottamaan alennuksesta ilon irti niin ei tartte pelätä aiheuttavansa ylimäärästä kiirettä.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
aakoo on seriffi ja jos se sanoo että joku piisi ei sovi karaokeen niin sitte se ei vaan sovi

makuasioista on tyhjä kiistellä
Ainii.

Meikäläistä saa ilman omantunnonvaivoja kutsua vaik seriffiksi. Ei o paskin lempinimi millä mua on kutsuttu.

Mut mun maailmani ei silti ole mustavalkoinen. Siin on kaikki värit ja harmaan sävyt.

Mä muistan yhden koulutuskeikan, mis nuori naaras kysyi, et voisko tää asia olla näin? Multa meni kolme iltaa ihmetellessä kunnes totesin, et vois.

Mun maailmassani eniten oikeessa on se, jolla on lyödä pöytään parhaat perustelut. Mutujutuilla mun pääni saa ainoastaan ajattelemaan seuraavaa shakkimatsia nurkkabaarissa.

Oikeesti olen vaikea mutta varma.
 
IhQ
Tekeekö se sitä työkseen? Jos tekee niin mee työajalla ottamaan alennuksesta ilon irti niin ei tartte pelätä aiheuttavansa ylimäärästä kiirettä.
Joo..tuo on tässä ollu jonkin aikaa mielessä. Mitenkähän, kun se vissiin on yrittäjänä ite siellä niin saako ne mitään alennuksia antaa, minkään lain viilauksen avulla ees :)
Tuokin tietty selviää kuhan kysyy ko.henkilöltä.
 
Niin ja kampaamon väri haalistuu ajan myötä samalla tavalla kuin kaupan kestoväri. Itse värjääminen tulee paljon halvemmaksi. Ei ainakaan tuu koskaan tyviväristä ongelmaa.
Musta tääkin on makuasia.itse ajattelen sen kampaamokäynnin myös niin että mua hemmotellaan ja saan vain olla kun toinen tekee työt mun puolesta,ite saan juoda siinä kupin teetä ja lukea lehteä tai pitää silmiä kiinni ja nauttia. ja ne pesut on parasta,se päänahan hieronta..menee ihan kylmät väreet varpaissa asti. en mä ajattele sitä rahassa,menee sitä joskus turhempaakin.
 
Musta tääkin on makuasia.itse ajattelen sen kampaamokäynnin myös niin että mua hemmotellaan ja saan vain olla kun toinen tekee työt mun puolesta,ite saan juoda siinä kupin teetä ja lukea lehteä tai pitää silmiä kiinni ja nauttia. ja ne pesut on parasta,se päänahan hieronta..menee ihan kylmät väreet varpaissa asti. en mä ajattele sitä rahassa,menee sitä joskus turhempaakin.
Jos tietäisit mun rahatilanteen niin ymmärtäisit. Esim. nyt ei ole varaa edes kaupan väriin.
 
Jos tietäisit mun rahatilanteen niin ymmärtäisit. Esim. nyt ei ole varaa edes kaupan väriin.
no siitä en tiedä mutta itelläni löytyy pari kolme kertaa vuodessa sen verran kyllä että pääsen kampaajalle leikkuuseen ja värjäykseen.nipistelen sitten muusta.

ja tästä on ihan turha kinata tai mitään kun jokaisella omat omat varat ja tekee niillä mitä tekee:) ei se keneltäkään ole pois miten toiset rahansa käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
no siitä en tiedä mutta itelläni löytyy pari kolme kertaa vuodessa sen verran kyllä että pääsen kampaajalle leikkuuseen ja värjäykseen.nipistelen sitten muusta.

ja tästä on ihan turha kinata tai mitään kun jokaisella omat omat varat ja tekee niillä mitä tekee:) ei se keneltäkään ole pois miten toiset rahansa käyttää.
Ne kampaamorahat vois käyttää ennemmin vaik junlippuun tänne, nilliti nilliti nilliti!!!!



:D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
no siitä en tiedä mutta itelläni löytyy pari kolme kertaa vuodessa sen verran kyllä että pääsen kampaajalle leikkuuseen ja värjäykseen.nipistelen sitten muusta.

ja tästä on ihan turha kinata tai mitään kun jokaisella omat omat varat ja tekee niillä mitä tekee:) ei se keneltäkään ole pois miten toiset rahansa käyttää.
Ei tietenkään ole pois multa toisten rahat. En sanonut niin. Mulla ei vaan ole varaa. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä