en mäkään juurikaan.:wave:
plaah.. On vaihteeks sellainen mieli että mikään ei huvita. Mitään en oo tehny viikonloppuna.
Tos käy vanhanaikaisesti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29627486:Nyt sinne kauppaan :wave:.
En ole edes tiskannut yms. tehnyt.en mäkään juurikaan.
varsin verkkainen viikonloppu.
mä olen pessyt pyykkiä, mukavasti nenäliinan kera.En ole edes tiskannut yms. tehnyt.
Muistan tuon. Jos mun pojalle tehtäis noin niin..Kalapuikothan ovat vaarallisia, ja voivat aikaansaada jopa kaaosta ja mellakkaa.
Muistattekos tätä
Koulupoika otti ylim
Laitoin kaverin menee kauppaan kun en viitsi itse mennä. :snotty:mä olen pessyt pyykkiä, mukavasti nenäliinan kera.
Ja laittanut imurin johdon kiinni töpseliin, ehkä voisin vielä harkita imuroimista.
*jaxuhali*Lisäksi mun uusi rikkaimuri hajosi
Muistan. Onneks kyseessä oli vaan kalapuikko, niin asiasta selvittiin normi poliisipartiolla. Jos kyseessä olis ollu lihapulla, niin olis tarttenu hälyttää armeijan helikopteri.Kalapuikothan ovat vaarallisia, ja voivat aikaansaada jopa kaaosta ja mellakkaa.
Muistattekos tätä
Koulupoika otti ylim
:hug:Lisäksi mun uusi rikkaimuri hajosi
En ole tainnut edes kuulla tuosta.Eikö kukaan ole nähnyt tuota Korsoa.
Pitääkö mennä tekemään avaus aiheesta toisaalle...:attn:
taisi olla nyt ihan vasta ensi-illassa.En ole tainnut edes kuulla tuosta.
En o nähny. Mut elokuvanautintoon kuuluu perusteellinen pohjatyö. Aiheeseen tutustumatta saattaa jäädä jotain oleellista huomaamatta. Siispä tuosta esimakua:Eikö kukaan ole nähnyt tuota Korsoa.
Pitääkö mennä tekemään avaus aiheesta toisaalle...:attn:
MÄ!Kuka tekis mulle ruokaa.