Tuo Leila leipoo -ohjelman Leila on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mummon muusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mummon muusi

Vieras
tosi kaunis :) Olispa itsekin noin taitava leipomaan. Pitänee tänään tehdä vaikka pieni pullataikina jos ei muuta. Tuo ohjelma inspiroi leipomaan :D

Niin ja olen lihava ja ruma, mitäs siitä sanotte, enkö olekin kamala kateellinen paska : /

Sori, mutta mä en ny ymmärtäny miks sun piti laittaa tuo vika lause tuohon. Sähän kehuit Leilaa kauniiksi ja hyväksi leipojaksi etkä haukkunu.

Mutta joo Leila on kaunis. En oo tuota ohjelmaa kattonu aiemmin ku pienen pätkän ja nytki vain sivusilmällä seurannu ku telkkari tuos ny sattuu auki olemaan.

No kun minua on haukuttu täällä kateelliseksi paskaksi kun en yhtään tykkää sormiaan imeskelevästä Sara La Fountainista enkä siitä sen söpöilyohjelmasta :D

No kun minua on haukuttu täällä kateelliseksi paskaksi kun en yhtään tykkää sormiaan imeskelevästä Sara La Fountainista enkä siitä sen söpöilyohjelmasta :D

Ai jaa :D Mä en oo sitä Saran ohjelmaa paljoa kattonu, mutta sen voin sanoa että en tykkää siitä hiustyylistä. Siis ne mustat hiukset ja se malli mikä niis on. Ei sovi mun mielestä Saralle, mutta mikäs siinä jos itte niistä tykkää.

Yhteistyössä