Kiva kun on ihmisiä, jotka välittää aidosti muidenkin lasten hyvinvoinnista. Jos kerran olette hänen kanssaan hyviä ystäviä niin etkö osaisi arvioida, että onko todella huolenaihetta ja vaikuttaako muuten perheen asioiden olevan hyvin? Vaikuttaako hän hyvältä äidiltä ja onko hänen vanhemmuudessaan jotakin muuta moitittavaa? Kuten varmaan tiedät, on paljon ihmisiä jotka eivät koskisi muihin päihteisiin ja polttavat pelkästään kannabista! Tunnen itse erään perheen, jossa isä polttaa, mutta äiti ei, ja hyviltä vanhemmilta ja vastuuntuntoisilta silti vaikuttavat. Olen ollut heillä kylässä ja en ole huomannut mitään hälyttävää. Ja mies on siis usein varmastikkin polttanut pilveä ennenkuin olen kylään tullut, mutta en minä huomaa hänen käytöksessään mitään eroa. Heillä ei riidellä, juopotella, olla väkivaltaisia yms, joten aivan luottavaisin mielin olen jättänyt ilmoittamatta mihinkään. Tietysti perheet ja tilanteet ovat erilaisia, ja aina voi olla syytä huoleen! Sen takia onkin hyvä punnita myös muita asioita jos kyseessä tosiaan pelkästään kannabiksen käyttö. Kävisi sääliksi jos turhaan tapahtuisi huonoja asioita perheelle, jos muuten ovat sopivia vanhemmiksi ja rakastavat lastaan.