Eikun se on myöhään töissä ja haluaa varmistaa hyvät yöunet menemällä kämpälleen. Pp nääs heräilee välillä öisin.ai, hän on sairaana
lunssako lie iskenyt?
onhan tommonen aika järkyttävä kokemus varmaankinEikun se on myöhään töissä ja haluaa varmistaa hyvät yöunet menemällä kämpälleen. Pp nääs heräilee välillä öisin.
Mut varmaan päästä sairaana, se on ollu ihan omituinen sen jälkeen kun se sukulaisvauva kuoli.
Tietenkin se on, mutta se on oikeesti ollu todella omituinen. Siis jopa normaaliin nähden omituinen.onhan tommonen aika järkyttävä kokemus varmaankin
:naiset:...Siis jopa normaaliin nähden omituinen.
Tietäisitkin.:naiset:
luulisin, että mulle on parempi että en tiedäTietäisitkin.
no iltaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29622432:Iltaa :wave:
Törmäsitkö kentällä? Mie oon nimittäin joku aika sitten törmäsin kentällä siellä yhteen vanhaan tuttuun. Hyvä paikka törmätä vanhoihin tuttuihin .no iltaa :flower:
oonko muuten muistanu mainita että tapasin tänään tämän meidän torpan edellisen asukkaan...
:vampire: heti kadotaan kun mie tuun.Köpsykkä tuli ja minä poistun tsihikaverin seuraan joten öitä ja unia:wave:
eikun ihan työhommissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29622456:Törmäsitkö kentällä? Mie oon nimittäin joku aika sitten törmäsin kentällä siellä yhteen vanhaan tuttuun. Hyvä paikka törmätä vanhoihin tuttuihin .
en mää sun takia poistu:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29622461::vampire: heti kadotaan kun mie tuun.
Mukavaa iltaa :kiss:.
Onko kauan kun teidän torppa vaihtoi omistajaa?eikun ihan työhommissa
Rinsessa :kiss:Iltaa ketjuun.
12vAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29622498:Onko kauan kun teidän torppa vaihtoi omistajaa?
kaikki paitsi naistenvaivat ja synnytyskertomukset käySaanko pitkästä aikaa kertoo mun taudista? Nyt on enää vaan inhottava yskä eikä ees oo enää limaa mitä irrota. PTUI koko taudille, loppuis jo