The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tarviin kahvia suoniin suoraan, juotuna imeytyy liian hitaasti.. Ja just ku mä ummistin sohvalla silmäni ni alkaa ovikello rimputella ja lasten kaverit ramppaa meille jaulos ja meille.. Viskasin pihalle koko konkkaronkan mut nythän ei voi nukkua kun lapset on ulkona keskenään.. :headwall:
 
Juu :ashamed:
Kai sitä olis jo aika alkaa katselemaan muita saitteja, mut harva vaan on yhtä elävä kun tämä. Tosin tämäkin on mennyt kyl huonompaan suuntaan kokoajan.
Sellainen hyvä yhteishenki ja hyväntahtoisuus on mennyt huonoksi. Kun vertailee noihin vanhoihin ketjuihin. Sillon joskus ollaan oltu pääsääntöisesti tosi kivoja toisille.

Eipä sitä saittia kannata vaihtaa, tiiä vaikka palsta paranis jossakin vaiheessa.:)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ihan kiva palsta kun mä hyppään suosiolla ilkeet kommentit yli. Toisinaan jopa luen ne, mutta olen jo oppinut olemaan tarttumatta joka poikki sanaan ja jätän kommentoimatta. Mielessäni voi ajatella että sissus mikä pälli, mutta joskus (ja aina täällä)vaikeneminen tuntuu olevan ihan viisasta.. :p
 
Entä jos tää pitkittyny tauti johtuukin niistä homepalleroista? Kauhee kun ahdistaaaaaa.
Asuin vuoden asunnossa jossa oli kylppärissä kosteusvaurio ja pintahometta (ei edes mikään paha homeongelma ollut, vaan selvittiin pintarempalla) ja oltiin kokoajan vatsataudissa tai kuumeessa. Jotkut on homeelle herkkiä, toiset voi asua huonokuntoisessakin asunnossa oireilematta. Minä haistan herkästi sen tunkan joka pienestäkin määrästä hometta tulee ja siksi meille nyt laitettiin koneellinen ilmanvaihto ja lisää korvausilma räppänöitä. Ei meillä enää ole kosteuttakaan ja nyt ei niin herkästi tulekkaan kun en kuivata enää sisällä pyykkiä ja ilmanvaihtoa parannettiin.
 
Moro :wave:

No välillä tuntuu olevan aika ilkeetä porukkaa, mut on niitä ollu aina palstalla, enemmän tai vähemmän.
Mun perskärpänen on visiin lopettanu, ku ei oo näkynyt pitkiin aikoihin kommentoivan mihinkään mun ketjuun tai viestiin. :D
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Ei mulla oo tän flunssan lisäks ollu mitään oireita. Lievää ihottumaa, mutta sitä en oo osannu ihmetellä koska se on mulla seurana joka ikinen talvi. Huoh. Toivottavasti nyt tulis mahd. pian joku tekemään sen tarkastuksen.
 
LIEN ootko lopettamassa tupakointia? Kauan olet polttanut? Kaipaan vertaistukea nyt.. Poltin 10v ja lopetin kunnes poltin taas pari vuotta ja lopetin kolmeksi vuodeksi ja aloitin ja välillä söin nikotiinipurkkaa ja poltin salaa... Nyt olin polttamatta pari kuukautta ja taas hain askin jonka poltin viikossa koiran kanssa lenkkeillessä.. Nyt taas päätin lopettaa, mut horjuu horjuu.. :snotty:
 
kahvikirahvi
LIEN ootko lopettamassa tupakointia? Kauan olet polttanut? Kaipaan vertaistukea nyt.. Poltin 10v ja lopetin kunnes poltin taas pari vuotta ja lopetin kolmeksi vuodeksi ja aloitin ja välillä söin nikotiinipurkkaa ja poltin salaa... Nyt olin polttamatta pari kuukautta ja taas hain askin jonka poltin viikossa koiran kanssa lenkkeillessä.. Nyt taas päätin lopettaa, mut horjuu horjuu.. :snotty:
Mää oon polttanu hävettävän kauan näin nuoreks. Lopetin odotusajaksi, ja kesällä lopetin uudestaan ja olin polttamatta lähes 4kk kunnes kuoli se kissa niin matkalla eläinlääkäriin verisen kissan kaa nousi stressitaso 100% ja poltin varmaan puoli askia putkeen siltä seisomalta. Sen jälkeen ei oo huvittanu lopettaa. Mut sitten kun valmistun....
 
Mää oon polttanu hävettävän kauan näin nuoreks. Lopetin odotusajaksi, ja kesällä lopetin uudestaan ja olin polttamatta lähes 4kk kunnes kuoli se kissa niin matkalla eläinlääkäriin verisen kissan kaa nousi stressitaso 100% ja poltin varmaan puoli askia putkeen siltä seisomalta. Sen jälkeen ei oo huvittanu lopettaa. Mut sitten kun valmistun....
On se persein tapa! Keuhkosyöpää sairastava on kuollut tukehtumalla minun käsivarsille keuhkopunkteerauksessa ( neula työnnetään keuhkoihin ja ruiskulla otetaan keuhkosta nestettä pois). Ja silti se on mulle vaan kivoin tapa viettää aikaa :kieh:
 
IhQ
Toivotaan kirahvi että joku tulee pian tsekkaa sen kämppäs.

Miun on pakko päästä pitkälleen, mahaan sattuu vieläkin ku piti niin paljon liikaa syödä. Miksi oi miksi ihminen on niin tyhmä???|O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä