The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Älä huoli, kyllähän ne hoidetaan kuntoon jos jotakin löytyy. Eiköhän ne tule kosteusmittarit kainalossa tsiigailemaan hoodit.
Toivottavasti tulevat pian ennen kun mää saan hermoromahduksen.
Tähän taloon tehty putkiremontti ei oo kai ollu ihan paras mahdollinen kun täällä on kuulemma ollu vesivahinkoja useamman kerran. Kaverin sukulainen asuu viereisessä rapussa ja onkohan sen kämpässä ollu kahdesti vai kolmesti vesivahinko kun on putket hajonnu.

Ei tarttis kyllä tänne tulle, mää tykkään tästä kämpästä.
 
kahvikirahvi
oliksse kihloissa jo sillon taannoin vai löytäny sen jälkeen tän muikkelin?
Oli jo. Sormia syyhyttäis bustata se, ja joskus kun alastulon kaa höpöteltiin niin selvis että se oli alastulollekin laitellu viestiä sillä samalla sivustolla kun mullekin.
Mää tietty käytin tilaisuuden hyväkseni ja kiusasin paljastamalla että jollekin kaverille se on viestitelly, ja se arvuutteli kaikki mahdolliset iät ja kaupungit että olis saanu tietää kenestä on kyse. Eikä ollu vaikee arvata pieleen menneistä tuntomerkeistä että se viestitteli useammallekin naikkoselle yhtä aikaa, tiiä sitten monenko kanssa se on jo joutanu treffeille tai muualle.
 
Oli jo. Sormia syyhyttäis bustata se, ja joskus kun alastulon kaa höpöteltiin niin selvis että se oli alastulollekin laitellu viestiä sillä samalla sivustolla kun mullekin.
Mää tietty käytin tilaisuuden hyväkseni ja kiusasin paljastamalla että jollekin kaverille se on viestitelly, ja se arvuutteli kaikki mahdolliset iät ja kaupungit että olis saanu tietää kenestä on kyse. Eikä ollu vaikee arvata pieleen menneistä tuntomerkeistä että se viestitteli useammallekin naikkoselle yhtä aikaa, tiiä sitten monenko kanssa se on jo joutanu treffeille tai muualle.
ristus mikä kasanoova
 
Mä taidan olla harvoja joilla sama nikki vaan pysyy. *rinta rottingilla*:D

Mielessä on käynyt josko vaihtais. Ehkä jonain päivänä vaihdan ja katson kauanko menee että joku hiffailee mut.
 
IhQ
Hmm, kävin kaupasta tullessani lapsille jälkkäritikkarit, mies kysyi että mitäs hälle on..menin lupaamaan että yritän jaksaa valvoa illalla kun se tulee töistä :)
Voipi tosin tehdä tiukkaa ku nyt jo nukuttaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä taidan olla harvoja joilla sama nikki vaan pysyy. *rinta rottingilla*:D

Mielessä on käynyt josko vaihtais. Ehkä jonain päivänä vaihdan ja katson kauanko menee että joku hiffailee mut.
Mä oon ollu Minerva McGarmiwa vuodesta 2006 asti, ekat pari kuukautta taisin olla jollain muulla nikillä ja kun oli vielä mahdollisuus vaihtaa nikkiä niin testasin välillä muitakin mut en vaan sit osannut olla muu kun Minerva, siihen sit aina tuli palattua :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä