Vierass
Voi piiip että ottaa pannuun!! Olen kiroillut päässäni kaikki mahdolliset kirosanat mitä osaan. Voi piip piip piip piip piip piip piip!!!!!
Juu juu niin pitää. Ja välissä hän soittikin ja kysyi tehdäänkö pari lisä juttua lisää, hinnaksi tulee 600. Nyt he olivat sitten itse rikkoneet autosta jonkun osan ja tänään ja auto oli siksi pidempään. Tänään autoa hakiessa hinta olikin 830!!!eikös siitä pitäis informoida asiakasta jos tulee jotain yllättävää
Todellakin!jotenkin oudolta kuulostaa toi korjaamon menettely
Ei tietenkään ja ymmärrän toki minäkin ja mitään ei tehdä ennen kuin asiakasta on informoitu ja saatu suostumus.Osat ovat joskus törkeen kalliita.Hinta ei silti voi arvioida noin päin persettä. Ymmärrän täysin ap:n vitutuksen.
Ei näin. Autossa on paljon osia jotka voivat mennä rikki kun niitä irrottaa. Yksikään huoltofirma ei uskaltaisi koskea autoon jos olisivat vastuussa näistä.No höpö höpö taas. Jos firma on itse jotain autosta rikkonut, niin firma maksaa sen rikotun ja siihen kuuluvan työn ihan itse.
Juu olen, mutta mies siellä asioinut ja hälle puhelut autosta soitettu. Ja eilen viimeiseksi hinnaksi sanottiin 600e, mutta kerrottiin jotain mennyt rikki ja se pitää vielä korjata. Eli heidän moka. Mistään hinnan korotuksista ei ollut puhetta. Noh tänään kun soittivat että auto valmis,mutta hinta 230 enemmän. Käsittämätöntä. Eikö tuosta olisi pitänyt kertoa?Mitä kaikkea siihen autoon tehtiin ja mitä osia vaihdettiin, oletko nainen? Ehkä ne katsoo että tuota naista on helppo kusettaa muutamalla satasella, ei se näistä ymmärrä.