The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D

Kerro nyt enemmän, älä arvuuttele tai jotain. FMJ menee läpi joten se ei luovuta kaikkea energiaa kudoksiin, muutenhan se ei lentäisi toiselta puolelta ulos jos ei viesi energiaa pois.
no katoppako

teeret ja metot ei kestä 222rem ja siitä ylöspäin iskuenergiaa räjähtämättä ja siksi näin pieniä kohteita pitää ampua niin kovilla luodeilla että ne sujahtaa läpi

jos ammut puolivaipalla niin ei jää mitään pataan pantavaa

sotilaat ampuu tappaakseen mutta mettämiehet syödäkseen
 
PG
Mietin jo etten sano mitään, mut kyl mä sanon.

Haluan kiittää jokaista seurasta ja hauskoista jutuista. Toivotan myös kaikille pelkkää hyvää tulevaan :heart:

Pyysin tänään poistattamaan nimimerkkini, koska oon jo hetken huomannu että musta alkoi tulla sellainen ilkeä ja katkera perus palstamamma, oli paljon enemmän huonoa kuin hyvää sanottavaa. Kadun myös sitä, että näinkin julkisella foorumilla on tullut läpäteltyä henkilökohtaisia asioita. Siirryn kirjoittelemaan suljettuihin pieniin piireihin.
Lispetti, jos joskus liityt Facialiin niin pyydä tsufferaffilta mun tunnus, ja toki muutkin jos tahtoo pälätellä, voi pyytää =)

Varmasti en pääse palstan lukemisesta eroon, mutta en halua enää kirjoitella tänne.
Joten suisui, katsokaa Netflixistä Weedsiä ja Archeria ja voikaa hyvin :heart: :kiss:
 
no katoppako

teeret ja metot ei kestä 222rem ja siitä ylöspäin iskuenergiaa räjähtämättä ja siksi näin pieniä kohteita pitää ampua niin kovilla luodeilla että ne sujahtaa läpi

jos ammut puolivaipalla niin ei jää mitään pataan pantavaa

sotilaat ampuu tappaakseen mutta mettämiehet syödäkseen


Joo eli sittenkin puhuttin eri asiasta ;)
En puhunut metsästyksestä koska siitä en tiedä mitään, tosta toisesta kovinkin paljon :)
 
Mietin jo etten sano mitään, mut kyl mä sanon.

Haluan kiittää jokaista seurasta ja hauskoista jutuista. Toivotan myös kaikille pelkkää hyvää tulevaan :heart:

Pyysin tänään poistattamaan nimimerkkini, koska oon jo hetken huomannu että musta alkoi tulla sellainen ilkeä ja katkera perus palstamamma, oli paljon enemmän huonoa kuin hyvää sanottavaa. Kadun myös sitä, että näinkin julkisella foorumilla on tullut läpäteltyä henkilökohtaisia asioita. Siirryn kirjoittelemaan suljettuihin pieniin piireihin.
Lispetti, jos joskus liityt Facialiin niin pyydä tsufferaffilta mun tunnus, ja toki muutkin jos tahtoo pälätellä, voi pyytää =)

Varmasti en pääse palstan lukemisesta eroon, mutta en halua enää kirjoitella tänne.
Joten suisui, katsokaa Netflixistä Weedsiä ja Archeria ja voikaa hyvin :heart: :kiss:
:O

Elä katoa täältä :'(
 
Mietin jo etten sano mitään, mut kyl mä sanon.

Haluan kiittää jokaista seurasta ja hauskoista jutuista. Toivotan myös kaikille pelkkää hyvää tulevaan :heart:

Pyysin tänään poistattamaan nimimerkkini, koska oon jo hetken huomannu että musta alkoi tulla sellainen ilkeä ja katkera perus palstamamma, oli paljon enemmän huonoa kuin hyvää sanottavaa. Kadun myös sitä, että näinkin julkisella foorumilla on tullut läpäteltyä henkilökohtaisia asioita. Siirryn kirjoittelemaan suljettuihin pieniin piireihin.
Lispetti, jos joskus liityt Facialiin niin pyydä tsufferaffilta mun tunnus, ja toki muutkin jos tahtoo pälätellä, voi pyytää =)

Varmasti en pääse palstan lukemisesta eroon, mutta en halua enää kirjoitella tänne.
Joten suisui, katsokaa Netflixistä Weedsiä ja Archeria ja voikaa hyvin :heart: :kiss:
Damn girl! Hitto!:|

Itsekukin varmaan kirjoitellut joskus henk.kohtasia, mitäpä noista.

Kiitos siulle itelles! Oot aivan loistotyyppi!:heart:

Jos en facialiin tu, ni nakkaan vanhanaikaisesti utelukirjettä tulemaan.:)

Suisui ja kiitos kaikesta!:kiss::heart::hug:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Saatiin leffa katottua ja nyt BGF jäi sohvalle nukkumaan. Ihan kiva päivä, sosiaalista elämää :heart:
Vielä jos huomenna ehtis nähä ämpärin ennenkö se lähtee töihin niin olisin häpy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä